Evet arkadaşlar iyi oldu hoş oldu da, şimşekin boynundaki yazı pek okunaklı değil, Görkemcim rica etsem biraz daha uğraşır mısın. :cherry:
Şimşek hakkında;
bir düldülle kıyaslandığı zaman daha efendi ve edepli kişiliğiyle ön plana çıkardı. yakari boka battıktan sonra değil batmadan önce önlemini alır, adımlarını ona göre atardı. karı da kızda gözü yoktu, acayip cool hayvandı. yakari gel derdi gelirdi git derdi giderdi.yeleleri acayip uzundu, nehire girdikten sonra karışmasın diye kremlerdi. sahibinin yanında bırakın "lö lö" yapmayı, konuşamazdı ondan "kukuri kiki ruhi kuri" derdi. düldül gibi sarışın amerikan bozması değildi. kara kıllı birşeydi delikanlı attı.