Güzel bi buluşmaydı ama uzun geceler hafızamı bulandırmaya başladı benim..
Önce mertybr125 i tavlada bi güzel eğittim :mrgreen:
Sonra anadolu yakasında waffle yedim

Sonra 3-4 saat uyuyup hastaneye ve ardımdan atv ye gittim..
Peşinden Çınaraltında İzmir grubuna hoşgeldin dedim..
Bünye sarsıntıda.. Aargh(Tamer)'ın bi pastasını yersem belki düzelbilirim :queen:
İbrahim tekrar hayırlı uğurlu olsun.. Cbr ile de ne viraj alınıyomuş vay bee dedirttin

Kazasız belasız iyi günlerde sıradlı günler dilerim

Abi bi tur verseneeee.. noolur abi bi tur noolur :mrgreen: