- Katılım
- 26 Mar 2006
- Mesajlar
- 587
ledo' Alıntı:Bu demek oluyor ki, kalk borusu saat 06:00 da. Valla Bravo, ne diyim başka ?
Ben askerdeyken bile o saatte uyanmıyordum :cherry:
Yolda uyuyacagız abı
ledo' Alıntı:Bu demek oluyor ki, kalk borusu saat 06:00 da. Valla Bravo, ne diyim başka ?
Ben askerdeyken bile o saatte uyanmıyordum :cherry:
ledo' Alıntı:Bu demek oluyor ki, kalk borusu saat 06:00 da. Valla Bravo, ne diyim başka ?
Ben askerdeyken bile o saatte uyanmıyordum :cherry:
Sizleri de bekleriz uykuyu tercih etmezseniz.
ataper' Alıntı:Erken kalkan yol alır abi![]()
Hem 6 da kalkmaya gerek yok abi motorcu dediğin yataktan kalktıktan 30 dakka sonra hedeftedir. (mesafe önemli değildir)
Sizleri de bekleriz uykuyu tercih etmezseniz. :bounce:
ledo' Alıntı:Zaten yazlığa geçtik, Hareme 50 km mesafedeyim. Bi de üstüne 07:30 buluşma saati olunca, bu kampanya beni aştı.:cherry:
ledo' Alıntı:Umarım bu ekip, gezilere devam eder ve bir başka gezide saat konusunda bir konsensus sağlarız da, bir gezinize ben de katılırım.
İşin doğrusu ben yapmıyordum hiç bu zamana kadar yapmak aklıma gelmedi ve sizin gibi uyarı mesajı yazanıda görmedim (ya da ben rastlamadım)ledo' Alıntı:Not: Şaka bir yana, sabah uyandıktan kısa bir süre sonra motora atlayıp, yol yapacaksınız, lütfen kas açıcı egsersizleri ihmal etmeyin !
Zaten yapıyorsunuzdur da, ben diğer okuyan arkadaşlara da hatırlatmak istedim.
abi aynı gün tuncel abinin (tunoka) buluşması vardı. oraya yazdırmıştım adımı. bunu cumartesi yapsaydınız keşke, ben de gelseydim
aydın abi
daelim 250 aldım, o yola dayanır mı, evet diyosan geliyorum.
armagan' Alıntı:aydın abi
daelim 250 aldım, o yola dayanır mı, evet diyosan geliyorum.
er5' Alıntı:aydın abı mılleti daelim ci yapıcan varya![]()
kerpeye gıderken cok bastın mıllet ozendı tabi:cherry:
bende artık arkadan gelırım ne yapalım :cherry:
Bizi Pizzacı sanıyolar hala.
ataper' Alıntı:daha sıra hboyraz var. oda alıcak. Daelim funclub açıcam yakında.
abi fiyatı yarıya indirmişler alınmazmı. benim alet 2005 ve daha pahalıya aldım. kazık yedim resmen, yarıya düşürdüler fiyatı. o kısmına bozuluyorum ama millet alsın diyede ucuzlamasına sevindim.
Senin ER5 bizi yer bitirir kafanı takma sen. Bizi Pizzacı sanıyolar hala.:queen: :queen:
LesPaul' Alıntı:abi aynı gün tuncel abinin (tunoka) buluşması vardı. oraya yazdırmıştım adımı. bunu cumartesi yapsaydınız keşke, ben de gelseydim:salut:
armagan' Alıntı:aydın abi
daelim 250 aldım, o yola dayanır mı, evet diyosan geliyorum.
Abı neymıs Allah askına daelım felan.. Walla daha nasıl okundugunu bıle bılmıyorum.ataper' Alıntı:daha sıra hboyraz var. oda alıcak. Daelim funclub açıcam yakında.
abi fiyatı yarıya indirmişler alınmazmı. benim alet 2005 ve daha pahalıya aldım. kazık yedim resmen, yarıya düşürdüler fiyatı. o kısmına bozuluyorum ama millet alsın diyede ucuzlamasına sevindim.
Senin ER5 bizi yer bitirir kafanı takma sen. Bizi Pizzacı sanıyolar hala.:queen: :queen:
TRADER' Alıntı:Abı neymıs Allah askına daelım felan.. Walla daha nasıl okundugunu bıle bılmıyorum.Motorunu acalım .. Sen onden bas ben arkadan parcaları toplarım
![]()