- Katılım
- 10 May 2005
- Mesajlar
- 1,353
Arkadaşlar menü ve fiyat için şuan yoğun görüşmeler devam etmekte sanırım akşama net bi menümüz ve fiyatımız olacaktır....
Gelişim Sürücü Kursu;464924' Alıntı:abi sana değil sözüm diğer arkadaşlara
Gelişim Sürücü Kursu;464971' Alıntı:Arkadaşlar menü ve fiyat için şuan yoğun görüşmeler devam etmekte sanırım akşama net bi menümüz ve fiyatımız olacaktır....
arkadaşlar gelişim sürücü kursu altında olacak demişsiniz. Yapılan T-shirtlerden almak istiyorum mümkün mü acaba . Ya banka falan uğraşmak yerine parayı yarın elden versem olmaz mı :silent:
diğer arkadaşlar kim oluyo ibocum açık konuş
ibocum mönü hem ucuz hemide zengin olsun ona gorebiliyon biz erginle (TERORCÜM) kolay kolay doymayız
(AÇ RIDERS)
herhangi bir aksilik çıkmazsa orda olucam :rendeer:
Avrupa gurubunda varan Üççççççççççççççççççç.....bende gelmek isterim..
motorun yan ayaklık kırıldı o nedenle serviste..
şimdi aradım yarın öglene yetişecek inşallah..
bi aksilik çıkmazsa gelicem..
cıkmazsa arabayla hayatta yetişilmez oraya gelemem..
erhan avrupa yakası kaç gibi geçer karşıya beni biryerlerden alırmısınız karsıyı gidilecek mekanı bilmiyorum..
Aha Necdet abi kaçıyor yakalayın:cyclopsaninsan şu iftar yemeğini daha erken planlamazmı beni salı günü 25 kişi
bekliyorr:
r:
r: 1-2gün daha erken olsaydı yada geç en azından diğer organizazyonu ertelerdim neyse sağlık olsun size afiyet olsun ve iyi eğlenceler
![]()
bende gelmek isterim..
motorun yan ayaklık kırıldı o nedenle serviste..
şimdi aradım yarın öglene yetişecek inşallah..
bi aksilik çıkmazsa gelicem..
cıkmazsa arabayla hayatta yetişilmez oraya gelemem..
erhan avrupa yakası kaç gibi geçer karşıya beni biryerlerden alırmısınız karsıyı gidilecek mekanı bilmiyorum..
beni marmaristen artçı olarak alacak ve geri marmarise bırakabilecek bi babayiğit varsa ..![]()
uzaktayız diye toplanın ...levent abinin canım gv 650 si orda beni bekliyo ..öfffff öffff