Levent abi eski ayaklığı naptın abi
...onu versene bana bi kaynak çeker kullanırım ben onu![]()
OHAAA demek istiyorum hatta oha dedim bile..İzmir Karşıyaka- girnedeki bayiye. yeni zam geldi dedi. 9400 ytl dedi. bir adet siyah vardı içeride. bende şaşkınlıkla yanlış olmasın dedim. içerdeki birine seslendi genç. Adam: '' Zam yeni geldi GT250 R 9400 ytl '' dedi. Bende hızla uzaklaştım ...
Merhabalar...(GT 250R icin) Benzin deposunun uzerindeki Hyosung yazısı ne sekilde yok edilebilir biliyormusunuz?
Biraz fazla parmagim gozune yazmislar kanimca...boyle bir islemi yaptırmayı deneyen, veya bundan rahatsızlık duyan oldumu?
offff ya
siz beni ya deli edeceksiniz yada hırsız
tam bi alete karar veriorum başka bişi görüorum ona kayıyorum ayran gönüllümüyüm ne
ama şimdi de bu alete hasta oldum şimdiye kadar hasta olduum aletleri yanyana koysak 3. boğaz köprüsü kurulurdu heralde
aleti gördüm yakından gerçekten güzel ama bi sorunum war
benim boy 198 acaba altımda küçük kalması ihtimali yada hızlı giderken türbülan olma ihtimali warmıdır kullanan uzun boylu arkadaşlar yardım edebilir mi
İzmir Karşıyaka- girnedeki bayiye. yeni zam geldi dedi. 9400 ytl dedi. bir adet siyah vardı içeride. bende şaşkınlıkla yanlış olmasın dedim. içerdeki birine seslendi genç. Adam: '' Zam yeni geldi GT250 R 9400 ytl '' dedi. Bende hızla uzaklaştım ...:queen:
Keeway Superlight 150 de 4099 ytl dedi. çoğu sitede eski fiyat yazıyor. Sitelerin güncelleştirilmesi geç oluyor sanırım
Arkadaşlar Selam;Hyosung'u çok beğendim ben çok güzel etkilendim valla:queen: Bişey sormak istiyorum,ben motor meslek mezunuyum motoru aldıktan sonra yağını filtresini kendim değiştirmek istesem parça bulma ihtimalimiz var mı?Şimdiden teşekkür ederim. Saygılarımla...
Geçtiğimiz hafta, MT iftar toplantısına giderken benim GV 650 nin ayaklığı kırıldı.
Sağ taraf olduğu için iyi kötü eve dönebildik.![]()
Globali aradım, "bu parçayı ne kadar zamanda gelir Koreden acaba ?" diye...
Ellerinde olduğunu söylediler, üstelik bununla da kalmayıp motoru Suadiyeden minibüs ile alıp, servise götürdüler.
Parça hemen takıldı. Bu arada 1000 bakımı da halloldu :cat:
Böyle az bulunan bir motorun, "ayaklık" gibi kolay kolay ihtiyaç duyulmayacak bir parçasını bile elde bulunduran ve bir de üstüne motoru kullanmak zor olacağı için kapımdan alan bir firmaya ufacık bir olayda hemen haksızlık edilmemesi lazım !