Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 7 Haz 2007
- Mesajlar
- 3,875
arklar yanlış anlamayın gerçekten laf olsun diye yazmam daha önce geldiğim oldu yeteri kadar buluşmalara bu aralar harbıden uyuşmuyor saat heleki yarın gerçekten gelemem.laf olsun diyede yazmam kesınlıkle sonucta tanıyanlar var bu sıteden bızı neysede elbet tanıscaz tabi sizinle aye, pınar ve öteli saygı değer arklarım
İşiniz varsa tabiki hocam, ama lütfen bir sonrakine iştirak ediniz...
Böyle buluşuyosun pınara bakıyosun, pınar sana bakıyo, sen pınara bakıyosun, sonra herkes sana bakıyo, sen pınara bakıyosun, pınar herkese bakıyo, sonra hep beraber pınara bakıyoruz acaip sıkıcı oluyo.
Yeni yüzlere ihtiyacımız var(mangenlik ajansı reklamı gibi oldu kanımca