[MT İstanbul] 13 Mayis Beer,s Haydi Buluşalim

Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ashes' Alıntı:
yaz vip yaz bak gizli gelenler var haberin yok :)
:queen: evet arkadaşlar topic topic dolaşıp gizlice toplantıya girmeye çalışanları yakaladım
peril+1erkek arkadaş
kırmızı+1 :silent: bilmiyom
yaaa yaaa benden kaçarmı

zuhtupasa' Alıntı:
Ulen bu listede ben yokum ya :pr: yazmazsınız haa. tamam...:pale:
:rendeer: Hoşgeldiniz yeni üyemisiniz:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
174
dostdark' Alıntı:
:queen: evet arkadaşlar topic topic dolaşıp gizlice toplantıya girmeye çalışanları yakaladım
peril+1erkek arkadaş
kırmızı+1 :silent: bilmiyom
yaaa yaaa benden kaçarmı

abi senden de bisey kaçmıyor::utangac:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ah ulen ashes ben nidem seni,nasılsa cumartesi görücem,bütün hesabı bu arkadaş ödüyomuş dicem bak göreceksin:p
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben senin hesabını öderim seve seve şöyle sen nasıl olsa alkol kullanmıyorsun sigaran yok :) yazdır kızzzzzzzz peril +1 (enişte) :) gelsin bakalım
yaşı kaçtı pardon neyse :) bak orda vedat kaya abisi var vip abisi ona göre :) destur alıcak :)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:queen: Sizi kaçaklar siziii:queen:
yakalanınca nasılda ortaya çıktılar:p
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya aloo erkek arkaaşımdeğil o benim bee karıştırdın gene,sadece arkadaşımm yanlış anlaşılma olmasın ya ayıp olurr..
ashes bak gene karıştırıyosun ortalığı bens eni fena karıştırıcam bak ona göree,tubaaaaaaaaaaaaaa:p
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tuğba duyamaz o şu an antalya mt topiginde hihihihihih :)
enişteeeeeeeee :) puhahahahaha
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya yok valla o değil karıştırmayalım..

yuhh buricims en nerden çıktın be yaaa pat diyee,gel bak cumartesiye güzelbir uğurlama yapalım senin için..canım arkadaşım benimm:)
neyse buluşma topiği bu kardeşimm deşmeyelim ya.:bounce:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayda bunca zaman gizlediniz heeee yazıklar olsun sizden
ah çigdem ahh adam askere giderken açıklanırmı bu yanlız kalıyorsun sakın ağlama :)
puhahahahahahah :)
tanışma mı buluşmamı şaşkınnnnn :)
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ohhhhhh tubiş geldiiiii..güzleimbişeysöle ya kocanaa aaaaoralığı karıştıryoo bakk..
ne nurullah ne özgür yaaa karıştırmasın bakim miksere döndürdü..
bu arada tuba alır senin ifadeni şimdi:mrgreen:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
ashes yettim kardeşim...
kim hesap sorar kardeşimden..:silent:
gercekleri söylüyor..kıvırmayın bakem...
burası gercekler arenası...:cherry:
peril başlıklara bak yaz iyice batıyon haaa...bak yüzünde kızardı..
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vedat abi saol bak ya bunlar hemen bir oldular gördünmü kız zx-10r mı neydi geçer geçmez sohpetinde savunuyordun manitayı şimdi arkadaş mı oldu :)
ah seni gidi çigdem ahhhh
nerdesin enişteeeee duy sesimizi
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vedat bey tuğbaaa soruyo bi diceniz mi var yoksa bakim:) ayrıca o zx12-r ashesimmkarıştırmayalım gene mikserledin olayı haaaa:mrgreen:
ayrıca batmış değilim,işgüç arasında kafa bulandırıyosunuz kardeşimmm,gerçek falan da yok ona göre..olsa ben derim zaten.
hadi bakim cumartesiii kapışırız artık:p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
ashes' Alıntı:
vedat abi saol bak ya bunlar hemen bir oldular gördünmü kız zx-10r mı neydi geçer geçmez sohpetinde savunuyordun manitayı şimdi arkadaş mı oldu :)
ah seni gidi çigdem ahhhh
nerdesin enişteeeee duy sesimizi

ya uğraşmasana kızla yeter artık
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Peril' Alıntı:
ohhhhhh tubiş geldiiiii..güzleimbişeysöle ya kocanaa aaaaoralığı karıştıryoo bakk..
ne nurullah ne özgür yaaa karıştırmasın bakim miksere döndürdü..
bu arada tuba alır senin ifadeni şimdi:mrgreen:
:silent: özgür kim:silent: eniştemi:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst