beni marmaristen artçı olarak alacak ve geri marmarise bırakabilecek bi babayiğit varsa ..
uzaktayız diye toplanın ...levent abinin canım gv 650 si orda beni bekliyo ..öfffff öffff
Babayiğit nasıl olunuyo :silent: :mrgreen:
Yaa Barış yeterki sen iste... İbo nun helikopterle aldırırız seni...

Zaten sürücü kursunun damına H şeklinde pist yaptırmış...:cherry:
Abi ne helikopteri ya sen bizi kıytırık iş adamı sandın heralde jet le aldırıcam ya helikopterin modası geçti....
ah ibrahimcim keşke kaçabilsem yarın ağır toplar geliyor
Abi canın sağolsun ya ben zaten avrupa gurubu derken kastettiğim herkez yazdı ama gelmenizi isterdim şahsen...:rendeer:
beni marmaristen artçı olarak alacak ve geri marmarise bırakabilecek bi babayiğit varsa ..
uzaktayız diye toplanın ...levent abinin canım gv 650 si orda beni bekliyo ..öfffff öffff
Babayiğit nasıl olunuyo :silent: :mrgreen:
Yaa Barış yeterki sen iste... İbo nun helikopterle aldırırız seni...

Zaten sürücü kursunun damına H şeklinde pist yaptırmış...:cherry:
Abi ne helikopteri ya sen bizi kıytırık iş adamı sandın heralde jet le aldırıcam ya helikopterin modası geçti....
ah ibrahimcim keşke kaçabilsem yarın ağır toplar geliyor
Abi canın sağolsun ya ben zaten avrupa gurubu derken kastettiğim herkez yazdı ama gelmenizi isterdim şahsen...:rendeer:
Cüneyt yapma ben iş orlara kadar dayandı demek ...geçenlerde erhan ibonun yanındaydım fransadan getirttiği helikopter katoloğunu inceledik dedi ..demek ondan incelemişler..:cherry:
Ah Barış abi ah sende git gide yaşlanıyosun ya ne helikopteri jet diyon jet :cherry:
Sevgili erhan..
3 gundur sehir dısındaydım...Henuz ofise gldim.Bu aksam da eve gec gidersem malum

fırcayı yeriz..Size simdiden afiyet olsun..Allah kabul etsin...Tatlı yemeyede artık kadıköy carsısında seyidoğlu na gidersiniz Allah bilir..

r:
S&S
Hah işte bide paşa olucaksın şuna bak fırca falan (LİGHT PAŞA):queen:
HaXo zaten gelmesen topuksuz kalacaktın.....