[MT - İstanbul] 02 Temmuz 2006 - Poyrazköy

Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
aydın abi ayıp valla benı yazmamışın listenın başına böyle mı anlaşmıştık senle :p
aydın abi benim motor amerikan patentlidir. çinle falan bir tutma:cherry:

bide şu serdarın işini halledelim abi baksana adam et diyo mantar dıyo kaşar dıyo mangal diyo adamın iştahını kabartıyo simitle falan olmaz abicim bu iş direk mangalı yakalım :queen:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
uzman_1907' Alıntı:
bide şu serdarın işini halledelim abi baksana adam et diyo mantar dıyo kaşar dıyo mangal diyo adamın iştahını kabartıyo simitle falan olmaz abicim bu iş direk mangalı yakalım :queen:

ben de onu diyorum, ağzımın suyu aktı. kim bekliycek poyrazköye kadar.
benzincide buluştukmu geçelim sahile taşların oraya yakalım derhal mangalı. :queen:
kendimize geldikmi çıakrız yola :mrgreen:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
ataper' Alıntı:
ben de onu diyorum, ağzımın suyu aktı. kim bekliycek poyrazköye kadar.
benzincide buluştukmu geçelim sahile taşların oraya yakalım derhal mangalı. :queen:
kendimize geldikmi çıakrız yola :mrgreen:

evet abi bende onu dıyom kımsenın sabrı kalmadı hatta yarın aksam yakalım sahılde avrupa yakasına doğru kokuta kokuta püf püf :queen: yaw yine karnım acıktı. serdar hep senın basının altından çıkıyo bu işler yaz bıtene kadar 10 kılo alıcaz valla:p
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
483
aloooooooo durun bakem durun ekle benide oralara biyere hboyraz :) senın arkanı kollamak lazım fazla boş bırakmıyım :p

yaz oraya NeTMaViSi+WoMaNRiDeR :)

ama biz 08:30 da cengelkoyde yakalıcaz sızı sızın ıcınde uygunsa :p

NoT : cuma gunu benım mekanda toplanıcakmıssınız ama calısıyorolacagım detayları sallayın bana :)
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
ataper' Alıntı:
Ayrıca yanında birer de tarak veriyoruz yada kol saati :p :mrgreen: :mrgreen:
Abi bizde bu promosyondan yararlanabiliyormuyuz ? :p :p :cherry: Yararlanıyorsak hakkımı başkasına devredecem :cherry:
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
AYDIN ABI bana artı 1 yaparmısın artıcım varda :cherry:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
Bu grubun promosyonu ve tanıtımı olayı bitirdi kesinlikle :) ben ancak bu grupla heryere giderim bütün arkadaşlarında bundan yararlanmasını tavsiye ederim ben kerpe yolunda test ettim kesinlikle çok güvenli bu erkenci grup varken yanımda ben dilediğim gibi heryerde düşebilirim ,uçabilirim ,yavaş gidebilirim :p çünkü asla yalnız bırakmaz zorda bırakmaz garantisi onaylanmıştır. en arkada kaldım diye endişelenmeye gerek yok artçısı da harika öncüsü de bu yüzden tekrar teşekkürler erkenci gruba. :rendeer:
Bu akşam gelemiyorum misafirim gelecek her ne yapar ne karar alırsanız yanınızdayım.
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
arkadaşlar selamlar pazar günü aranızda olmak isterim durum neden ibaret simdilik belirsiz olsada benim için cuma günü kız kulesi sefasını yaparız birlikte işşallah saygılar
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
2
aydın cım sen bu işi biliyorsun mersine de bi ataper lazım mersinden kardeşin mehmet namı diğer rossi en yakın zamanda istanbulda olmak üzere ayrıca mantar tarifini yapan arkadaşa helal olsun mantar yapıcam mangalda en kısa zaman da
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
mehmet özsavran' Alıntı:
aydın cım sen bu işi biliyorsun mersine de bi ataper lazım mersinden kardeşin mehmet namı diğer rossi en yakın zamanda istanbulda olmak üzere ayrıca mantar tarifini yapan arkadaşa helal olsun mantar yapıcam mangalda en kısa zaman da

Abi sen hele bi gel (mantarcı serdar kardeşimizde senin gibi racingci)
o güne de bi gezi ayarlar, mangalı patlatırız.
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
Jasmine, Aksak Hakan'ı :p çokmu çalıştırıyorsun ? Adam foruma bile girmiyor bee.. Listeye adını bile yazdırmamış daha... Çenesi düşük adamın sesi soluğu çıkmaz oldu :silent:

Bu arada senin motor yetişirmi ? Dün akşam serviste demiştin.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
352
jasmine' Alıntı:
Bu grubun promosyonu ve tanıtımı olayı bitirdi kesinlikle :) ben ancak bu grupla heryere giderim bütün arkadaşlarında bundan yararlanmasını tavsiye ederim ben kerpe yolunda test ettim kesinlikle çok güvenli bu erkenci grup varken yanımda ben dilediğim gibi heryerde düşebilirim ,uçabilirim ,yavaş gidebilirim :p çünkü asla yalnız bırakmaz zorda bırakmaz garantisi onaylanmıştır. en arkada kaldım diye endişelenmeye gerek yok artçısı da harika öncüsü de bu yüzden tekrar teşekkürler erkenci gruba. :rendeer:
Bu akşam gelemiyorum misafirim gelecek her ne yapar ne karar alırsanız yanınızdayım.

:cat: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :cat:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
jasmine' Alıntı:
Bu grubun promosyonu ve tanıtımı olayı bitirdi kesinlikle :) ben ancak bu grupla heryere giderim bütün arkadaşlarında bundan yararlanmasını tavsiye ederim ben kerpe yolunda test ettim kesinlikle çok güvenli bu erkenci grup varken yanımda ben dilediğim gibi heryerde düşebilirim ,uçabilirim ,yavaş gidebilirim :p çünkü asla yalnız bırakmaz zorda bırakmaz garantisi onaylanmıştır. en arkada kaldım diye endişelenmeye gerek yok artçısı da harika öncüsü de bu yüzden tekrar teşekkürler erkenci gruba. :rendeer:


:joker: kendi payıma ::xs22:: ::thanks: şımardım mı ne ::coool::

bilmeyenlere not : artçı bendim :p
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
bende geliyorum! çiziktirin benide listeye!
sizin için hafta sonu planlarımı iptal edip katılıcam değerimi bilin!
yoksa hani magaldı, denizdi, kaşarlı mantardı felan hiç alakası yok yani :)
bu aksam bulusmaya gelin iyice konusalım.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
jasmine' Alıntı:
Bu grubun promosyonu ve tanıtımı olayı bitirdi kesinlikle :) ben ancak bu grupla heryere giderim bütün arkadaşlarında bundan yararlanmasını tavsiye ederim ben kerpe yolunda test ettim kesinlikle çok güvenli bu erkenci grup varken yanımda ben dilediğim gibi heryerde düşebilirim ,uçabilirim ,yavaş gidebilirim :p çünkü asla yalnız bırakmaz zorda bırakmaz garantisi onaylanmıştır. en arkada kaldım diye endişelenmeye gerek yok artçısı da harika öncüsü de bu yüzden tekrar teşekkürler erkenci gruba. :rendeer:
Bu akşam gelemiyorum misafirim gelecek her ne yapar ne karar alırsanız yanınızdayım.


Allah nazardan saklasın diyelim.. Bugun TEM de basarken giderken bir baktım aklım havada piyasa ile ilgili şeyler düşünüyorum.. Sonra hemen kendime geldim. Dedim bu motor. Araba diil telafisi yok. Eskiden ehliyet kitabının başında şu ibare vardı.. Zaten o kitaptan aklımda kalan tek şey de bu dogrusu: "20 yılda başa gelmeyen 20 saniyede başa gelir..."

Selamlar Tesekkurler..
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
bende geliyorum! çiziktirin benide listeye!
sizin için hafta sonu planlarımı iptal edip katılıcam değerimi bilin!
yoksa hani magaldı, denizdi, kaşarlı mantardı felan hiç alakası yok yani
bu aksam bulusmaya gelin iyice konusalım.

abı motorla mı gelıcen ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst