- Katılım
- 29 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,535
- Konu Yazar
- #21
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cihan abıyı falan arımmı ben?
yahu bunu benim üşüttüğüm zamana denk getirmeseniz olmazdı di mir:
Özgüüüüüüüüüüüüüüüüür!Bittin sen oğluuuuuuuuuuuuuuuuuuuum:queen:
NİHOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA (kötü adam gülüşü)
Ben evde hasta yatarken mangala gitmeye kalkışırsanız işte böyle olur:queen:
Ders olsun size...
immigrant sen merdane efsanesini bilmiyorsun anlaşılan:cherry:
eroldayıyla deer_152 ye bir sor anlatsınlar:mrgreen: