[MT Istanbul] Haydi MT, Go-Kart'a gidiyoruz! / 14 Eylül Cuma

Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Çok güzel bi buluşma olmuş ya :(
Şu Motor'u bir an önce almam için bir bahanem daha oldu :)

Bir dahaki sefere inşallah bende gelicem :cherry:

ve

Görkem abi'yi geçicem :p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
resimler ne oldu bu arada
o kadar poz verdik o kadar poz verdikki
pistte poz vericem derken görkem geçti 1. oldu:p
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
görkemi gecmek için 60kilo altında ve enaz 175cm (her durumda gaz pedalına kesintisiz basabilmek için) boyun olması lzm dun biz hayretler içinde izledik aynı 2 araba yan yana nası bukdr hız farkıyla gidebilir die:p
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
görkemi gecmek için 60kilo altında ve enaz 175cm (her durumda gaz pedalına kesintisiz basabilmek için) boyun olması lzm dun biz hayretler içinde izledik aynı 2 araba yan yana nası bukdr hız farkıyla gidebilir die:p

Verilen özelliklere uyuyorum. 56 kilo, 175 :cherry:

Bidaki sefere ben de Görkem le yarışmak istiyorum. İlk binişimde birinci oldum ya. :mrgreen: Gaza geldim. :queen: (Gerçi nası oldu ben hala anlamadım ama. :mrgreen:) Demekki doğuştan yetenekliymişim. :p
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Verilen özelliklere uyuyorum. 56 kilo, 175 :cherry:

Bidaki sefere ben de Görkem le yarışmak istiyorum. İlk binişimde birinci oldum ya. :mrgreen: Gaza geldim. :queen: (Gerçi nası oldu ben hala anlamadım ama. :mrgreen:) Demekki doğuştan yetenekliymişim. :p

her turda bana carpmak yada onumu kesme gibi seylerden vazgecseydin gorcektik 1. nası oluyomus:queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
evet abi çok farkediyor ağırlık
ben 94 kiloyum boy 1.77:)
neyse bi dahaki yarışta daha fazla çirkeflik yapar öle geçerim:queen:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
evet abi çok farkediyor ağırlık
ben 94 kiloyum boy 1.77:)
neyse bi dahaki yarışta daha fazla çirkeflik yapar öle geçerim:queen:

gökan abi bide sen yaptın dimi listeyi ayıp sana:p sole bakıcaktın boya kiloya ona göre yazcaktın bzm gbi gobeklileri biaraya toplasaydın ozmn gerçekten yarış olurdu yoksa her turun birincisi en zayıf olan oldu bariz:queen::queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ozman abi bidahaki yarışta güreş gibi kategori yapıyos :D 50 -60 a kategorisi 60 - 70 b kategorisi 70- 80 C kategorisi 80 üstü yarışmasın :p bu durumda gkn yarışdışı :mrgreen:

Sözlükte şöyle yazıyo abi...

# Atıyla oraya buraya koşan yaramaz kizilderili veleti.
:queen:

yakaricn8.jpg

murat abi apaçi olsaydın :queen: artık sana abi demeyi kesecektim ama :rendeer: tuttun yakari oldun :queen: sallarken ekşisözlüğe baksaydın bari :queen: buda sana kitleme vakalarından 2. olup başarılı bi şekilde tamamlanmıştır.. :queen:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
murat abi apaçi olsaydın :queen: artık sana abi demeyi kesecektim ama :rendeer: tuttun yakari oldun :queen: sallarken ekşisözlüğe baksaydın bari :queen: buda sana kitleme vakalarından 2. olup başarılı bi şekilde tamamlanmıştır.. :queen:

Ne alakası var kardeşim.::11122::

Birde oturup boşu boşuna uğraşmısın Görkemcim hiç beğenmedim.:cherry:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ehüehe çok yakışmış abi :cherry:

melih uyaaan... fotolar :p özellikle listeee :bounce:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
neyse abi bi dahaki yarışa artık
listeyi ona göre yaparız:)
team göbekli ve team çöp adam :):)

anaaa
murat yakari olmuş şindi gördüm
:)
nerden aklına geldi be kadeşim :)
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Evet arkadaşlar iyi oldu hoş oldu da, şimşekin boynundaki yazı pek okunaklı değil, Görkemcim rica etsem biraz daha uğraşır mısın. :cherry:

Şimşek hakkında;

bir düldülle kıyaslandığı zaman daha efendi ve edepli kişiliğiyle ön plana çıkardı. yakari boka battıktan sonra değil batmadan önce önlemini alır, adımlarını ona göre atardı. karı da kızda gözü yoktu, acayip cool hayvandı. yakari gel derdi gelirdi git derdi giderdi.yeleleri acayip uzundu, nehire girdikten sonra karışmasın diye kremlerdi. sahibinin yanında bırakın "lö lö" yapmayı, konuşamazdı ondan "kukuri kiki ruhi kuri" derdi. düldül gibi sarışın amerikan bozması değildi. kara kıllı birşeydi delikanlı attı.
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Yok yok yazı stili değişmiş bu daha çirkin olmuş o vakit, tamam öyle kalsın madem.:p

Görüyorum ki tek çocukluğunu yaşayamayan ben değilmişim, milletin içindeki çocuklar coşmuş:queen:

Uçan kaz'ı, şu acaip "dohri dohri mogu mogu dıdıdıırıd dohri dohri mongu mongu dıddırıddıddıd magu magu daaaaaaa" şeklinde şarkısı olan "mock ve swett" adlı sincapları ve dahasınıda isteris. :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
::rantinp:

mhrrmkpnr
Teker yapıyo....


E hadi ama fotolar eklensin yoksa bu topici de geyik dolayısıyla kaybedicez doktor...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Ben sözde eve gelip rahat rahat uyuyacağım diye sizden ayrıldım dün akşam, ama gel gör ki eve yeni girebiliyorum...:cherry:
Ama hala hiç fotoğraf yok ortalıkta:silent:
Yakari resimleri de iyi hoş da, asıl müziğini dinleyin...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst