burcu kım???
he evet geçmiş olsun. .. .
ben motogp de acısını cıkarmak isterdım ama buyuk ıhtımal calısıyo olucam ama bı sekılde ıznı kaparım gıbıme gelıo. . .. . .
ozgur uıyumuyodum işteydımde sarjım bıttı tel calarken bende noya bakamadım bırazda yogundu sarj etmeye fırsat olmadı e evede gec gıdınce aramak istemedim senı ole yanı.....