[MT İSTANBUL] Büyükçekmece ve Çevresindekiler Akşam Toplaşması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
Büyükçekmece , Avcılar , Kumburgaz , Selimpaşa ve Çatalca da olan motosiklet sever arkadaşlarım abilerim akşamları Büyükçekmece Sahilinde bir toplaşma

ayarlasak hem tanışsak hemde bunu gelenek haline getirsek nasıl olur ?
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
yok kimseler var da bu konu ya aşağılara düşünce görmeyecekler, ya işleri çıkacak ya bişeyler olacak.. Uyarsa bana gelirim. Saat ve yer söyleyin :)
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
221
ben beylikdüzündeyim. saat 22:00 den sonra böyle bir etkinliğe severek katılabilirim.:)
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
ben her hafta en az bir kere gidiyorum ama bizimkiler her akşam toplanıyorlar neredeyse. :) sizi de beklerim albatrosta oturuyoruz sahilde. dün gece beraberdik daha. özelden numaralarınızı yazarsanız bu akşam bile olabilir eğer müsaitseniz.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
112
Arkadaşlar herkese merhabalar,Öncelikle konu dışında bir şeyden bahsedeceğim için yazan tüm arkadaşlardan özür dileyerek,affınıza sığınıyorum
Karşı tarafı daha doğrusu Beylikdüzü tarafını hiç bilmediğim için sizden bir ricam olsa Mermerciler Sitesi diye bir yer varmış Organize Sanayi Bölgesinde oraya yakın oturanınız varsa bir ricam olabilirmi acaba ?

---------- Post added at 11:27 ---------- Previous post was at 10:50 ----------

Arkadaşlar herkese merhabalar,Öncelikle konu dışında bir şeyden bahsedeceğim için yazan tüm arkadaşlardan özür dileyerek,affınıza sığınıyorum
Karşı tarafı daha doğrusu Beylikdüzü tarafını hiç bilmediğim için sizden bir ricam olsa Mermerciler Sitesi diye bir yer varmış Organize Sanayi Bölgesinde oraya yakın oturanınız varsa bir ricam olabilirmi acaba ?
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Arkadaşlar herkese merhabalar,Öncelikle konu dışında bir şeyden bahsedeceğim için yazan tüm arkadaşlardan özür dileyerek,affınıza sığınıyorum
Karşı tarafı daha doğrusu Beylikdüzü tarafını hiç bilmediğim için sizden bir ricam olsa Mermerciler Sitesi diye bir yer varmış Organize Sanayi Bölgesinde oraya yakın oturanınız varsa bir ricam olabilirmi acaba ?

---------- Post added at 11:27 ---------- Previous post was at 10:50 ----------

Arkadaşlar herkese merhabalar,Öncelikle konu dışında bir şeyden bahsedeceğim için yazan tüm arkadaşlardan özür dileyerek,affınıza sığınıyorum
Karşı tarafı daha doğrusu Beylikdüzü tarafını hiç bilmediğim için sizden bir ricam olsa Mermerciler Sitesi diye bir yer varmış Organize Sanayi Bölgesinde oraya yakın oturanınız varsa bir ricam olabilirmi acaba ?


söyle bakim nedir o rica ? beylikdüzündeki herkese 10dk mesafede migrosun arkasındaki sanayi sitesi olur kendisi...
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
112
Eyvallah,teşekkürler cevap için,
ben sabiha gökçen havalimanında çalışıyorum vardiyalı olarak ve bu sıralar izin de kullanamıyoruz personel azlığı nedeni ile
konu ve ricam şu çok sevdiğim ve benim için değerli olan bir abimin motosikleti kayıp yani çalındı.elimde bir adres var o sanayi sitesini içerisinde belki olabilir dedik ama emin olmadığımızdan tabiki emniyet ile irtibata geçemeyiz.ricam oraya yakın olan ve zahmet olmayacaksa eğer bendeki adreste herhangi bir motosiklet ( Hayabusa ) varmı ? diye bakılabilir mi ?
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
309
Eyvallah,teşekkürler cevap için,
ben sabiha gökçen havalimanında çalışıyorum vardiyalı olarak ve bu sıralar izin de kullanamıyoruz personel azlığı nedeni ile
konu ve ricam şu çok sevdiğim ve benim için değerli olan bir abimin motosikleti kayıp yani çalındı.elimde bir adres var o sanayi sitesini içerisinde belki olabilir dedik ama emin olmadığımızdan tabiki emniyet ile irtibata geçemeyiz.ricam oraya yakın olan ve zahmet olmayacaksa eğer bendeki adreste herhangi bir motosiklet ( Hayabusa ) varmı ? diye bakılabilir mi ?

adresi özelden yolla bakalım..
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
arkadaşım eğer jonturka bakamadıysa bu akşamüzeri ben bakabilirim güvenliklerle de konuşurum ayrıca var mı giren çıkan diye?

Büyükçekmece organizasyonu için mesajlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Bende beylikdüzü 'denim. Alayım motorumu çoğu zaman gelirim ;) gelenek hali güzel olur en azından canlı muhabbet daha güzel olur ;)
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
309
mesajları aldınmı kardeş

kardeşim aldım mesajlarını bugün bakamadım..yarın iş çıkışı akşam 6-7 de orda olucam..güvenlikle de konuşurum..

---------- Post added at 23:45 ---------- Previous post was at 23:43 ----------

Bende beylikdüzü 'denim. Alayım motorumu çoğu zaman gelirim ;) gelenek hali güzel olur en azından canlı muhabbet daha güzel olur ;)

büyükçekmece için sahildeki kafelerin birinde..

beylikdüzü için de yeşilvadide nargile keyfi yapabiliriz :)
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Ben motoru satmadan önce Alper150zc ve bazen Felon nickli arkadaşla gidip büyükçekmecede sahilde cips kola muhabbet yapardık iyide oluyor valla benzinide koyup civarda turlar atıyorduk :)
 
Katılım
10 Tem 2011
Mesajlar
9
merhaba arkadaşlar, eğer gün ve saat verebilirseniz bende avcılar'dayım gelebilirim.
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Ben bunun katılım olursa her hafta olmasından yanayım. En azından daha sıkı dostluk kurulur :)
 
Katılım
24 Eki 2010
Mesajlar
6
arkadaşlar bakın bir teklif yapmak istiyorum bende, ben kumburgazdayım, özellikle haftasonları süper ortam oluyor, seyran cafe veya cafe keyif te ( Kumburgaz ) hatta isterseniz 22.07.2011 Cuma günü akşamına cafe keyifte buluşalım, tanışalım, konuşalım... Katılım Listesi yaparsanız sevinirim... Herkese İyi geceler...
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Bence herkez için ortak olan büyükçekmece :) yani sizede yakın avcılarda oturanada yakın bizede yakın :)

Ama ben motorumu aldıktan sonra heryer uyar :mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst