[MT - İstanbul] 02 Temmuz 2006 - Poyrazköy

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
Rüzgarınoğlu' Alıntı:
Aydın abi noldu şimdi bu topik başlıkları değişmiş.:silent:

walla ben değiştirmedim abi, yönetim değiştirmiş.:silent:
Niye değiştirdiler bilmiyorum ama "Early Riders" kelimesini silmişler.:farao:
Ben alt başlığa tekrar yazdım ama üst başlığa müdahale edemiyorum.
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
ataper' Alıntı:
walla ben değiştirmedim abi, yönetim değiştirmiş.:silent:
Niye değiştirdiler bilmiyorum ama "Early Riders" kelimesini silmişler.:farao:
Ben alt başlığa tekrar yazdım ama üst başlığa müdahale edemiyorum.

Duyurular kısmına Başlık açmadan evvel dikkat edilecek hususlar için sabit bir başlık var, orada sebebi yer almaktadır, bir evvel ki mesajda kuralları okumadığınızı düşünerek sebep belirttim :cat:

MT sitesi dahilinde yapacağınız gezi duyurularında [MT İstanbul] ibaresi kullanmanız karışıklığın giderilmesi açısından önemli, kurallar açısından gereklidir.

Anlayışınız için teşekkür ederiz.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
komtan' Alıntı:
Duyurular kısmına Başlık açmadan evvel dikkat edilecek hususlar için sabit bir başlık var, orada sebebi yer almaktadır, bir evvel ki mesajda kuralları okumadığınızı düşünerek sebep belirttim :cat:

MT sitesi dahilinde yapacağınız gezi duyurularında [MT İstanbul] ibaresi kullanmanız karışıklığın giderilmesi açısından önemli, kurallar açısından gereklidir.

Anlayışınız için teşekkür ederiz.

konu anlaşılmıştır komtan'ım. :cat:
bundan sonraki gezi duyurularında [MT İstanbul] ibaresini kullanacağıma and içerim :cherry: :cherry:
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
SİZE ÇOK ACI BİR SÜRPRİZİM VAR !!!!

siz madem benim KaşarlıMantar hayallerimi suya düşürdünüz (siz öyle zannedin:queen: ) verdim siparişi, bu akşam terasta kaşarlımantar, biber,domates,balık, tadımlık 1-2 duble de atarım artık... Bu işe saat 23:00 gibi başlarım 1 saatte siler süpürürüm... çatlayın kardeşiiimmm :p :p :p
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
merhaba arkadaşlar cuma akşamı güzel vakit geçirdim bursanın tadını aldım dönüyürum yarın sizlere sonradan katılacam sabah için sözüm var beni hoş görürsünüz umarım saygılar (benden bir resim)
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
serdark' Alıntı:
SİZE ÇOK ACI BİR SÜRPRİZİM VAR !!!!

siz madem benim KaşarlıMantar hayallerimi suya düşürdünüz (siz öyle zannedin:queen: ) verdim siparişi, bu akşam terasta kaşarlımantar, biber,domates,balık, tadımlık 1-2 duble de atarım artık... Bu işe saat 23:00 gibi başlarım 1 saatte siler süpürürüm... çatlayın kardeşiiimmm :p :p :p

senin ev nerdeydi abicim.
saat 23:00 dedin dimi :p
teras dedin dimi, duman takibiyle bulucam olm seni. geliyorumm :queen: :queen:
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
hakanacan' Alıntı:
arkadaşlar ben dun akşam saatlerinde kaza yaptım arabamla
o yüzden gelemiyeceğim bende hasar bayagı var kerpe gezisine gelenler bilir yanımda bulent vardı sanırım bu gün belli olacak yüzünden plastik amelyat olacak bir süre aranızda olamayacağım herkeze kazasız sürüşler
çok geçmiş olsun arkadaşım, cana geleceğine mala gelsin önemli değil. umarım her ikinizde acısız,hasarsız atlatabilirsiniz bugünleri.
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
63
abi ben gelemiyorum
yeni aldığım daelim diye dandik bir motor arıza yaptı
belediyeye vericem yaksınlar diye
bu arada Hakan abi geçmiş olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
34
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar sıze katılacam ama kocaelıden tekım baska kımse yok.. tek basıma okadar yolu gıtmek ıstemıyorum.....varsa kocaelıden gelecek olan haberım olursa sevınırım.........

abim gecmıs olsun allah sıfalar versın.......yapabılecegımız bısey varsa herzaman hazırım....
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
ataper' Alıntı:
teras dedin dimi, duman takibiyle bulucam olm seni. geliyorumm :queen: :queen:
Ben karda yürüyüp izimi belli etmem :cat: evdekilere bile mangal partimden söz etmeyi düşünmüyorum, onlar alt katta tv seyrederlerken ben bakarım mangalımın keyfine :queen:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
145
armagan' Alıntı:
abi ben gelemiyorum
yeni aldığım daelim diye dandik bir motor arıza yaptı
belediyeye vericem yaksınlar diye
bu arada Hakan abi geçmiş olsun

armağan beni ara ben sen i arkçı alırım
arkadaşlık öldümü
tel : 0 535 326 12 60

bence aydının yanında da dandik deme fena olur zaten elinde megofonla dolaşıyo :mrgreen:
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
abi ben gelemiyorum
yeni aldığım daelim diye dandik bir motor arıza yaptı
belediyeye vericem yaksınlar diye
bu arada Hakan abi geçmiş olsun


ah be abı sattın guzelım motoru aldın daelımı hak sana hak :p
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
63
birtanesin Haluk abi
daelim'den öteye gidelum yali yali
aydın abi toplasın ................
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
er5' Alıntı:
ah be abı sattın guzelım motoru aldın daelımı hak sana hak :p

way way kimler warmış kardeşim giderken bi güle güle bile demedin ama neyse takıl bakalım gelince hesabını alırım senden
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
29
tam aradığım rota

tam da uzun zamandır gitmek istedigim tarafları iceren bir rota belirlemissiniz, ayrıca cınaraltındaki kahvaltı da cok iyi bir fikir, lutfen listeye ekleyin, yarın ordayım
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
equilibrium' Alıntı:
tam da uzun zamandır gitmek istedigim tarafları iceren bir rota belirlemissiniz, ayrıca cınaraltındaki kahvaltı da cok iyi bir fikir, lutfen listeye ekleyin, yarın ordayım

listeye yazıldın dostum.:)
nickini yazana kadar geberdim :p umarım doğru yazmışımdır. :)

gecikme yoklama yapıcam, geç gelenleri tek ayakta bekleticez. :queen: :queen:
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
aydın abı 8,05 gece kalkarız gec kalan cengele kahvaltıya gelır beklemeyelım kıseyı bıde :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst