- Katılım
- 12 May 2006
- Mesajlar
- 1,224
bende ne zamandır gelemiyordum buluşmalara tesadüf oldu iyi oldu ümmet abi aradı saolsun haberdar etti bizi. teşekkürler abi resimler çok güzel eline sağlık
gazlamacı time bir üye daha motorun tekrar hayırlı olsun kardeş kazasız belas sürüşler pastayı yedik Allah razı olsun ya ora sordum bu pasta ne için diye kimse bişi demedi üzümünü ye bağını sorma hesabı haberimiz yoktu ıslatma olayından tekrar hayırlı olsun motosikletin
ya ne demezsin amma yendin hırsımdan uyuyamadım :queen::queen:
birkere mars oldun ikikere el verdin maç 5.4 bitti zoru zoruna kurtardın be
tamam önemli olan netice ama bana 4 el vermen attığın havaya göre çok büyük ayıp yane
hem sana motor eğitimini kim verdi kim öğretti sen onu söle tavla kolay iş gelçi her gün düşüyon ama olsun düşe kalka büyücen artık

gazlamacı time bir üye daha motorun tekrar hayırlı olsun kardeş kazasız belas sürüşler pastayı yedik Allah razı olsun ya ora sordum bu pasta ne için diye kimse bişi demedi üzümünü ye bağını sorma hesabı haberimiz yoktu ıslatma olayından tekrar hayırlı olsun motosikletin
Güzel bi buluşmaydı ama uzun geceler hafızamı bulandırmaya başladı benim..
Önce mertybr125 i tavlada bi güzel eğittim :mrgreen:Sonra anadolu yakasında waffle yedim
Sonra 3-4 saat uyuyup hastaneye ve ardımdan atv ye gittim..
Peşinden Çınaraltında İzmir grubuna hoşgeldin dedim..
Bünye sarsıntıda.. Aargh(Tamer)'ın bi pastasını yersem belki düzelbilirim :queen:
İbrahim tekrar hayırlı uğurlu olsun.. Cbr ile de ne viraj alınıyomuş vay bee dedirttin
Kazasız belasız iyi günlerde sıradlı günler dilerim
Abi bi tur verseneeee.. noolur abi bi tur noolur :mrgreen:
ya ne demezsin amma yendin hırsımdan uyuyamadım :queen::queen:
birkere mars oldun ikikere el verdin maç 5.4 bitti zoru zoruna kurtardın be
tamam önemli olan netice ama bana 4 el vermen attığın havaya göre çok büyük ayıp yane
hem sana motor eğitimini kim verdi kim öğretti sen onu söle tavla kolay iş gelçi her gün düşüyon ama olsun düşe kalka büyücen artık
Son düzenleme: