[MT İstanbul] İftar Yemeği Kadıköy / 17 Ekim 2006 Salı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beni marmaristen artçı olarak alacak ve geri marmarise bırakabilecek bi babayiğit varsa ..:p

uzaktayız diye toplanın ...levent abinin canım gv 650 si orda beni bekliyo ..öfffff öffff


barış abi benim motoru gönderiyim o kendisi yolu bulur alır seni gelir sen adresi ver yeterki :)
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
37
ya arkadaşlar neden pazar gününü es geçiyorsunuz.benim çıkış saatlerim ve tatil günlerim farklı neden herkese uygun pazar gününü seçmiyorsunuz.aranıza katılmak bi nasip olmadı.cevap bekliyorum SKULLHUNTER...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Yaa Barış yeterki sen iste... İbo nun helikopterle aldırırız seni... :) Zaten sürücü kursunun damına H şeklinde pist yaptırmış...:cherry:


Cüneyt yapma ben iş orlara kadar dayandı demek ...geçenlerde erhan ibonun yanındaydım fransadan getirttiği helikopter katoloğunu inceledik dedi ..demek ondan incelemişler..:cherry:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
ya arkadaşlar neden pazar gününü es geçiyorsunuz.benim çıkış saatlerim ve tatil günlerim farklı neden herkese uygun pazar gününü seçmiyorsunuz.aranıza katılmak bi nasip olmadı.cevap bekliyorum SKULLHUNTER...

Pazar günü Bayram Arifesi :cherry:
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnşallah katılabilirim, çok keyifli olacağına eminim :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

bende gelmek isterim..
motorun yan ayaklık kırıldı o nedenle serviste..
şimdi aradım yarın öglene yetişecek inşallah..
bi aksilik çıkmazsa gelicem..
cıkmazsa arabayla hayatta yetişilmez oraya gelemem..
erhan avrupa yakası kaç gibi geçer karşıya beni biryerlerden alırmısınız karsıyı gidilecek mekanı bilmiyorum..
seni bende alırım vedat ben mekanı biliyorum cumartesi günü ordaydım,tabi benim motora güvenirsen kendi adıma güvenirim.bi şekilde gel işte ya seni görmek istiyoruz izmirdeki gibi.:queen: iftar bahane sohbet şahane kağıthaneden selam.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
seni bende alırım vedat ben mekanı biliyorum cumartesi günü ordaydım,tabi benim motora güvenirsen kendi adıma güvenirim.bi şekilde gel işte ya seni görmek istiyoruz izmirdeki gibi.:queen: iftar bahane sohbet şahane kağıthaneden selam.

Ümmet abi aksam senle ufak bir röportaj yapıcaz :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili erhan..
3 gundur sehir dısındaydım...Henuz ofise gldim.Bu aksam da eve gec gidersem malum:p fırcayı yeriz..Size simdiden afiyet olsun..Allah kabul etsin...Tatlı yemeyede artık kadıköy carsısında seyidoğlu na gidersiniz Allah bilir..:pr: :p
S&S
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
1,353
beni marmaristen artçı olarak alacak ve geri marmarise bırakabilecek bi babayiğit varsa ..:p

uzaktayız diye toplanın ...levent abinin canım gv 650 si orda beni bekliyo ..öfffff öffff

Babayiğit nasıl olunuyo :silent: :mrgreen:

Yaa Barış yeterki sen iste... İbo nun helikopterle aldırırız seni... :) Zaten sürücü kursunun damına H şeklinde pist yaptırmış...:cherry:

Abi ne helikopteri ya sen bizi kıytırık iş adamı sandın heralde jet le aldırıcam ya helikopterin modası geçti....

ah ibrahimcim keşke kaçabilsem yarın ağır toplar geliyor:p

Abi canın sağolsun ya ben zaten avrupa gurubu derken kastettiğim herkez yazdı ama gelmenizi isterdim şahsen...:rendeer:

beni marmaristen artçı olarak alacak ve geri marmarise bırakabilecek bi babayiğit varsa ..:p

uzaktayız diye toplanın ...levent abinin canım gv 650 si orda beni bekliyo ..öfffff öffff

Babayiğit nasıl olunuyo :silent: :mrgreen:

Yaa Barış yeterki sen iste... İbo nun helikopterle aldırırız seni... :) Zaten sürücü kursunun damına H şeklinde pist yaptırmış...:cherry:

Abi ne helikopteri ya sen bizi kıytırık iş adamı sandın heralde jet le aldırıcam ya helikopterin modası geçti....

ah ibrahimcim keşke kaçabilsem yarın ağır toplar geliyor:p

Abi canın sağolsun ya ben zaten avrupa gurubu derken kastettiğim herkez yazdı ama gelmenizi isterdim şahsen...:rendeer:



Cüneyt yapma ben iş orlara kadar dayandı demek ...geçenlerde erhan ibonun yanındaydım fransadan getirttiği helikopter katoloğunu inceledik dedi ..demek ondan incelemişler..:cherry:

Ah Barış abi ah sende git gide yaşlanıyosun ya ne helikopteri jet diyon jet :cherry:



Sevgili erhan..
3 gundur sehir dısındaydım...Henuz ofise gldim.Bu aksam da eve gec gidersem malum:p fırcayı yeriz..Size simdiden afiyet olsun..Allah kabul etsin...Tatlı yemeyede artık kadıköy carsısında seyidoğlu na gidersiniz Allah bilir..:pr: :p
S&S


Hah işte bide paşa olucaksın şuna bak fırca falan (LİGHT PAŞA):queen:

HaXo zaten gelmesen topuksuz kalacaktın.....
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst