[MT İSTANBUL] Büyükçekmece ve Çevresindekiler Akşam Toplaşması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Tem 2011
Mesajlar
9
Kumburgaz'da güzel olurdu ancak bende ortak nokta olarak b.çekmeceden yanayım.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Büyükçekmece sahildeki kafelerde buluşacak ise benim için uzun bir sürüş olmayacak, yaklaşık 250 metre gibi :) Tarihi bildirin gelirim.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
50
slm arkadaslar ne oldu şimdi toplanıyormuyuz akşam b.çekmece sahilde bir cevap yazan yokmu eğer bir toplaşma olursa bende k.çekmece den katılıcam buluşma saat i ve yer belırleyın hadi havalar çok iyi gidiyor?
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
112
arkadaşım eğer jonturka bakamadıysa bu akşamüzeri ben bakabilirim güvenliklerle de konuşurum ayrıca var mı giren çıkan diye?

Büyükçekmece organizasyonu için mesajlarınızı bekliyorum.

Teşekkürler kardeşim çok saol,irtibatta olursak memnun olurum

kardeşim aldım mesajlarını bugün bakamadım..yarın iş çıkışı akşam 6-7 de orda olucam..güvenlikle de konuşurum..

---------- Post added at 23:45 ---------- Previous post was at 23:43 ----------



büyükçekmece için sahildeki kafelerin birinde..

beylikdüzü için de yeşilvadide nargile keyfi yapabiliriz :)

Tamamdır kardeşim teşekkürler,haberleşelim ben özelden cep numaramı yolluyorum haberleşiriz
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
B.çekmece sahil kordonu çok güzel..arasıra giderim haftada 1-2 kez giderim sinanobada evimizde var..dün şileye gitmeseydim sinanobaya gidecektim ama işde şile yolunda ömerli mevkinde kaza geçirdiğimden dolayı motora 1-2hafta binmem artık ramazan ayından sonra buluşma olursa gelirim mutlaka
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Geçmiş olsun abi. Allah beterinden korusun. :(

Arkadaşlar ben diyorumki Her hafta cuma veya cumartesi saat 19.oo veya 20.oo gibi buluşalım büyükçekmecede ordu evinin yanındaki uçak varya orada :)
 
Katılım
24 Eki 2010
Mesajlar
6
ok. arkadaşlar b, çekmecede, 29.07.2011 tarihinde saat 20;00 da Katılım Listesini Yapıyorum ...

KATILIMCI LİSTESİ :

1. AsLaN AKYEL Fz6 Fazer :)
2.
 
Katılım
10 Tem 2011
Mesajlar
9
Bende geliyorum dostum yaz benide. Bide b.çekmecenin neresine gelelim?
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Bir aksilik olmaz ise ben de oradayım, listeye ismimi ekleyebilirsiniz.


KATILIMCI LİSTESİ :

1. AsLaN AKYEL Fz6 Fazer
2. cnkc. Piaggio X9
3. cbr125cbr. Cbf-150
4...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
KATILIMCI LİSTESİ :

1. AsLaN AKYEL Fz6 Fazer
2. cnkc. Piaggio X9
3. cbr125cbr. Cbf-150
4. KURUBUZ ... mt-03 veya sepetli salcano kız bisikleti
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Tarih çok uzak unutabilirim arkadaşlar eğer öyle olursa kusura bakmayın
29.07.2011
1. AsLaN AKYEL Fz6 Fazer
2. cnkc. Piaggio X9
3. cbr125cbr. Cbf-150
4. KURUBUZ ... mt-03 veya sepetli salcano kız bisikleti
5. Felon GT250R
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
bir aksilik olmazsa avcılardan katılabilirim aranıza
1. AsLaN AKYEL Fz6 Fazer
2. cnkc. Piaggio X9
3. cbr125cbr. Cbf-150
4. KURUBUZ ... mt-03 veya sepetli salcano kız bisikleti
5. Felon GT250R
6. Saykem
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
309
1. AsLaN AKYEL Fz6 Fazer
2. cnkc. Piaggio X9
3. cbr125cbr. Cbf-150
4. KURUBUZ ... mt-03 veya sepetli salcano kız bisikleti
5. Felon GT250R
6. Saykem
7. jonturka GT250R
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
aranıza yabancıları alıyorsanız ben de varım :)

1. AsLaN AKYEL Fz6 Fazer
2. cnkc. Piaggio X9
3. cbr125cbr. Cbf-150
4. KURUBUZ ... mt-03 veya sepetli salcano kız bisikleti
5. Felon GT250R
6. Saykem
7. jonturka GT250R
8.jackonbir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst