- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
artık motor belli bir süre yok..:cherry::cherry:
Nasıl yani motosiklet yok derken anlayamadım:silent:
artık motor belli bir süre yok..:cherry::cherry:
Nasıl yani motosiklet yok derken anlayamadım:silent:
kadırın motoru yolda kaldı ya garıpceden dönerken onu demıstım sen daha yenı uyandın galıba...:wiinkk:
Hımmmm...Özür dilerim.
sohbet topiğimi burası kardeşim çıkın dışarı bakiim..! :mrgreen:
kadır mıllet nerde ya anlamadım gıttı he.r:
r::silent:
bahçeye çıkmışlar oynamaya.. korkut en son ip atlıyordu.. gürkan birileriyle elim sende oynuyordu.. vs.. vs.. :mrgreen:
hadi bee....senıde nöbetcımı koydular buraya....:queen::queen:
ben motoru almaya gidicem akşam.. gene bozuldu :mrgreen: bu sefer pendikte kaldım :mrgreen::mrgreen::mrgreen: mesafe artıyo.. bi dahakine dahada uzağa gidicem.. :queen::queen:
ben motoru almaya gidicem akşam.. gene bozuldu :mrgreen: bu sefer pendikte kaldım :mrgreen::mrgreen::mrgreen: mesafe artıyo.. bi dahakine dahada uzağa gidicem.. :queen::queen:
helim abi de gidicekti bi konuş istersen o da kalmış ya yolda
:wiinkk:
ne keselim?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:49 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:47 PM ----------
onun motor kartalda kaldı.. ben dün gece getirdim motoru.. servisten alıcam bu akşam topkapıdaki serviste.. servisin hatası herifler havayı çok alıyo sanmışlar meğer motor benzini çok alıyor.. fazla benzin karbüratöre doluyor artanı hava filtresine basıyor bu da motoru boğuyor.. karbüratör sökülüp şamandra ayarı yapılacaktı.. hallolmuş sanıırm..
Buradayım :rendeer:nerdesın sen ya.:cherry::cherry:
bahçeye çıkmışlar oynamaya.. korkut en son ip atlıyordu.. gürkan birileriyle elim sende oynuyordu.. vs.. vs.. :mrgreen:
Buradayım :rendeer:
Yok len el üstünde kimin eli oynuyorduk.:queen:
aman uzun essek oynamayında...:queen::queen:
Yok boynum ağrıyor o zaman.:mrgreen: