- Katılım
- 28 Mar 2006
- Mesajlar
- 352
Ataper liste baya artmış yarın güzel ve renkli bir gün olacak.Haluk napmış neden onun motorunu + olarak nitelendirdin.:mrgreen:
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=17056
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=17056