[MT İstanbul] 02 Ekim 2008 Şehir turu.

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
İstanbul MT olarak 02 Ekim 2008 Perşembe günü Rahmetli Necdet Abi'nin mezarını ziyaret etmek üzere Kavacıkta buluştuk. Gerçekleştirilen ziyaretin ardından sırasıyla Çengelköy Çınaraltı, Rumeli Hisarı, Sahilden Yedikule - Vatan Caddesi ve son olarak Güngören olmak üzere mini bir şehir turu yaptık. Kuyucadısı'nın ve benim çektiğimiz birkaç video kaydı vardı. Hepsini birleştirerek bu konu başlığı altında sunmak istedim.

[GV]-3039632862330957034&hl=en[/GV]
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
eğer motorsikleti satmasaydım bende sizlerin arasında olacaktım.güzel bir gezi olmuş.tebrikler
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Emeğine sağlık abi...Ama o videodaki o kısımları koma dedim dimi ben saa:queen:Böle 4 dakkada geçiyoda sol bacağım hala agrıyo yani az gezmedik:bounce:
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
47
Ellerinize sağlık güzel bir paylaşım olmuş..
Daha önce haberim olsa bende katılmak isterdim.
Demek ki neysim. Bu site her an kontrol edilmeliymiş...
:pr:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok güzel olmuş Tamer
ellerine sağlık kardeşim paylaşım için teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Hadi kardeşim hadi kardeşimm

Bekleme yapma .... Çektiririmmm :p
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
eline sağlık tamercim paylaşımın için :rendeer:seninde cadı ellerine saglık çektihin için :rendeer: güzel bir unutulmaz gündü herkeze kazasız yollar :rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Sizler sağolun.

Anlamlı ziyaretin ardından birbirimizden bir türlü kopamadık. Neredeyse bütün gün birlikteydik. Herşey çok güzeldi. En kötü günümüz böyle olsun.
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Hadi kardeşim hadi kardeşimm

Bekleme yapma .... Çektiririmmm :p
sendende hiç bişi kaçmıyo :queen::queen::queen:

eline sağlık tamercim paylaşımın için :rendeer:seninde cadı ellerine saglık çektihin için :rendeer: güzel bir unutulmaz gündü herkeze kazasız yollar :rendeer:

sen sagol gürkan en kısa sürede bunu tekrar yapalım :wiinkk:

Sizler sağolun.

Anlamlı ziyaretin ardından birbirimizden bir türlü kopamadık. Neredeyse bütün gün birlikteydik. Herşey çok güzeldi. En kötü günümüz böyle olsun.

aminnnnnnn
haklısın tamer gerçekten güzel bir gündü
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
havayı güzel gördünüzmü hafta sonu haber verin :cat: şöyle akalım bi çekmece tarafına et yemeğe :bounce:

tamer yollar nasıldı gittin resim yokmu oralardan :bounce:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst