Süper Moderatör (BBRR)
- Katılım
- 12 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,442
Arkadaşlar servislerin kullandığı yağlar farklı olabilir 1,5 lt yağ alıyo filtre 8€ işte hesaplayın.. 1000 bakımı ücretsiz sizden bişi isteyemezler işçilik olarak ..
lautremont ve ben tuttuk. :cherry: Bırakmıyoruz :bounce:
Peki arkadaşlar bana bir öneriniz var mı?
(Şuradan alabilirsin, servis şurada iyi, sıfırı için şu dönemde şu kadar ödemek mantıklı... gibi)
Bana yardımcı olursanız o zaman bu motoru tutup bırakmayan üç kişi olabiliriz:cat:
çok tşk ederim dostum saolasın.... walla bilmiyorum ki... ben ööle yadım fiyatını ama piyasasına göre bakarız duruma.. yaparız bir ayarlama gerekirsen...ustam motorun kız maaşallah ama fiyatı biraz pahalı degilmi yaw?
evet değiştirdim kornayı dostum... çok fena bir ses geliyor... 20-30 mt ilerideki birini yoldan sektirircesine yüksek bir ses veriyor... hella marka...@teaser
dostum sen kornayı degıstır dın mı??
richy alalım sana abi makıneyi???ikimizde simsiyah gezeriz
richy alalım sana abi makıneyi???ikimizde simsiyah gezeriz