Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Globalde yedek parça sorunu yok !!!

Geçtiğimiz hafta, MT iftar toplantısına giderken benim GV 650 nin ayaklığı kırıldı.

Sağ taraf olduğu için iyi kötü eve dönebildik. :)

Globali aradım, "bu parçayı ne kadar zamanda gelir Koreden acaba ?" diye...

Ellerinde olduğunu söylediler, üstelik bununla da kalmayıp motoru Suadiyeden minibüs ile alıp, servise götürdüler.

Parça hemen takıldı. Bu arada 1000 bakımı da halloldu :cat:

Böyle az bulunan bir motorun, "ayaklık" gibi kolay kolay ihtiyaç duyulmayacak bir parçasını bile elde bulunduran ve bir de üstüne motoru kullanmak zor olacağı için kapımdan alan bir firmaya ufacık bir olayda hemen haksızlık edilmemesi lazım !
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün 1000bakımına giderken mahalleden her zaman girdiğim sokağa girerken birazda fazla güvenden olsa gerek sokaktan çıkan tipoyu görünce frene bastım fakat motor dengesiz bir durumda yakalandı ve sağ tarafa düştü.
önce durduk sonra motor düştü yani olduğu yerde düşebilceği kadar bir hasar bekliyodum.
benzin aktı biraz depo kapağından bu normaldir herhalde sağolsun orda ki kuaför arkadaş yardım etti motoru kaldırdık ben düşmediğim için zaten birşey yoktu ama kafa olarak biraz bozuldum.neyse depoyu sildim motorun sağını solunu kontrol ettim ilk marşta çalıştı stop etti ikincide gazda verince çalıştı ve motoru 1000bakımına götürdüm fakat yolda giderken bocaladım baya düşmenin etksi olsa gerek zor gittim o yolu motorda bir hasar yok fakat benim kafam azıcık bozuldu o yol zor bitti benim için.

tipo ya ne oldu diye sorarsınız istifinibozmadan gitti.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Levent abi eski ayaklığı naptın abi
...onu versene bana bi kaynak çeker kullanırım ben onu :)
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
offff ya

siz beni ya deli edeceksiniz yada hırsız
tam bi alete karar veriorum başka bişi görüorum ona kayıyorum ayran gönüllümüyüm ne :)

ama şimdi de bu alete hasta oldum şimdiye kadar hasta olduum aletleri yanyana koysak 3. boğaz köprüsü kurulurdu heralde

aleti gördüm yakından gerçekten güzel ama bi sorunum war

benim boy 198 acaba altımda küçük kalması ihtimali yada hızlı giderken türbülan olma ihtimali warmıdır kullanan uzun boylu arkadaşlar yardım edebilir mi
 
Katılım
16 Eki 2006
Mesajlar
1
Merhabalar...(GT 250R icin) Benzin deposunun uzerindeki Hyosung yazısı ne sekilde yok edilebilir biliyormusunuz?
Biraz fazla parmagim gozune yazmislar kanimca...boyle bir islemi yaptırmayı deneyen, veya bundan rahatsızlık duyan oldumu?
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İzmir Karşıyaka- girnedeki bayiye. yeni zam geldi dedi. 9400 ytl dedi. bir adet siyah vardı içeride. bende şaşkınlıkla yanlış olmasın dedim. içerdeki birine seslendi genç. Adam: '' Zam yeni geldi GT250 R 9400 ytl '' dedi. Bende hızla uzaklaştım ...
OHAAA demek istiyorum hatta oha dedim bile..
9.400,00 cok bea.. :pr:

Bu fiyat 2006 modeller içinmi yoksa 2007 modellerde iyi bir değişiklik mi yapılmışşşşşşş......
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
hadi canım bu "yakıt tasarrufu" aletine hiç inanmadım..
-t

Merhabalar...(GT 250R icin) Benzin deposunun uzerindeki Hyosung yazısı ne sekilde yok edilebilir biliyormusunuz?
Biraz fazla parmagim gozune yazmislar kanimca...boyle bir islemi yaptırmayı deneyen, veya bundan rahatsızlık duyan oldumu?

Yoo benim çok hoşuma gidio o yazı!

Neyse, üstüne VERNİK atıldığı için çıkarmak için baya bir uğraşabilirsin..
-turgut
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
41
Arkadaşlar Selam;Hyosung'u çok beğendim ben çok güzel etkilendim valla:queen: Bişey sormak istiyorum,ben motor meslek mezunuyum motoru aldıktan sonra yağını filtresini kendim değiştirmek istesem parça bulma ihtimalimiz var mı?Şimdiden teşekkür ederim. Saygılarımla...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
15
offff ya

siz beni ya deli edeceksiniz yada hırsız
tam bi alete karar veriorum başka bişi görüorum ona kayıyorum ayran gönüllümüyüm ne :)

ama şimdi de bu alete hasta oldum şimdiye kadar hasta olduum aletleri yanyana koysak 3. boğaz köprüsü kurulurdu heralde

aleti gördüm yakından gerçekten güzel ama bi sorunum war

benim boy 198 acaba altımda küçük kalması ihtimali yada hızlı giderken türbülan olma ihtimali warmıdır kullanan uzun boylu arkadaşlar yardım edebilir mi


dostum, 1.95 boyundayım. etraftan söylenenlere göre gt250 comet altımda küçük kalmıyormuş, kendim de yolda giderken camdaki yansımama baktığımda kötü görünmüyor gözüme. Bana sorarsan, gs 1200 ile falan kıyaslanmaz ama bu motor çoğu 600'lük motora göre bile çok iri. geçen gün eski bir gs500'ün yanına koydum, gs500 bizimkinin yavrusu gibi kaldı. hızlı giderken türbülans olayını pek bilemiyorum. (diğer motorlara göre) zira bunun haricinde sadece ybr 125 kullanmıştım. yalnız comet "naked" olduğu için 100'ü geçtiğimde epeyce bir rüzgar çarpıyor.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İzmir Karşıyaka- girnedeki bayiye. yeni zam geldi dedi. 9400 ytl dedi. bir adet siyah vardı içeride. bende şaşkınlıkla yanlış olmasın dedim. içerdeki birine seslendi genç. Adam: '' Zam yeni geldi GT250 R 9400 ytl '' dedi. Bende hızla uzaklaştım ...:queen:

Keeway Superlight 150 de 4099 ytl dedi. çoğu sitede eski fiyat yazıyor. Sitelerin güncelleştirilmesi geç oluyor sanırım

Arkadaşlar hemen telefona sarıldım ve Ankara Hyosung bayisi Çağ Motoru aradım..

Fiyatlarda bir değişiklik yok :cherry: Ankara'da GT250 R :8.250,00 - GT250 : 6.900,00 artı 150 milyon plaka masrafı dediler...

Bu arada 2007 modellerini sordum, onlar da gümrükdeymis 1 en fazla 2 ay içerisinde gelir, ama 2007 modellerin fiyatları farklı olur henüz belli olmadı dediler.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
181
Arkadaşlar Selam;Hyosung'u çok beğendim ben çok güzel etkilendim valla:queen: Bişey sormak istiyorum,ben motor meslek mezunuyum motoru aldıktan sonra yağını filtresini kendim değiştirmek istesem parça bulma ihtimalimiz var mı?Şimdiden teşekkür ederim. Saygılarımla...


değiştirirsinde servis kaşesi olmadan motor sanırsam garantiden çıkar yada garantilik bişi olunca problem olur. servislerde havadan imza atmıyo, biz denemiştik. tabi yağın litresini 30 dan gazlamak var:pr: .
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
41
Öncelikle teşekkür ederim.Yani garanti süresi içindi servise kendimizi okşatıcaz gibi görünüyo.Saygılar...
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
Geçtiğimiz hafta, MT iftar toplantısına giderken benim GV 650 nin ayaklığı kırıldı.

Sağ taraf olduğu için iyi kötü eve dönebildik. :)

Globali aradım, "bu parçayı ne kadar zamanda gelir Koreden acaba ?" diye...

Ellerinde olduğunu söylediler, üstelik bununla da kalmayıp motoru Suadiyeden minibüs ile alıp, servise götürdüler.

Parça hemen takıldı. Bu arada 1000 bakımı da halloldu :cat:

Böyle az bulunan bir motorun, "ayaklık" gibi kolay kolay ihtiyaç duyulmayacak bir parçasını bile elde bulunduran ve bir de üstüne motoru kullanmak zor olacağı için kapımdan alan bir firmaya ufacık bir olayda hemen haksızlık edilmemesi lazım !


bikaç parça sorarsan ellerinde olup oladığını öğrenebilirsin kolayca sana denk gelmiş geçen maslak servise gittiğimde son sol ön sinyali almıştım bnden sonra gelen beklemek zorunda kalıcak ayrıca olmaması da diil sorun burda tek sorun gelmemesi 1 ayın üzernde parça beklenir mi eğer pozitif yönlerini sayıyorsak negatif yönlerinide saymamız lazım...:cat:



birde arkadaşlar geçen sayfada bi aparat göstermiştim ama hiç ilgi olmadı yakıt tasarrufu ile ilgili yok mu hiç bilgisi olan...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün gt250 comet imin 1000bakımını yaptırdım.

bakımı istanbul hasanpaşa da ki yetkili servis melih usta yaptı (motorcu melih)

bakım 42ytl tuttu anadolu yakası hyosung kullancılarına melih ustayı tavsiye ederim.
(yağ değişti yağ filtresi değişti genel olarak bakıldı motora vidalar sıkıldı zincir yağlandı)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
melih ustanın bulunduğu mevkii aslında çok kolay ama tarif etmesi biraz karışık

vatan hastanesinin ordan fikirtepeye giden yola girip ufak bi köprünün altından geçip ilk göbekten sola dönüyosun girdiğin sokakta 250metre falan sonra sağda motorcu melih tabelasını görürsün.
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
184
sayın hyosung kullanıcıları arkadaşlar biraz resim yükleyin yav gözümüz gönlümüz açılsın yapmayın böyle bende hyosung gt 250 r almaya çabalıyorum ama manevi sıkıntılardan dolayı alamıyorum bende resimlere bakıp dert yanıyorum kendimi öyle avutuyorum lütfen kırmayın beni atın şuraya üç beş resim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst