[MT-İST] 08.03.2008 19:00 da Tophanede PASTA Yiyeceğiz toplantısı

Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
bende ne zamandır gelemiyordum buluşmalara tesadüf oldu iyi oldu ümmet abi aradı saolsun haberdar etti bizi. teşekkürler abi resimler çok güzel eline sağlık

gazlamacı time bir üye daha motorun tekrar hayırlı olsun kardeş kazasız belas sürüşler pastayı yedik Allah razı olsun ya ora sordum bu pasta ne için diye kimse bişi demedi üzümünü ye bağını sorma hesabı haberimiz yoktu ıslatma olayından tekrar hayırlı olsun motosikletin

Güzel bi buluşmaydı ama uzun geceler hafızamı bulandırmaya başladı benim..

Önce mertybr125 i tavlada bi güzel eğittim :mrgreen:Sonra anadolu yakasında waffle yedim :)
Sonra 3-4 saat uyuyup hastaneye ve ardımdan atv ye gittim..
Peşinden Çınaraltında İzmir grubuna hoşgeldin dedim..
Bünye sarsıntıda.. Aargh(Tamer)'ın bi pastasını yersem belki düzelbilirim :queen:
İbrahim tekrar hayırlı uğurlu olsun.. Cbr ile de ne viraj alınıyomuş vay bee dedirttin:)
Kazasız belasız iyi günlerde sıradlı günler dilerim:)
Abi bi tur verseneeee.. noolur abi bi tur noolur :mrgreen:


ya ne demezsin amma yendin hırsımdan uyuyamadım :queen::queen:
birkere mars oldun ikikere el verdin maç 5.4 bitti zoru zoruna kurtardın be
tamam önemli olan netice ama bana 4 el vermen attığın havaya göre çok büyük ayıp yane
hem sana motor eğitimini kim verdi kim öğretti sen onu söle tavla kolay iş gelçi her gün düşüyon ama olsun düşe kalka büyücen artık :p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
bende ne zamandır gelemiyordum buluşmalara tesadüf oldu iyi oldu ümmet abi aradı saolsun haberdar etti bizi. teşekkürler abi resimler çok güzel eline sağlık

gazlamacı time bir üye daha motorun tekrar hayırlı olsun kardeş kazasız belas sürüşler pastayı yedik Allah razı olsun ya ora sordum bu pasta ne için diye kimse bişi demedi üzümünü ye bağını sorma hesabı haberimiz yoktu ıslatma olayından tekrar hayırlı olsun motosikletin

ya ne demezsin amma yendin hırsımdan uyuyamadım :queen::queen:
birkere mars oldun ikikere el verdin maç 5.4 bitti zoru zoruna kurtardın be
tamam önemli olan netice ama bana 4 el vermen attığın havaya göre çok büyük ayıp yane
hem sana motor eğitimini kim verdi kim öğretti sen onu söle tavla kolay iş gelçi her gün düşüyon ama olsun düşe kalka büyücen artık :p:p

Lem oolum seni 5-4 yenmek bana zevk verdi.. Ne de olsa öğrencimsin ama boynuz kulağı geçemedi :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
emin kardeşim fotolar yaktı bizi bu fotolar konulmazki abicim siteye ahh ahh ulen napıcaz biz şimdiii

utanıyorum :) :queen::queen:

ümmet baba hiç bakmadın mı koyarken şu resimlere :)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
ah ah diyer resimler konsaydı kesın Orda olanların hepsı ban yerdı dua ette erdınc abıcım sadece bu var :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel bi buluşmaydı ama uzun geceler hafızamı bulandırmaya başladı benim..

Önce mertybr125 i tavlada bi güzel eğittim :mrgreen:
Sonra anadolu yakasında waffle yedim :)
Sonra 3-4 saat uyuyup hastaneye ve ardımdan atv ye gittim..
Peşinden Çınaraltında İzmir grubuna hoşgeldin dedim..
Bünye sarsıntıda.. Aargh(Tamer)'ın bi pastasını yersem belki düzelbilirim :queen:
İbrahim tekrar hayırlı uğurlu olsun.. Cbr ile de ne viraj alınıyomuş vay bee dedirttin:)
Kazasız belasız iyi günlerde sıradlı günler dilerim:)
Abi bi tur verseneeee.. noolur abi bi tur noolur :mrgreen:

pınar ne demek afiyet olsun :mrgreen:

bu arada tanrının kırbacı tavlada bır dahaki seferede sen yenersin üzülme :p :cherry:

cbr ile fazlada yatmadım aslında bakma :wiinkk::cherry:

vermem bı tur hepsi benim :queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
pınar ne demek afiyet olsun :mrgreen:

cbr ile fazlada yatmadım aslında bakma :wiinkk::cherry:

vermem bı tur hepsi benim :queen::queen:

Abi cbr durdu sen yattın ilginçti yani :mrgreen:

Hiçte bilem.. Sen bi tur verdinde ben istemedim hatırlatırım.. :p
Naapıcam senin sıradını ben? Benim Suzim bana yeter :mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi hadi bırak şimdi o durmuş ben yatmısım fln :)

ben öle bişi hatırlamıyorum kusura bakma :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst