[MT İstanbul] Cruiser Kullanıcıları Buluşması 28 Ocak 11 Cuma

Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Herkese teşekkürler, çok keyifli bir akşam oldu yine. Fotoğrafları bekliyorum. 8-10 cruiser yan yana dizilince pek güzel görünüyorlar yahu, umarım 50+ olur ilerde.

Bu arada, dönüşte köprü bayağı bir rüzgarlıydı ama korktuğum kadar da rahatsız edici olmadı. Meteoroloji 60 - 80 km/s diyor ama bence o kadar da değildi...
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
ARKADAŞLAR ne zaman 2 yıl geçti bu sahifeleri hortlattım bilerek GARAJ hala gelişerek devam ediyor katılımlar artıyor ve bu zaman içerisinde çok arkadaşımız kendini geliştirildi motor bakımlarını yapar hale geldiler katılan her arkadaşıma ayrı ayrı teşekkür ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst