[MT İstanbul] 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
::pala:: ::puro:: ::cheeeeer ::smartass ::sorcerer ::xrock:: ::bira01:: ::sapkaa:: ::xicon_ev ::sapka::

hadi bakalım hazırmıyızzzzzzzzzzzzz
yaz güneşi akşam esintisi sıcak kumsallar ıslak vücutlar dans eglence hit rock salsa rumba tango harman dalı :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
[ ve sevgili Tayibe tlf actı, al sen konuş dedi ve anlattım derdimi o da bana üzülme Ahmedim dedi ve yeri gösterdi ARKADAŞLAR BİDAHA Kİ HAFTA VE SONRALARI BOĞAZ KÖPRÜSÜNDE TOPLANIYORUZ VE SAYIN ERDOĞANI DA KEYİF ADAMLARI LİSTESİNE ALDIM GERCİ SİZE DANIŞMADIM AMA KENDİ İNSİYATİFİMİ KULANDIM HAYIRLI OLSUN[/QUOTE]

Bu yazıdan sonra artık ben yokum. Belli bir seviyesi olan bu toplantının motorcular arasında olduğunu sanıyordum. Ama görüyorumki hiç alakasız zevatınada bu aktiviteye iştikali sözkonusu. İşte bu ahval şerait benim bu toplantıya katılmamama sebeptir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akalteke' Alıntı:
[ ve sevgili Tayibe tlf actı, al sen konuş dedi ve anlattım derdimi o da bana üzülme Ahmedim dedi ve yeri gösterdi ARKADAŞLAR BİDAHA Kİ HAFTA VE SONRALARI BOĞAZ KÖPRÜSÜNDE TOPLANIYORUZ VE SAYIN ERDOĞANI DA KEYİF ADAMLARI LİSTESİNE ALDIM GERCİ SİZE DANIŞMADIM AMA KENDİ İNSİYATİFİMİ KULANDIM HAYIRLI OLSUN

Bu yazıdan sonra artık ben yokum. Belli bir seviyesi olan bu toplantının motorcular arasında olduğunu sanıyordum. Ama görüyorumki hiç alakasız zevatınada bu aktiviteye iştikali sözkonusu. İşte bu ahval şerait benim bu toplantıya katılmamama sebeptir.[/QUOTE]
Pardon abide ben biraz ingiliz kaldım konuya
Ne,neden,niçin,nasıl,nerede, kim
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
bu arada kamp için bilgi toplayan arkadaşlar döküman getirmeyi unutmayın
birde biraz erken gelirseniz 7 gibi müzik ve eğlence öncesi deniz kenarı sohbet ederiz:cat:

akalteke' Alıntı:
[ ve sevgili Tayibe tlf actı, al sen konuş dedi ve anlattım derdimi o da bana üzülme Ahmedim dedi ve yeri gösterdi ARKADAŞLAR BİDAHA Kİ HAFTA VE SONRALARI BOĞAZ KÖPRÜSÜNDE TOPLANIYORUZ VE SAYIN ERDOĞANI DA KEYİF ADAMLARI LİSTESİNE ALDIM GERCİ SİZE DANIŞMADIM AMA KENDİ İNSİYATİFİMİ KULANDIM HAYIRLI OLSUN

Bu yazıdan sonra artık ben yokum. Belli bir seviyesi olan bu toplantının motorcular arasında olduğunu sanıyordum. Ama görüyorumki hiç alakasız zevatınada bu aktiviteye iştikali sözkonusu. İşte bu ahval şerait benim bu toplantıya katılmamama sebeptir.[/QUOTE]

merak etme dostum herkez KEYİF ADAMI olamaz isterse dünya başkanı olsun anca topic e bakıp kaçarlar:p
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
çin Mali

akalteke' Alıntı:
[ ve sevgili Tayibe tlf actı, al sen konuş dedi ve anlattım derdimi o da bana üzülme Ahmedim dedi ve yeri gösterdi ARKADAŞLAR BİDAHA Kİ HAFTA VE SONRALARI BOĞAZ KÖPRÜSÜNDE TOPLANIYORUZ VE SAYIN ERDOĞANI DA KEYİF ADAMLARI LİSTESİNE ALDIM GERCİ SİZE DANIŞMADIM AMA KENDİ İNSİYATİFİMİ KULANDIM HAYIRLI OLSUN

Bu yazıdan sonra artık ben yokum. Belli bir seviyesi olan bu toplantının motorcular arasında olduğunu sanıyordum. Ama görüyorumki hiç alakasız zevatınada bu aktiviteye iştikali sözkonusu. İşte bu ahval şerait benim bu toplantıya katılmamama sebeptir.[/QUOTE]:pr: :rendeer:
Abi senin yazıyı okumuş cok üzülmüş muhterem hemen gidip bi çin mal scooter almış akşam geliyo sanada selamı var o da motorcu oldu abi ama biliyosun içki içmez beraber kahve icersiniz Abi yoksa yengemi izin vermiyo anlıyalım bunun altına sığınma doğru söyle:queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
dostdark' Alıntı:
Günaydıııın
hazırmıyız:rendeer: :rendeer:


Ecettt Herkese Günaydin,

Yawww birgün yoktum oku oku bitmiyor ama simdi becerdim, nolmus ya bu Katilim Böyle.... Maasallah Nazar degmesin..... Haydi bakalim Eller!! Eller Eller!!!..............
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
slm arkideşler, acaip yogun bir gundeym, dogru duzgun okuyamıyorum bile yazdıklarınızı ama gene de takip etmeye calısıyorum, neyse aksam goruscez nasılsa:)

bana yeşil sizler için ne ifade ediyo diye sorsam yazar mısınız acaba?-ucuş serbest:queen: -
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Yahu ben kimseye motora binemessin demiyorumki Benim derdim adamlıkla ilgili.

Hakikaten değil çin malı , hayabusaya binse ne yazar.

Teşpihte hata olmaz: Ne demiş atalarımız eşşeğe altın semer vurmuşlar eşşek gene eşşek

İçki konusuna gelince içse ne olur içmese ne olur ciğeri beş para etmedikten sonra.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Ne Diyon

ferni' Alıntı:
slm arkideşler, acaip yogun bir gundeym, dogru duzgun okuyamıyorum bile yazdıklarınızı ama gene de takip etmeye calısıyorum, neyse aksam goruscez nasılsa:)

bana yeşil sizler için ne ifade ediyo diye sorsam yazar mısınız acaba?-ucuş serbest:queen: -
Ne diyon sen kızım uctunmu ne ucuşu sen kendini kule kontrolmu zanettin ucuş serbest diyorsun yere in akşam sen bize lazımsın kızım evine dön BABAN
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
sorular için yaptım:queen:
kroki2wa.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
merak etme BABA akşam galataya gelicem, gec kalmam erken bile gelmeye calısırım, biliyorum gec kalınca coook kızar meraklanırsın:p -gecikirsem fırıldak vedatın sucudur, onu döv:p :mrgreen: -
ama şimdi ucmam lazım! hadi bi omuz verin sizlerde ucun azcık kardeşlerim yeşil size ne ifade ediyor?
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ferni' Alıntı:
merak etme BABA akşam galataya gelicem, gec kalmam erken bile gelmeye calısırım, biliyorum gec kalınca coook kızar meraklanırsın:p -gecikirsem fırıldak vedatın sucudur, onu döv:p :mrgreen: -
ama şimdi ucmam lazım! hadi bi omuz verin sizlerde ucun azcık kardeşlerim yeşil size ne ifade ediyor?

yeşil geç demek:silent:
sarı hazırol:silent:
kırmızı dur demek:silent:
bildim mi:queen: :p
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
süpersin, tam anlamıyla budur soner ama ucus serbestti nie yere bastın?
ciddi sorsam bunu demez ucardın valla:p
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Tamam Abi

akalteke' Alıntı:
Yahu ben kimseye motora binemessin demiyorumki Benim derdim adamlıkla ilgili.

Hakikaten değil çin malı , hayabusaya binse ne yazar.

Teşpihte hata olmaz: Ne demiş atalarımız eşşeğe altın semer vurmuşlar eşşek gene eşşek

İçki konusuna gelince içse ne olur içmese ne olur ciğeri beş para etmedikten sonra.
Tamam abi sen gel yeterki isterse amerikan başkanı olsa senin yerini doldurmaz zaten gelmiyecek motorun parasını ödeyememiş geri almışlar senin aranın acık olduğunu bilseydim cağırmazdım kusura kalma
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
kim oluyor o amerikan başkanı yaw buşt muydu yoksa oda aziz yıldırım gibi istifa ettimi bilmiyorum sesi çıkmıyor ya
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ferni' Alıntı:
merak etme BABA akşam galataya gelicem, gec kalmam erken bile gelmeye calısırım, biliyorum gec kalınca coook kızar meraklanırsın:p -gecikirsem fırıldak vedatın sucudur, onu döv:p :mrgreen: -
ama şimdi ucmam lazım! hadi bi omuz verin sizlerde ucun azcık kardeşlerim yeşil size ne ifade ediyor?

yeşil bence :) cennet maneviyat huzur rahatlık yani maviye yakındır :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst