[MT İstanbul] İftar Yemeği Kadıköy / 17 Ekim 2006 Salı

Katılım
10 May 2005
Mesajlar
1,353
Arkadaşlar menü ve fiyat için şuan yoğun görüşmeler devam etmekte sanırım akşama net bi menümüz ve fiyatımız olacaktır....
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
16
erhan fiyat konusunda bir fikriniz varmı hani önemli olduğundan değil açıklık getirmek açısından:p

tam zamanında göndermişim:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
arkadaşlar gelişim sürücü kursu altında olacak demişsiniz. Yapılan T-shirtlerden almak istiyorum mümkün mü acaba . Ya banka falan uğraşmak yerine parayı yarın elden versem olmaz mı :silent:
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
Gelişim Sürücü Kursu;464924' Alıntı:
abi sana değil sözüm diğer arkadaşlara

diğer arkadaşlar kim oluyo ibocum açık konuş :p

Gelişim Sürücü Kursu;464971' Alıntı:
Arkadaşlar menü ve fiyat için şuan yoğun görüşmeler devam etmekte sanırım akşama net bi menümüz ve fiyatımız olacaktır....

ibocum mönü hem ucuz hemide zengin olsun ona gore :p biliyon biz erginle (TERORCÜM) kolay kolay doymayız :p (AÇ RIDERS)

herhangi bir aksilik çıkmazsa orda olucam :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
1,353
arkadaşlar gelişim sürücü kursu altında olacak demişsiniz. Yapılan T-shirtlerden almak istiyorum mümkün mü acaba . Ya banka falan uğraşmak yerine parayı yarın elden versem olmaz mı :silent:

Merhaba ;
Tabikide olabilir ayrıca çıkartmalarımızdan isteyen olursa oda bol miktarda mevcut arkadaşlar...

diğer arkadaşlar kim oluyo ibocum açık konuş :p



ibocum mönü hem ucuz hemide zengin olsun ona gore :p biliyon biz erginle (TERORCÜM) kolay kolay doymayız :p (AÇ RIDERS)

herhangi bir aksilik çıkmazsa orda olucam :rendeer:

Varan ikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....
Abi menüyü aldık fiyatlarıda aldık birazdan erhan yazar siteye
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
abi eğer gelebilirsek valla bize bir ayrıcalık isteriz o kadar yolu geliyoruz traifiği çekiyoruz hep tencerenin dibi geliyor olmazki cnm :mrgreen:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
bende aranıza katılmak istiyorum fakat iş çıkısım en erken 18:00 yetişemicem yinede denicem yarın olsunda
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
bende gelmek isterim..
motorun yan ayaklık kırıldı o nedenle serviste..
şimdi aradım yarın öglene yetişecek inşallah..
bi aksilik çıkmazsa gelicem..
cıkmazsa arabayla hayatta yetişilmez oraya gelemem..
erhan avrupa yakası kaç gibi geçer karşıya beni biryerlerden alırmısınız karsıyı gidilecek mekanı bilmiyorum..
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
1,353
bende gelmek isterim..
motorun yan ayaklık kırıldı o nedenle serviste..
şimdi aradım yarın öglene yetişecek inşallah..
bi aksilik çıkmazsa gelicem..
cıkmazsa arabayla hayatta yetişilmez oraya gelemem..
erhan avrupa yakası kaç gibi geçer karşıya beni biryerlerden alırmısınız karsıyı gidilecek mekanı bilmiyorum..
Avrupa gurubunda varan Üççççççççççççççççççç.....
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Vedat abi 18:00 gibi geceriz karsiya işten çıkıp gidicem birlikte geçeriz. Benim iş yerini biliyorsun dimi :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
insan şu iftar yemeğini daha erken planlamazmı beni salı günü 25 kişi
bekliyor:pr: :pr: :pr: 1-2gün daha erken olsaydı yada geç en azından diğer organizazyonu ertelerdim neyse sağlık olsun size afiyet olsun ve iyi eğlenceler:)
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
bende gelmek isterim..
motorun yan ayaklık kırıldı o nedenle serviste..
şimdi aradım yarın öglene yetişecek inşallah..
bi aksilik çıkmazsa gelicem..
cıkmazsa arabayla hayatta yetişilmez oraya gelemem..
erhan avrupa yakası kaç gibi geçer karşıya beni biryerlerden alırmısınız karsıyı gidilecek mekanı bilmiyorum..

vedat abi olmazsa buluşur birlikte gideriz abi nede olsa aynı yerden gidicez haberleşiriz:cat:
 
Katılım
20 Tem 2004
Mesajlar
34
erhan bende gelimmi ? :p
arifler sofrası güzel yer. etleride güzel. ibo gibi kullanmıyorlar. kaliteli mekan dimi ibocukcuk. :D

bu arada mesaj sayım 30 u geçti erhan artık sözünde dursan diyorum. :p
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
175
ya arkadaşlar beni beşiktaş civarından artçı olarak alabilecek var mı*

ehliyetsiz karşıya geçmeyeyim diyorum

edit: beni kimse sevmiyor mu ühühü
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
beni marmaristen artçı olarak alacak ve geri marmarise bırakabilecek bi babayiğit varsa ..:p

uzaktayız diye toplanın ...levent abinin canım gv 650 si orda beni bekliyo ..öfffff öffff
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
beni marmaristen artçı olarak alacak ve geri marmarise bırakabilecek bi babayiğit varsa ..:p

uzaktayız diye toplanın ...levent abinin canım gv 650 si orda beni bekliyo ..öfffff öffff

Yaa Barış yeterki sen iste... İbo nun helikopterle aldırırız seni... :) Zaten sürücü kursunun damına H şeklinde pist yaptırmış...:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst