- Katılım
- 13 Nis 2009
- Mesajlar
- 767
- Konu Yazar
- #1
Büyükçekmece , Avcılar , Kumburgaz , Selimpaşa ve Çatalca da olan motosiklet sever arkadaşlarım abilerim akşamları Büyükçekmece Sahilinde bir toplaşma
ayarlasak hem tanışsak hemde bunu gelenek haline getirsek nasıl olur ?
ayarlasak hem tanışsak hemde bunu gelenek haline getirsek nasıl olur ?
Moderatör tarafında düzenlendi: