[MT İstanbul] 14 Nisan Belgrad Mangal Keyfi

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cihan abıyı falan arımmı ben?
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haber ver dedik öymen uyuyorsun galiba hala
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
artistik yapma bana uyuyorum tabi. .. .
10da yat 2de kalk revami lem bu. .. .. :pr:
bırakıcam bu işi simit satıcam
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
balık sat balık belki yarın tutarız oltaları getirin
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cihan abi yarın çalışıyomuş maalesef fırsat olurda gelmek isyerse benı cepten arayacak

tufekte getırın resımlerdekı ordeklerı vururuz . . .
bekcide bizi :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
yarın ben arabayla gelicem yine ömürün ordamı yoksa çarşının ordamı cbf nin ruhsatı çıkmadı
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
e o zaman yarına kadro belli gibi:mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne demek erol abi. . .. .
başka bi zaman inş
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
yahu bunu benim üşüttüğüm zamana denk getirmeseniz olmazdı di mi:pr:
Özgüüüüüüüüüüüüüüüüür!Bittin sen oğluuuuuuuuuuuuuuuuuuuum:queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok yaw o kadar korkmaz heralde. . .. . .. . .
erol abı haftaya organızasyonu erken belırleyelım bende ıznı ayarlamaya calısıcam. ..
biraz yol yapalım ama apzar olur olursa cumartesi ehlıyet sınavı var
özgür!!!!!!!!!!!!!!!11111111
nese yarın kousup bı yer buluruz bakmaya gıderız. .. .
bursa nasıl????
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de son ana kadar bekledimki diğer iş ertelenir mi diye ama olmadı yarın yokum yani, size iyisürüşler:)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saol abi bi dahakine artık
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öymen dün geç saatte pek bi online gördüm demişsin; sabah işe gitmeyince öyle oluyor, uyku saatleri kayıyor insanın ama seninki zaten kayık değil mi :queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi bende saat yok:mrgreen:
dun aksam 11 de iş aldım. . . sabah 8 de bıraktım.
besıktasa ınmem gerektı sonra geldım 3 te iş aldım inş 11 de cıkabılırımde eve gıderım . .
yarında mangal yapcaz işte. ..

ben yatar katılmak isteyen olursa sabah 9 dan sonra cebımı arayabılır 05359318976

özgür bir işi çıktığı için geziye katılamıyor. .. .
erol abi taziye ziyaretinde. . .. ..
katılım olmadıgı için gezi planı iptal olmuştur
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
NİHOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA (kötü adam gülüşü)
Ben evde hasta yatarken mangala gitmeye kalkışırsanız işte böyle olur:queen:
Ders olsun size...
immigrant sen merdane efsanesini bilmiyorsun anlaşılan:cherry:
eroldayıyla deer_152 ye bir sor anlatsınlar:mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok merdane efsanesini anlatmadılar bana. . . . .
bu seferlik boyle olsun yaw. .. .
anlatırlar bi dahaki sefere
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
NİHOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA (kötü adam gülüşü)
Ben evde hasta yatarken mangala gitmeye kalkışırsanız işte böyle olur:queen:
Ders olsun size...
immigrant sen merdane efsanesini bilmiyorsun anlaşılan:cherry:
eroldayıyla deer_152 ye bir sor anlatsınlar:mrgreen:


baktım soldan soldan merdane geliyor iptal edelim dedim:mrgreen:
şaka bi yana akşam gelişen olaylar sonrası öymeni arayıp gelemiyecegimi söyliyecektim uyuyordu herhalde mesaj attım

gezide iptal olmus neyse moto gp den sonra acısını cıkarırız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst