[Mt İstanbul] 18 Eylül İftar ve Bayramlaşma fotoları

Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
sohbet topiğimi burası kardeşim çıkın dışarı bakiim..! :mrgreen:
 
Katılım
15 Haz 2009
Mesajlar
799
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bahçeye çıkmışlar oynamaya.. korkut en son ip atlıyordu.. gürkan birileriyle elim sende oynuyordu.. vs.. vs.. :mrgreen:

hadi bee....senıde nöbetcımı koydular buraya....:queen::queen:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
hadi bee....senıde nöbetcımı koydular buraya....:queen::queen:

ben motoru almaya gidicem akşam.. gene bozuldu :mrgreen: bu sefer pendikte kaldım :mrgreen::mrgreen::mrgreen: mesafe artıyo.. bi dahakine dahada uzağa gidicem.. :queen::queen:
 
Katılım
15 Haz 2009
Mesajlar
799
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben motoru almaya gidicem akşam.. gene bozuldu :mrgreen: bu sefer pendikte kaldım :mrgreen::mrgreen::mrgreen: mesafe artıyo.. bi dahakine dahada uzağa gidicem.. :queen::queen:

kesınnnnnnn:cat::cat:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
ne keselim?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:49 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:47 PM ----------

helim abi de gidicekti bi konuş istersen o da kalmış ya yolda
:wiinkk:

onun motor kartalda kaldı.. ben dün gece getirdim motoru.. servisten alıcam bu akşam topkapıdaki serviste.. servisin hatası herifler havayı çok alıyo sanmışlar meğer motor benzini çok alıyor.. fazla benzin karbüratöre doluyor artanı hava filtresine basıyor bu da motoru boğuyor.. karbüratör sökülüp şamandra ayarı yapılacaktı.. hallolmuş sanıırm..
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
ne keselim?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:49 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:47 PM ----------



onun motor kartalda kaldı.. ben dün gece getirdim motoru.. servisten alıcam bu akşam topkapıdaki serviste.. servisin hatası herifler havayı çok alıyo sanmışlar meğer motor benzini çok alıyor.. fazla benzin karbüratöre doluyor artanı hava filtresine basıyor bu da motoru boğuyor.. karbüratör sökülüp şamandra ayarı yapılacaktı.. hallolmuş sanıırm..

iyi ya geçmişolsun en azından motorunuz var bozulabiliyor :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst