[MT - İstanbul] 02 Temmuz 2006 - Poyrazköy

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
ledo' Alıntı:
Bu demek oluyor ki, kalk borusu saat 06:00 da. Valla Bravo, ne diyim başka ?

Ben askerdeyken bile o saatte uyanmıyordum :cherry:

Erken kalkan yol alır abi :)

Hem 6 da kalkmaya gerek yok abi motorcu dediğin yataktan kalktıktan 30 dakka sonra hedeftedir. (mesafe önemli değildir :p )

Sizleri de bekleriz uykuyu tercih etmezseniz. :bounce:
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
benim hafta sonu çok işim vara çoook muhtemelen gelemem bu geziye.
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
ataper' Alıntı:
Erken kalkan yol alır abi :)

Hem 6 da kalkmaya gerek yok abi motorcu dediğin yataktan kalktıktan 30 dakka sonra hedeftedir. (mesafe önemli değildir :p )

Sizleri de bekleriz uykuyu tercih etmezseniz. :bounce:

Ekibin içinden tanıdıklarım var. Çok sevdiğim arkadaşlarımdır. Diğer Tanımadıklarım ise, yazılardan görüp tanışmak istediklerim di...

Bu yüzden düşündüm, acaba gelebilirmiyim diye ?

Zaten yazlığa geçtik, Hareme 50 km mesafedeyim. Bi de üstüne 07:30 buluşma saati olunca, bu kampanya beni aştı.:cherry:

Umarım bu ekip, gezilere devam eder ve bir başka gezide saat konusunda bir konsensus sağlarız da, bir gezinize ben de katılırım.

Not: Şaka bir yana, sabah uyandıktan kısa bir süre sonra motora atlayıp, yol yapacaksınız, lütfen kas açıcı egsersizleri ihmal etmeyin !

Zaten yapıyorsunuzdur da, ben diğer okuyan arkadaşlara da hatırlatmak istedim.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
ledo' Alıntı:
Zaten yazlığa geçtik, Hareme 50 km mesafedeyim. Bi de üstüne 07:30 buluşma saati olunca, bu kampanya beni aştı.:cherry:

Abi motorcu adama 50 km nedir ki?
Geçen kerpe gezisinden dönüşte serdark, "arkadaşa bi merhaba diyicem" diye Adapazarı'na gitti, geldi. :queen: :queen:


ledo' Alıntı:
Umarım bu ekip, gezilere devam eder ve bir başka gezide saat konusunda bir konsensus sağlarız da, bir gezinize ben de katılırım.

Olmazmı daha ne geziler var akıllarda.
"Erkenciler Grubu" nu izlemeye devam :bounce:
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
ledo' Alıntı:
Not: Şaka bir yana, sabah uyandıktan kısa bir süre sonra motora atlayıp, yol yapacaksınız, lütfen kas açıcı egsersizleri ihmal etmeyin !
Zaten yapıyorsunuzdur da, ben diğer okuyan arkadaşlara da hatırlatmak istedim.
İşin doğrusu ben yapmıyordum hiç bu zamana kadar yapmak aklıma gelmedi ve sizin gibi uyarı mesajı yazanıda görmedim (ya da ben rastlamadım)

Bu uyarıyı yaptığınız için kendi adıma çok teşekkür ederim. Belki 1-2 dk. mızı alacak hareketler ama yapmazsak çok şey kaybedebiliriz, başta DİKKATİMİZİ !!! (e 2 tekerde de dikkat = sağlık demek)

Tekrar tekrar uyarı için teşekkürler :cat:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
abi aynı gün tuncel abinin (tunoka) buluşması vardı. oraya yazdırmıştım adımı. bunu cumartesi yapsaydınız keşke, ben de gelseydim:salut:
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
63
aydın abi
daelim 250 aldım, o yola dayanır mı, evet diyosan geliyorum.
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
abi aynı gün tuncel abinin (tunoka) buluşması vardı. oraya yazdırmıştım adımı. bunu cumartesi yapsaydınız keşke, ben de gelseydim

cumartesı cogunluk calıstıgı ıcın serkan pazar yaptık-:bounce:

aydın abi
daelim 250 aldım, o yola dayanır mı, evet diyosan geliyorum.

cbr 125 i sattınmı :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
352
Atapercim Topiği açmışsın ellerine sağlık...Evet arkadaşlar biz erkenciler grubu olarak yaz boyunca doğa turlarımıza bu etapla başlamış bulunuyoruz.
Aklımızda olan kültür turlarımızı sonbaharda yapmaya başlayacağız.Güneşli günleri kaçırmamak lazım dimi...:)
Pazar günü çok eğleneceğiz çooook.
Ataper benim hanımı eklememişsin abicim listeye +1 de en azından valla başımın etini yer sonra...:mrgreen:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
armagan' Alıntı:
aydın abi
daelim 250 aldım, o yola dayanır mı, evet diyosan geliyorum.


ooooo hayırlı olsun kardeşime... :)
makine budur abi. yolda senin 125 ile nasıl dalga geçtiğimi düşün, farkı göreceksin :mrgreen:
kazasız belasız kullan. bi ara getir motoru açiim :p
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
aydın abı mılleti daelim ci yapıcan varya :)
kerpeye gıderken cok bastın mıllet ozendı tabi:cherry:
bende artık arkadan gelırım ne yapalım :cherry:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
er5' Alıntı:
aydın abı mılleti daelim ci yapıcan varya :)
kerpeye gıderken cok bastın mıllet ozendı tabi:cherry:
bende artık arkadan gelırım ne yapalım :cherry:

daha sıra hboyraz var. oda alıcak. Daelim funclub açıcam yakında.

abi fiyatı yarıya indirmişler alınmazmı. benim alet 2005 ve daha pahalıya aldım. kazık yedim resmen, yarıya düşürdüler fiyatı. o kısmına bozuluyorum ama millet alsın diyede ucuzlamasına sevindim.

Senin ER5 bizi yer bitirir kafanı takma sen. Bizi Pizzacı sanıyolar hala.:queen: :queen:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
352
ataper' Alıntı:
daha sıra hboyraz var. oda alıcak. Daelim funclub açıcam yakında.

abi fiyatı yarıya indirmişler alınmazmı. benim alet 2005 ve daha pahalıya aldım. kazık yedim resmen, yarıya düşürdüler fiyatı. o kısmına bozuluyorum ama millet alsın diyede ucuzlamasına sevindim.

Senin ER5 bizi yer bitirir kafanı takma sen. Bizi Pizzacı sanıyolar hala.:queen: :queen:

İyide abicim Mangalı ayaklarının önüne alıp gezersen seni pizzacıda zannederler,Kebapçıda...:queen: Puhahahahaaaaahaaha.:queen:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
LesPaul' Alıntı:
abi aynı gün tuncel abinin (tunoka) buluşması vardı. oraya yazdırmıştım adımı. bunu cumartesi yapsaydınız keşke, ben de gelseydim:salut:

Serkan kısmet .. Sıte cok buyuk organızasyon cok oluyor halı ıle..Ayın 15-16sına daha buyuk bır organızasyon var. O zaman gorusuurz kısmetse.

armagan' Alıntı:
aydın abi
daelim 250 aldım, o yola dayanır mı, evet diyosan geliyorum.

yakıstı mı armagan race ci adama scooter :).. hayırlı ugurlu olsun..

ataper' Alıntı:
daha sıra hboyraz var. oda alıcak. Daelim funclub açıcam yakında.

abi fiyatı yarıya indirmişler alınmazmı. benim alet 2005 ve daha pahalıya aldım. kazık yedim resmen, yarıya düşürdüler fiyatı. o kısmına bozuluyorum ama millet alsın diyede ucuzlamasına sevindim.

Senin ER5 bizi yer bitirir kafanı takma sen. Bizi Pizzacı sanıyolar hala.:queen: :queen:
Abı neymıs Allah askına daelım felan.. Walla daha nasıl okundugunu bıle bılmıyorum.:) Motorunu acalım .. Sen onden bas ben arkadan parcaları toplarım:)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
TRADER' Alıntı:
Abı neymıs Allah askına daelım felan.. Walla daha nasıl okundugunu bıle bılmıyorum.:) Motorunu acalım .. Sen onden bas ben arkadan parcaları toplarım:)

Abi sen Haluk'un motoru ile karıştırdın herhalde ::123434::
Çin malı değil bu, Güney Kore. :)
Bizden parça dökülmediği gibi senin motordan sonra gruptaki en iyi motor bence :p
(Regalci Tansel kardeşim sen karışma bu konuya :p )
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
Yaa bu et işini falan nasıl ayarlıyoruz şimdi ?

- Önceden alıp terbiyeye yatırıp buzluktamı taşırız oraya kadar? (e tabi buzluk lazım)
- Ordan alır hemen ızgaraya atarız, olayınamı gireceğiz..

Varmı bi düşünce ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst