[MT-İST] 08.03.2008 19:00 da Tophanede PASTA Yiyeceğiz toplantısı

Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
atilla abi resimlerde piskopat gibi çıkmıssın :) selçükte pis pis sırıtıo resımlerde pişmişkelle gibi :queen::queen:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
güzel buluşma olmuş tebrikler.motorun sahibi hariç herkez ordaydı galiba?çünkü göremedim.
la emünnn elalemin motoruna sırnaşacağına kendi motorunla poz versene.yoksa utanıyonmu:p
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
evet dün gecedn beri nete yeni girebildim yani anlıycağınız dün gece benim için şuanda bitti.
tophaneden sonra soluğu ortaköy ve fenerbahçede aldık
fenerbahçeden sonra gecenin en özel kısmı ( walla kendisi söledi bunu isteyen sorabilir ) jesse arkadşımla aynı odayı paylaşmaktı :) :queen::queen: bütün geceyi evdede dahil olmak üzere eline geçirdiği küçük oyuncağıyla geçirdii :) :queen:

sabah ola hayrola deyip hooopppp önce kadıköy ardından atv olayına anadolu feneri idi yanılmıyorsam oraya ama o kadar çok yoruldum ki gelirim dememe ragmen gidemedim beşiktaşa jakkaan atilla emvtec kusuruma bakmayın lütfen

ist mt sizleri seviyorum bugün gene mükemmel di
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
abı bır gıbı gelıcektık erkenden fenerbahce sahılıne kacmıssınız yetısemedık valla bıde erdınc solemese bosubosuna gelcektık

bır dk sımdı gordum 1 hafta ertelenmıs haftaya yıne mı toplanıyoruz
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
güzel buluşma olmuş tebrikler.motorun sahibi hariç herkez ordaydı galiba?çünkü göremedim.
la emünnn elalemin motoruna sırnaşacağına kendi motorunla poz versene.yoksa utanıyonmu:p

yahu akşam GECE ye pasta yedirilirken fotolar çekildi..niye üşeniyorlar buraya koymaya anlamıyorum...
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Konuyu Toplam 2 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
crayzboyone, ümmet perkitan

Ummet baba konuyu okuyor tmm sımdı resımlerın devamı gelır :queen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
ümmet abi sırf bana çalışmışsın, zahmet etme diye siteye koymaya gerek yok demiştim, sağol abicim teşekkür ederim :rendeer:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
İbrahim abı oncellıkle motorun tekrar hayırlı olsun GULE GULE KULLAN ALLAH KAZA BELA VERMESIN... gecede emegı gecen herkeze tesekkurler gelenlere ve gelmıyenlere ayrı bı tesekkur ama her zmnkı gıbı cok guzel bı geceydı MUHARREM ABI VE YUSUF ABI cok sey kacırdı :queen::queen::queen:

Emın abımde hedıyesıne kavustu :queen::queen:
Ummet baba resımler ıcın saol

Dünkü gecenın adamı KİM OLABILIR = ATİLLA ABİ :queen: bi oturmadı adam ya
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ümmet abi sağol...tek görmek istediğim o pasta seramonisiydi...sağol...


akşam bizim İSTBURAK ortalığı karıştırmış iyimi...annesine haber vermemiş gecikeceğini...gece 3 te bizim İHSANHAKAN abiyi aramışlar arkadaşlar...İHSANHAKAN abide burak diye BURAKİ77 abimizi aramış..işler iyice karışmış...

eh be burak nettin haci be...kadıncağızı insan bi arar...

MD de bile topik açıldı senin için...SNOTY var ya..İ.Karpad...o açtı bende bu Burakmı dedim saat 3 de yattım sonra...meğer senmişin agam...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arklar akşam gercekten cok harıka idi çok değerli insanlarla tanıstım gelende gelmıyende sağolsun.

fakat bı arkımız motorun sahıbı harıc herkez ordaydı dedı ? sanırım benı görmemiş ilginç
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
arklar akşam gercekten cok harıka idi çok değerli insanlarla tanıstım gelende gelmıyende sağolsun.

fakat bı arkımız motorun sahıbı harıc herkez ordaydı dedı ? sanırım benı görmemiş ilginç


Motorun sahibini gördüm gibi galiba birinin elinden pasta yiyordu:queen:
Ama motor gerçekten yoktu:p
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
merhaba millet herkese hayırlı haftalar
güzel bir gece ve buluşma oldu pastada gayet güzeldi kesene bereket gece :rendeer:
bende bi kaç poz çekmiştim buyrun resimler:queen:
1000753qf0.jpg


1000754xg8.jpg


1000755ja1.jpg


1000756fn4.jpg


1000757ny9.jpg


1000758uk2.jpg


1000759eh7.jpg


1000760dg0.jpg


1000761kl1.jpg


1000764xi7.jpg


1000765am4.jpg


1000766yl6.jpg


1000767oi8.jpg


1000768qo6.jpg


1000769sx8.jpg


1000770zf3.jpg


1000771no1.jpg


1000772gw0.jpg


1000773zn1.jpg
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay be resımlere baak :)

banada pasta yedırterek resım cektınızya vala helal olsun :queen:

sağolun arkadaşlar bu arada hepinize tsk ederım :cat::rendeer::wiinkk::bounce:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Güzel bi buluşmaydı ama uzun geceler hafızamı bulandırmaya başladı benim..

Önce mertybr125 i tavlada bi güzel eğittim :mrgreen:
Sonra anadolu yakasında waffle yedim :)
Sonra 3-4 saat uyuyup hastaneye ve ardımdan atv ye gittim..
Peşinden Çınaraltında İzmir grubuna hoşgeldin dedim..
Bünye sarsıntıda.. Aargh(Tamer)'ın bi pastasını yersem belki düzelbilirim :queen:
İbrahim tekrar hayırlı uğurlu olsun.. Cbr ile de ne viraj alınıyomuş vay bee dedirttin:)
Kazasız belasız iyi günlerde sıradlı günler dilerim:)
Abi bi tur verseneeee.. noolur abi bi tur noolur :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst