- Katılım
- 23 May 2006
- Mesajlar
- 338
Yaa bu et işini falan nasıl ayarlıyoruz şimdi ?
- Önceden alıp terbiyeye yatırıp buzluktamı taşırız oraya kadar? (e tabi buzluk lazım)
- Ordan alır hemen ızgaraya atarız, olayınamı gireceğiz..
Varmı bi düşünce ?
hakan abının arabada ufak buz doalbı var ona koyarız buyuk ıhtımal gecen hafta karpuzu ordan cıakrmıstı
