- Katılım
- 24 Eki 2010
- Mesajlar
- 6
sadece tarih belli olsun arkadaşlar, beni liste başına yazabilirsiniz 
arkadaşım eğer jonturka bakamadıysa bu akşamüzeri ben bakabilirim güvenliklerle de konuşurum ayrıca var mı giren çıkan diye?
Büyükçekmece organizasyonu için mesajlarınızı bekliyorum.
kardeşim aldım mesajlarını bugün bakamadım..yarın iş çıkışı akşam 6-7 de orda olucam..güvenlikle de konuşurum..
---------- Post added at 23:45 ---------- Previous post was at 23:43 ----------
büyükçekmece için sahildeki kafelerin birinde..
beylikdüzü için de yeşilvadide nargile keyfi yapabiliriz![]()
gelir gelir niye gelmesin burnunuzun dibiBen şuanda artçı olarak alper150zc ile gelebilirimtabi oda gelirse :mrgreen:
Aynengelmezsede bisiklet falan bulur gelirim arkanızdan :queen: