- Katılım
- 16 Nis 2006
- Mesajlar
- 943
bi adam bu kadarmı çirkin olabilir
![]()
adamın normal hali böyle Allahtan gözü bozuk bir hatun bulmuşta evlenmiş yoksa evde kalırmış :mrgreen:
bi adam bu kadarmı çirkin olabilir
![]()
Kapıma kadar gelin ve beni aramayın... Ayfer Dilaver, Cadı, Gürkan Abi ahaaa yazdımm burayaaa öyle olsun hıh:farao:![]()
bacım sen ortadaki köydemi oturuyosun? ne bilelim bi gün kumpir yaptım gelinmi dedin :farao:![]()
Yav sen yarın sabah geziye gitmiyormuydun? Hoş bende gidiyordum ya neyse :mrgreen:
git uyu demiycen dimi?![]()
Ne münasebet..ÖzgürsünEn az benim kadar :mrgreen:
git uyu hadi sabah gelemiycen bak sonra :cherry:
sabah anadolu yakası için bir buluşma noktası ayarlandımmı? nerde kaçta buluşulucak?peku..
.....
bi adam bu kadarmı çirkin olabilir
![]()
Muhammet abinin cennete girmesine ramak kaldıbi Allah kabul etsinde benden...
Ben aç kaldım.. hep bu nassy'ın yüzünden.. :farao:
sana zamanında benle uraşma demiştimde sen dinlememiştin.. fotomontaj bir sanattır.. :mrgreen:
motorcuğum canım bitanecik oğlum.. serviste yatıyo şimdi.. büyük ihtimal akşam alırım.. ama liste kabarık..
-Hava Filtresi
-Buji
-Buji Kablosu
-Karbüratör Ayarı
-Endiksiyon Bobini
-Egzos
-Gösterge Paneli Camı
-Bilimum Vidalar
-Yağ
ne kalmişki gerıye...:cherry::cherry::queen: