[MT İstanbul] 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet istanbul elleri görelim yarın akşama herkez hazırmı vur patlasın çal oynasın yıkılacak galata evet bukadarmıyız
ya 1.5 günde 50 kişi demekki biz bunu 1 hafta önce açsaydık 300 kişi olurduk :)
kıskananlar çatlasın kıskananlar çatlasın
herkeze özel şarkılarda var barış arkadaşımızdan :)
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
ben bu topal halımle MAKBER i istesem çalarlarmı abey..:salut:
galat galata olalı böyle bişi görmedi beeee...
güneşle birlikte batan bir galata görmek isteyen gelsinnnnn..
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
ashes' Alıntı:
evet istanbul elleri görelim yarın akşama herkez hazırmı vur patlasın çal oynasın yıkılacak galata evet bukadarmıyız
ya 1.5 günde 50 kişi demekki biz bunu 1 hafta önce açsaydık 300 kişi olurduk :)
kıskananlar çatlasın kıskananlar çatlasın
herkeze özel şarkılarda var barış arkadaşımızdan :)
hafta sonu lastık patladı...:pale:
2 gundur onunla ugrasıyorum...
bır aksılık olmazsa galatadayım.....:)
:flower: ::haapppy: ::haapppy:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
evet arkadaslar, cok az kaldı yıkıcaz galatayı!!!:cat:

bu arada herkese gunaydın, sabah sabah bırakın ya o ne demiş bu ne demişi, bosuna gerginlik asabiyet yaratmayalım, herkes keyfine baksın, hem bakın ne kadar az kaldı galata muhabbetine, heyttt be kardeşler gene toplaşcaz...:cat: :cherry:

hadi bakalım eller, ne kadar kaldı sunun surasında? yok mudur daha infilak etmek isteyen kul?:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
batu hallet şu lastiği gel kardeşim kola benden...:cat:
mert gelmezmi topla millet gel yaaa...:)
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
vedat kaya' Alıntı:
batu hallet şu lastiği gel kardeşim kola benden...:cat:
mert gelmezmi topla millet gel yaaa...:)
vedat abı kola bahane......:)
sen gıdersınde ben gelmezmıyım
benım 110cc nın senın cbr 600 den neyı eksık....:p
(lastıkçi tamır ıcın15 ytl ıstedı:queen: inat ettım ben tamır edıcem....:pr: )
lastıgı bu aksam halledıyorum yarın ınsallah oradayım
bızım grubu toplamaya calısıyorum...:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sabahtan beri sevgilim artçım başımın etini yiyor nasıl olur da onu yazmazmışım, nasıl onu dahil etmez ona haber vermezmişim. dostdark yaz abi yaz bi zahmet +1 ekle benim yanıma ben de kurtulayım bu işkenceden sabah sabah:pr:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
batu senin motorla benim motor arasındaki fark 490 cc kadarcık..:queen:
birde sende 80 kg. artcı yok bende var abi ...:queen: :queen: :pl:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
vedat kaya' Alıntı:
batu senin motorla benim motor arasındaki fark 490 cc kadarcık..:queen:
birde sende 80 kg. artcı yok bende var abi ...:queen: :queen: :pl:
vedat abi senın artçı 80kg....:queen:
Allah yardımcın olsun
Gecen hafta neden taksı ıle geldıgını anladım
dıkkat et ağırlık yuzunden motor şahlanmasın....:queen: :cherry:
şaka şaka kımse kızmasın,,,kırılmasın...:wiinkk:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:rendeer: günaydın arkadaşlar son gün
MT istanbul hazırmıyızzzzzzzzzzzz:queen: :queen:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
kızıyor ve kırılıyorum:salut: :salut: :salut: tamam kilolu olabilirim, evet 80 kiloyum ama bu fırıldak beni afişe etti diye sizlerin de mi aynını yapması gerekidi?:pr:
lanet girsin! rejime baslatıp zafiyet gecirtceksiniz sonunda bana:cyclopsan neyse bak moralm bozuldu bişiler atıştıriiim ben:p
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ferni' Alıntı:
kızıyor ve kırılıyorum:salut: :salut: :salut: tamam kilolu olabilirim, evet 80 kiloyum ama bu fırıldak beni afişe etti diye sizlerin de mi aynını yapması gerekidi?:pr:
lanet girsin! rejime baslatıp zafiyet gecirtceksiniz sonunda bana:cyclopsan neyse bak moralm bozuldu bişiler atıştıriiim ben:p
cbr 600 kaldırır o cüsseyi bence:queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ferni' Alıntı:
kızıyor ve kırılıyorum:salut: :salut: :salut: tamam kilolu olabilirim, evet 80 kiloyum ama bu fırıldak beni afişe etti diye sizlerin de mi aynını yapması gerekidi?:pr:
lanet girsin! rejime baslatıp zafiyet gecirtceksiniz sonunda bana:cyclopsan neyse bak moralm bozuldu bişiler atıştıriiim ben:p

ferni sen bakma onlara:rendeer: :rendeer:
frıldağın işi gücü ortam karıştırmak zaten:p
hem sezonu yeni açıyoruz yaz bitene kadar tığı gibim oluruz(herkez değil):cat:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
kaldırıyo tabi:cat: , tamam motor cogu zaman tekerde gidiyo ama fırıldagın abarttığı kadar da diil, inanmayın goznu seveyim arkideşler ona:salut: :salut: :salut:
hem ben 80 olmasam nasıl oyle rahat durabilirdim ki motorun arkasında, ucardım mazallah:cyclopsan :p :queen:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
sonercim saol valla sen de olmasan...:cat:
bol bol kamp yapcaz yuzcez beni zayıflatcaz acıkın demi bak 65 olayım yeter:p yoksa duramam anam babam motorda, ucarıııımm:salut: :bounce:

camadan+1000:queen: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
bu arada arkadaşlar 2. kamp için yer bilgileri hazırladınız mı yoksa herkes eğlenceye mi konsantre oldu:silent:

arkadaşlar ahanda keyif adamları marşı yazdım:queen:
yosunların sessizliğini duymak isterdim
bir kuşun kanat çırpışındaki bas frekansı:)
küçülüp bir incir yaprağına binip
kaymak isterdim masmavi su dolu bir leğene
sonra sudan çıkıp bağırmak isterdim
çevremdeki timsahlara
kaçııııınn çanta olacaksınız diye:p
sonra bir kuşun kanatlarına binip uçmak
uçarken şaka olsun diye gözlerini kapatmak
taaaki bir buluta çarpana kadar:queen:
oradan inmesi kolaydır çünki
sadece bir kartanesi yeter dönmeye:queen:
atlı karıncaya binmek istemezdim
bir çekirgeyi tercih ederdim
daha zevkli diye:queen:
kurbağlara farklı sesler çıkarmasını öğretirdim
monotonluktan kurtulsunlar diye:queen:
sonrada güneşi kapatırdım bir sabah
ve tekrar açıp şaka diye bağırırdım
kimse gülmese bile :p
ışınla bizi skati:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Ne marşı motor marşımı benimki bi kerede alır abi itmeye gerek yok, ferni bu gün bakıyorum neşen yerinde vedata fazla bulaşma adamda neşe filan bırakmaz bu arada sana diyetisyen ayarladım muzafer kuşanı parasını vedat verecek randevu ne zamana istersin
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
dostdark' Alıntı:
bu arada arkadaşlar 2. kamp için yer bilgileri hazırladınız mı yoksa herkes eğlenceye mi konsantre oldu:silent:

arkadaşlar ahanda keyif adamları marşı yazdım:queen:
yosunların sessizliğini duymak isterdim
bir kuşun kanat çırpışındaki bas frekansı:)
küçülüp bir incir yaprağına binip
kaymak isterdim masmavi su dolu bir leğene
sonra sudan çıkıp bağırmak isterdim
çevremdeki timsahlara
kaçııııınn çanta olacaksınız diye:p
sonra bir kuşun kanatlarına binip uçmak
uçarken şaka olsun diye gözlerini kapatmak
taaaki bir buluta çarpana kadar:queen:
oradan inmesi kolaydır çünki
sadece bir kartanesi yeter dönmeye:queen:
atlı karıncaya binmek istemezdim
bir çekirgeyi tercih ederdim
daha zevkli diye:queen:
kurbağlara farklı sesler çıkarmasını öğretirdim
monotonluktan kurtulsunlar diye:queen:
sonrada güneşi kapatırdım bir sabah
ve tekrar açıp şaka diye bağırırdım
kimse gülmese bile :p
ışınla bizi skati:queen:

Hadi bakiim hadii herkes kendi işine baksın Ben senin alanına giriyormuyum.?:bounce: girmiyorum eeee senin ne işin var benim kulvarda. üstüne üstlükte hiç fena yazmamışssın ha..".:rendeer:

"kimse gülmese bile ben gülerdim"


(yer bilgisine gelince ben hala "ÇİLİNGOZ" derim
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
sizden anca berber olur milleti bol bol traş edersiniz esas şair benim gelinde size şiir koleksiyonumu göstereyim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst