tekrarlarız yine kimsenin aklı kalmasın:wiinkk:
iyi bir organizeydi herkese teşekkürler özellikle beko serkan sana borçlandım iyliğini unutmıcam sağol
Oncelıkle benı oraya getıren By_dost ( Adem abı ) saygılarımla tesekkur ederım. Sonra bulusma guzeldı tuce ablaya tesekkur ederız organızyonu duzenledıgı ıcın Ama cok kalabalık ve acayıp gurultuluyduHerkesle memnun oldum kısacası.. İnsallah bende ileride motorumu alırım ve ole gelırım..
![]()
Abı sen sonradan kız arkadasını alıp gelen abısın demı ... Vede cbr125 var demi?
Herkeze merhaba.. güzel bir geceydi ama Keşke GALATASARAY yenilmeseydide moralmen çöküş yaşamasaydım. biz crayzboyone kardeşimle erken ayrıldık ortam güzeldi ama kalabalık ve soğuktu arkadaşlarla fazla tanışmamız mümkün olmadı ama tanışıp tanışmamak önemli değil kalplerimiz bir olsun.. Tuğçe gerçekten Prenses gibiydin sağol bu geceyi düzenlediğin için..
Arada biraz soğuk rüzgarlar vardı pınar sanada bişey diyemedim döversin die sabahlamaktanda korktumSana ayrıca Tekrar geçmiş olsun...
Rica Ederim kardeşim asıl ben sana teşekkür ederim selçuk sen olmasaydın belki gitmezdim yani asıl teşekkürü sen hakettin.. korkmadın dimi kardeşim motor sürüşümden... :silent: ben genelde artcım yokmuş gibi giderim yoldada :queen::queen::bounce:
evet canım kardeşim benim akşamliğin fazla konuşamadık ama bidaki sefere umarım konuşuruz :rendeer: kendine iyi bak:cat:
iyi bir organizeydi herkese teşekkürler özellikle beko serkan sana borçlandım iyliğini unutmıcam sağol
günaydın........![]()
biraz bekleyin.. yada biri deli maviliye yardımcı olsun... daha ümmet abidede var fotolar...
ya yola çıkamadın nolcak bişimi olduki:cherry::cat:
Yuhhhh............... :queen: