[MT - İstanbul] 02 Temmuz 2006 - Poyrazköy

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
Yaa bu et işini falan nasıl ayarlıyoruz şimdi ?

- Önceden alıp terbiyeye yatırıp buzluktamı taşırız oraya kadar? (e tabi buzluk lazım)
- Ordan alır hemen ızgaraya atarız, olayınamı gireceğiz..

Varmı bi düşünce ?

hakan abının arabada ufak buz doalbı var ona koyarız buyuk ıhtımal gecen hafta karpuzu ordan cıakrmıstı :)
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
serdark' Alıntı:
Yaa bu et işini falan nasıl ayarlıyoruz şimdi ?

- Önceden alıp terbiyeye yatırıp buzluktamı taşırız oraya kadar? (e tabi buzluk lazım)
- Ordan alır hemen ızgaraya atarız, olayınamı gireceğiz..

Varmı bi düşünce ?
Aydın abi bi el at abi şu işe :cat:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
abı zaten harem de baska benzıncı yok:)
Ama elıne saglık yıne de
...
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
valla super bir gezi olacak galiba bende burası ve kastro arasında kaldım ne diyim
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
89
yasinsubay' Alıntı:
valla super bir gezi olacak galiba bende burası ve kastro arasında kaldım ne diyim

Sabote etmek olarak anlamayın olayı.
En sevdiğim grup (bu grup) geziye gidiyor. Katılmak isterim.
Ama istanbul içince dolaşmak istanbul içinde bir yere gitmek bana cazip gelmiyor. Hergün geçtiğim yol, hergün gördüğüm yerler.
Sanırım İstanbul içine yapılan hiçbir geziye de katılmam bir daha.

Bu yüzden ben Castro'ya gideceğim. Alan daha büyük, daha tenha, daha uzak :)
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
Freak' Alıntı:
Sabote etmek olarak anlamayın olayı.
En sevdiğim grup (bu grup) geziye gidiyor. Katılmak isterim.
Ama istanbul içince dolaşmak istanbul içinde bir yere gitmek bana cazip gelmiyor. Hergün geçtiğim yol, hergün gördüğüm yerler.
Sanırım İstanbul içine yapılan hiçbir geziye de katılmam bir daha.

Bu yüzden ben Castro'ya gideceğim. Alan daha büyük, daha tenha, daha uzak :)
Dediğin gibi İstanbul içi belki biraz cazip gelmeyebilir ama Kerpe'den sonra birazda yakın olsun diye bu şekilde ayarladı arkadaşlar sağolsun.
Erkenci Grup'u takip et bence, 15-16'sı çok güzel bir organizasyon olacak. TRADER detayları ilerde yazacak. (İstanbul dışı diye tiyo vereyim sadece:cat: )
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Freak' Alıntı:
Sabote etmek olarak anlamayın olayı.
En sevdiğim grup (bu grup) geziye gidiyor. Katılmak isterim.
Ama istanbul içince dolaşmak istanbul içinde bir yere gitmek bana cazip gelmiyor. Hergün geçtiğim yol, hergün gördüğüm yerler.
Sanırım İstanbul içine yapılan hiçbir geziye de katılmam bir daha.

Bu yüzden ben Castro'ya gideceğim. Alan daha büyük, daha tenha, daha uzak :)

Arkadaslar böyle arada kalmayı gerektırecek bır durum yok. hangısını gonlunuz cekıyorsa ona gıdın. Castroya gıdenler de bızım arkadaslarımız . Sıkıntıya mahal yok..:)
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
74
benide ekleyin

abi beni de eklesenize ayıp ama yaaa.:salut:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
yasinsubay' Alıntı:
valla super bir gezi olacak galiba bende burası ve kastro arasında kaldım ne diyim

Aklını karıştırmayayım ama bizim grup daha eğlenceli:p
acaip tekno bi grubuz biz (öncü ve artçı arasında telsiz bağlantısı, siren ve megafonla acil durum korumaları v.s.) ile iyi bir grup sürüşü garanti ediyoruz.
Ayrıca yanında birer de tarak veriyoruz yada kol saati :p :mrgreen: :mrgreen:
Gel abi bize gel, ben seni yazdım bile :mrgreen:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
61
abiler helal olsun size yaws :) ehliyet yok 2 aydır binmiyorum motor a :salut: acısını çıkartıcam ama ben alasan kadar ehliyeti sizin gitmediğiniz yer kalmayacak :) helal size bu yollar ii eğlenin benim için de :pr:
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
ataper' Alıntı:
Aklını karıştırmayayım ama bizim grup daha eğlenceli:p
acaip tekno bi grubuz biz (öncü ve artçı arasında telsiz bağlantısı, siren ve megafonla acil durum korumaları v.s.) ile iyi bir grup sürüşü garanti ediyoruz.
Ayrıca yanında birer de tarak veriyoruz yada kol saati :p :mrgreen: :mrgreen:
Gel abi bize gel, ben seni yazdım bile :mrgreen:

Vay be promosyona bak abi ya Helal size valla daha ne denirki :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yasinsubay biz promosyon vermiyoruz çünkü gerek yok! Çünkü bizim gezi var ya bizim gezi, offf diyorum off :):)

Şaka bi yana ve gidilecek yer bir yana :) kadroyu görünce içim cızladı. Bu gezide olabilmeyi çok isterdim ama Pazar günü Kastroya gidiyoruz! İçerik olarak gezme&görme'den ziyade YOL gezisi olacak. Yani biz yolumuzu yapalım, siz gezin görün... Pazartesi biz yorgunluğumuzu, bel ağrılarımızı ve yaşadığımız sorunları (yolda benzin bitmesi gibi) anlatalım, siz fotoğraflarla süsleyin forumu. :):)

İyi eğlenceler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst