[MT - İstanbul] 02 Temmuz 2006 - Poyrazköy

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
Bak öle haluğun motoru için ileri geri konuşma küser sonra.Puhahahhhaaaha

haluk abı sıyah cam 10 numara olmus :cat:
ben beyenıyorum senın motoru yanlıs anlama :cherry:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
haluk bi artçı buldu. onun için +1 koydum.

bu artçı motoru çaldırdığı gün madodaki arkadaşmı!!! bilmiyoruz, bakıcez.:p
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
352
Freak' Alıntı:
Sabote etmek olarak anlamayın olayı.
En sevdiğim grup (bu grup) geziye gidiyor. Katılmak isterim.
Ama istanbul içince dolaşmak istanbul içinde bir yere gitmek bana cazip gelmiyor. Hergün geçtiğim yol, hergün gördüğüm yerler.
Sanırım İstanbul içine yapılan hiçbir geziye de katılmam bir daha.

Bu yüzden ben Castro'ya gideceğim. Alan daha büyük, daha tenha, daha uzak :)
Şimdi söylediklerinde haklısın Freak ancak bakmakla görmek arasında birşey hergün aynı yollardan geçersin ancak geçtiğin yollardaki detayları göremezsin.İşte biz o detaylar için yola çıkıyoruz yarın sabah.
Bir dahaki gezimiz şehir dışı olacak o gezide birlikte olmak dileğiyle...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst