MT(istanbul) parpiline(batuhan)arkadaşımızın doğum gününe...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
tarih 19 09 2008 CUMA
MEKAN=yeşilköy
buluşma yeri=yenibosna otobüs durağı
yenibosna da buluşma saati=20:45

evet arkadaşlar iftardan sonra yeşilköyde güzel bi kafeye geçicez hem çaylarımızı içicez hemde parpiline(batuhan)kardeşimizin doğum gününü kutlicaz :rendeer:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
ilk dogum günü msj benden olsun bakalım şimdiden kutluyorum dogum gününü :rendeer::rendeer::rendeer:
iş çıkışı yetişmem çok zor ama burdan gelen olurda beni alrsa kesinlikle sizinle olmak isterim onun içinde şimdilik belki diyorum
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
364
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok teşekkür ederim cadıcım gelmeyi istemen yeter inşallah o gün aramızda olabilirsin :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nice yillara hep birlikte tüm MT ailesi olarak , eğer işlerim yoluna koyarsam bende gelebilirim.:wiinkk:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
uzaklardan selam sizlere iyi eğlencler,d.günn kutlu olsun batuhan
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
inş bi aksilik olmassa işim falan cıkmaz ise bu arada dogum günün kutlu olsun :rendeer:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
inşallah parpicim çok uzak bi mekan seçmişsiniz daha yakın bi yer yokmuydu :( :p

cadı bende söyledim ama batu tutturdu yeşilköy olsun diye napayım kıramadım nasıl olsa doğumgünü çocuğu :p bu seferlik böyle olsun hep benmi gelicem kumburgazdan karşılara bi seferde siz :p
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
cadı bende söyledim ama batu tutturdu yeşilköy olsun diye napayım kıramadım nasıl olsa doğumgünü çocuğu :p bu seferlik böyle olsun hep benmi gelicem kumburgazdan karşılara bi seferde siz :p

dogru diyosun da keşke benide azıcık düşünseydi o dogum günü çocugu :p
neyse gelicez bakalım kısmetse :wiinkk:
yaş kaç oldu şimdi parpiii :p
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
364
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
seviyorum sizi be canlarım :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

bizde seni seviyoruz abi:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
herkese çok teşekkür ederim bu güzel günümde hepinizin yanımda olmanızı diliyorum ve tüm MT yii çook seviyorum:rendeer:



18 inşallah:rendeer:

hayırlı olsun bakalım
şu 18 herkez için hep hayallerle dolu bi yaştır sanırım 18 olıyım şunu yapcam bunu yapıcam hiç bitmez o yapılıcak listesi :)
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
364
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:


hayırlı olsun bakalım
şu 18 herkez için hep hayallerle dolu bi yaştır sanırım 18 olıyım şunu yapcam bunu yapıcam hiç bitmez o yapılıcak listesi :)

ilk işim kendi adıma bir telefon hattı almak:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst