- Katılım
- 5 May 2009
- Mesajlar
- 1,123
Herkese teşekkürler, çok keyifli bir akşam oldu yine. Fotoğrafları bekliyorum. 8-10 cruiser yan yana dizilince pek güzel görünüyorlar yahu, umarım 50+ olur ilerde.
Bu arada, dönüşte köprü bayağı bir rüzgarlıydı ama korktuğum kadar da rahatsız edici olmadı. Meteoroloji 60 - 80 km/s diyor ama bence o kadar da değildi...
Bu arada, dönüşte köprü bayağı bir rüzgarlıydı ama korktuğum kadar da rahatsız edici olmadı. Meteoroloji 60 - 80 km/s diyor ama bence o kadar da değildi...