[MT İstanbul] 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
usta

along' Alıntı:
:mrgreen: sen şimdi kalk köprünün öbür tarafına geç ortadaki merdivenlere gelmeden 1 kaç dükkan önce otur bi bira söyle kendine bu BENDEN olsun bakalım ne getiriyolar sana yada ben anlamıyorum bu işten 20 senedir boşuna içmişiz şu zıkkımı yaw adamlar resmen su çekiyolar biraya benzincilerin hava su basma hikayesi sona erdi artık sıra biracılarda bi şekilde ya havalanıyoruz yada sulanıyoruz fark etmeden fark ettirilmeden :)
usta sen bizi dert etme bizim cocuklar hepsi eğitimli almanyadan bira eğitimi almışlar hepsi okumuş cocuklar sen kendine dışardan bira getir el altından icersin hem ucuz olur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen: dostdark ve diger referans olan arkadaşlar güveniyorum size dostdark hele seni o avatarındaki resmini her an gördügüm için biraz daha rahatladım yav sanki her an içiyomuş gibi geliyo hani gıda mühendisiymişinde degüstasyon yapıyomuş gibi:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
along' Alıntı:
:queen: dostdark ve diger referans olan arkadaşlar güveniyorum size dostdark hele seni o avatarındaki resmini her an gördügüm için biraz daha rahatladım yav sanki her an içiyomuş gibi geliyo hani gıda mühendisiymişinde degüstasyon yapıyomuş gibi:queen: :queen: :queen:


Evet o Türkiyenin en iyi Degüsteri dir bence:pr: Onu Hepberaber bi Torpil bulup EFES fabrikasinda Deguster olarak is bulalim walla Para bilem istemez!! Patates tava ve Efes yeter ona zaten....
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
along' Alıntı:
:queen: dostdark ve diger referans olan arkadaşlar güveniyorum size dostdark hele seni o avatarındaki resmini her an gördügüm için biraz daha rahatladım yav sanki her an içiyomuş gibi geliyo hani gıda mühendisiymişinde degüstasyon yapıyomuş gibi:queen: :queen: :queen:

dostum gel
birayı boşver o işin keyifi
önemli olan oradaki dostluk arkadaşlık ve eğlence
biz aille gibi olduk orada su da içsek aynı eğleniriz
hiçbir gezi ve toplantıda böyle sıcak bir ortam bulamazsın:rendeer:
önemli olan tanışıp kaynaşmak ki biz hiçbir gezide birbirimizden ayrılmayan bir gurubuz ve bizim ortamımıza gelen mutlaka tutkunu olur
:rendeer: akşam görüşmek üzere mutlu kal:rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Muzo' Alıntı:
Evet o Türkiyenin en iyi Degüsteri dir bence:pr: Onu Hepberaber bi Torpil bulup EFES fabrikasinda Deguster olarak is bulalim walla Para bilem istemez!! Patates tava ve Efes yeter ona zaten....

muzo buşver efeste çalışmaya gerek yok yılbaşında gönderdikleri 200 ytl benzin çekini zor bitirdim zatenn:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostdark' Alıntı:
dostum gel
birayı boşver o işin keyifi
önemli olan oradaki dostluk arkadaşlık ve eğlence
biz aille gibi olduk orada su da içsek aynı eğleniriz
hiçbir gezi ve toplantıda böyle sıcak bir ortam bulamazsın:rendeer:
önemli olan tanışıp kaynaşmak ki biz hiçbir gezide birbirimizden ayrılmayan bir gurubuz ve bizim ortamımıza gelen mutlaka tutkunu olur
:rendeer: akşam görüşmek üzere mutlu kal:rendeer:

herhalde dostum bizde işin makarasındayız maksat muhabbet olsun vakit geçmiyo vakit anlatabildimmi:pr: :pr: :pr: :) klavyeye elim alışsın diye yazıyorum yoksa yazasım yok AMAN HA polemik olmasın bak buda makaraydı :queen: valla yazdıkça yazasım geliyo hatta forumdan çıkıpta işime bakamıyorum bile nedir kardeşim sizdeki bu albeni :queen: gezbizle :queen: gezi var gel bizle :queen: kovulunca toplanıp bana iş aramaya gidermiyiz şöyle motorlarla falan çekmece silivri gezisiyle milli oldum buda ikincisi olcak
insaallah heyecandan gelmeyi unutmazsam:queen: :queen: :queen: :queen: gelmezsem arayın beni forumda çakılı kalmış olabilirim :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
dikkat

ashes' Alıntı:
ben yola çıktım denizden arkadaşlar elimde masam size ayran getiriyorum iskeleye galataya hopppppp :)
turkmudur0pa4ku.jpg
dikkat et benim teknenin yanından gecerken ayranlardan sıcramasın sonra binmem ayranlı tekne diye
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
arkadaslar mesai bitiyo, butungun klima bozuktu alev aldım burda mesai bitimine 15dk kala calıstı:pr: neyse ben cıkarım şimdi, aksam galatada beraberiz nasılsa...:cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
ashes' Alıntı:
ben yola çıktım denizden arkadaşlar elimde masam size ayran getiriyorum iskeleye galataya hopppppp :)

ayran mı :) sen rakı dan başka bişey içer miydin :)
iyi eğlenceler,,aşkım size emanet... :rendeer: :bounce: :bounce:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
5
bende isterim

Vallahi ne yalan söyleyeyim.Çok güzel bir organize olduğunu gördüm gerek yazılardan gerekse resimlerden.Ve geçen sefer gelemediğim içinde üzülmüştüm.Ama şimdi gerçekten gelebilmek için kendimi zorlayacağım benide yazın.

Vallahi ne yalan söyleyeyim.Çok güzel bir organize olduğunu gördüm gerek yazılardan gerekse resimlerden.Ve geçen sefer gelemediğim içinde üzülmüştüm.Ama şimdi gerçekten gelebilmek için kendimi zorlayacağım benide yazın.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
cbr-mali' Alıntı:
Vallahi ne yalan söyleyeyim.Çok güzel bir organize olduğunu gördüm gerek yazılardan gerekse resimlerden.Ve geçen sefer gelemediğim içinde üzülmüştüm.Ama şimdi gerçekten gelebilmek için kendimi zorlayacağım benide yazın.

Abi Bekleriz,

Bende ancak 8 e dogru orda olabilecem yazacak Arkadas cikti bilem Mekana...Ben seni ama Yoklama Listesine yazarim....Yoklama cekcezde ondan yani... Abi Bekliyoruz :rendeer:
 
Katılım
17 May 2005
Mesajlar
227
arkadaşlar ailevi nedenlerden bu akşam sizinle beraber olamıyorum, benim için de eğlenin....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst