[MT-İstanbul] Çamlıca'da buluşuyoruz / 16.12.2007 18.00

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
arklar yanlış anlamayın gerçekten laf olsun diye yazmam daha önce geldiğim oldu yeteri kadar buluşmalara bu aralar harbıden uyuşmuyor saat heleki yarın gerçekten gelemem.laf olsun diyede yazmam kesınlıkle sonucta tanıyanlar var bu sıteden bızı neysede elbet tanıscaz tabi sizinle aye, pınar ve öteli saygı değer arklarım

İşiniz varsa tabiki hocam, ama lütfen bir sonrakine iştirak ediniz...

Böyle buluşuyosun pınara bakıyosun, pınar sana bakıyo, sen pınara bakıyosun, sonra herkes sana bakıyo, sen pınara bakıyosun, pınar herkese bakıyo, sonra hep beraber pınara bakıyoruz acaip sıkıcı oluyo.

Yeni yüzlere ihtiyacımız var(mangenlik ajansı reklamı gibi oldu kanımca:p)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
İşiniz varsa tabiki hocam, ama lütfen bir sonrakine iştirak ediniz...

Böyle buluşuyosun pınara bakıyosun, pınar sana bakıyo, sen pınara bakıyosun, sonra herkes sana bakıyo, sen pınara bakıyosun, pınar herkese bakıyo, sonra hep beraber pınara bakıyoruz acaip sıkıcı oluyo.

Yeni yüzlere ihtiyacımız var(mangenlik ajansı reklamı gibi oldu kanımca:p)

Bunu sadece sen yapıyosun, herkesi kendin sanma :queen::queen::queen:

Sensin sıkıcı :p

Gece__ gel bak aYe sana bakmak istiyomuş :cherry:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bunu sadece sen yapıyosun, herkesi kendin sanma :queen::queen::queen:

Sensin sıkıcı :p

Gece__ gel bak aYe sana bakmak istiyomuş :cherry:

Açın arşivlerinizi, oturup konuşalım...

İşte rumeli arşivlerinden bir kaynak;

dsc01827sbc8.jpg
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahahahha

ee erkekler kımler ?? :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pınar ne iş bunlar sanamı bakıyor :queen:

aye sen kartaldamıısın gercı senınle istedğin zaman görüşebilirz ben göztepeliyim :cat:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
aye sen kartaldamıısın gercı senınle istedğin zaman görüşebilirz ben göztepeliyim :cat:

Kartaldayım hocam, ama zaten nerdeyse her hafta buluşma var, buluşmalarda tanışıp kaynaşmak daha güzel:cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam cnm onu bılıyoruz yanlış anlama sana asılmıyoruz yani :mrgreen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Arkadaşlar ben çıkıyorum :) Kadıköye geçicem, bi arkadaşımla işim var :p
Ordan Gelişim Sürücü Kursuna Gidicem, kursa kayıt olduktan sonra,
ibrahim abiyide alıp saat 6 gibi orada olmuş olucam inş :p
Hadi akşama görüşürüz... :cat:
Pınar abla tulumumu aldınmı :queen: unutma gelirken :p

Ya bide şu listeyi bi düzenlesek :) belki 20 kişi geliyo ama orda 10 kişinin ismi var :p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
hava müsait olursa cılgınlıkmı:queen::queen:

he ya çılgınlık bre üstad :)


Aman diyim ne diyosun sen.. :cyclopsan
Hava müsait olunca motorla gelmek tam bi delilik yapma gözünü sevem:queen::queen::queen::queen:

Müsait olunca bile çılgınlık malum havalar sert ve haşin :)

Şimdiden yola çıkayım ben o zaman ancak gelirim ağır ağır :)

Malum 150cclik bir scooter ve yeni yeni kaza etkilerini üzerinden atmaya
çalışan bir moto_siklet sürücüsü olarak ancak gelirim

E tabi bir de 1. 2. köprü olayı var çözemedim gitti
yola çıkınca yol beni hep 1. köprüye götürüyor :)

Bu sefer bulacam 2. köprüyü

Şöylede olabilir avrupadan gidenler mecidiyeköy e yakın yerde buluşabilir...
Belki tabiki :)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
97
Caferağada 2 tane maç yöneteceğim, saat 1900 gibi biter, 2000 den önce çamlıcada olurum, herhalde o saate kadar kalkmazsınız ??? gelipte bulamamak var :)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
Caferağada 2 tane maç yöneteceğim, saat 1900 gibi biter, 2000 den önce çamlıcada olurum, herhalde o saate kadar kalkmazsınız ??? gelipte bulamamak var :)
3 4 saat otururuz .beklıyoruz abı.

he ya çılgınlık bre üstad :)




Müsait olunca bile çılgınlık malum havalar sert ve haşin :)

Şimdiden yola çıkayım ben o zaman ancak gelirim ağır ağır :)

Malum 150cclik bir scooter ve yeni yeni kaza etkilerini üzerinden atmaya
çalışan bir moto_siklet sürücüsü olarak ancak gelirim

E tabi bir de 1. 2. köprü olayı var çözemedim gitti
yola çıkınca yol beni hep 1. köprüye götürüyor :)

Bu sefer bulacam 2. köprüyü

Şöylede olabilir avrupadan gidenler mecidiyeköy e yakın yerde buluşabilir...
Belki tabiki :)

bırıncı kopruden gelırsen daha yakın.kopruden cıkıyorsun bırıncı degıl ıkıncı kavsaktan saga don yolu takıp et rampayı cık kısıklıya gelıyorsun orada sordunmu herkes gosterır.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
129T Taksim-Kozyatagi seferini yapan otobuslere Kozyatagi'ndan binecek olursak eger hangi durakta inmemiz gerekiyor? Indikten sonra Camlica Belediye Tesisleri'ne yurume mesafesi ne kadar acaba?
Bu konularda bilgisi olan arkadaslar bana yardimci olabilirler mi? Ben de gelmeyi dusunuyorum
Saygilar!

Yahu sayfalarca yazi yazdiniz, simdi neredesiniz? Hu huu! :p
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
129T Taksim-Kozyatagi seferini yapan otobuslere Kozyatagi'ndan binecek olursak eger hangi durakta inmemiz gerekiyor? Indikten sonra Camlica Belediye Tesisleri'ne yurume mesafesi ne kadar acaba?
Bu konularda bilgisi olan arkadaslar bana yardimci olabilirler mi? Ben de gelmeyi dusunuyorum
Saygilar!

Yahu sayfalarca yazi yazdiniz, simdi neredesiniz? Hu huu! :p

kısıklıda iniceksinz departed yazmıs otobuste kime sorsanız soler duragı buyuk camlıcaya gitcem derseniz soforde yardımcı olucaktır..
yurume yolu baya var aslında birazda yokuş 15-20 dakka surebilir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst