Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Arkadaşlar servislerin kullandığı yağlar farklı olabilir 1,5 lt yağ alıyo filtre 8€ işte hesaplayın.. 1000 bakımı ücretsiz sizden bişi isteyemezler işçilik olarak ..
 
Katılım
13 Ağu 2005
Mesajlar
23
Aquila GV 650

lautremont ve ben tuttuk. :cherry: Bırakmıyoruz :bounce:

Peki arkadaşlar bana bir öneriniz var mı?
(Şuradan alabilirsin, servis şurada iyi, sıfırı için şu dönemde şu kadar ödemek mantıklı... gibi)

Bana yardımcı olursanız o zaman bu motoru tutup bırakmayan üç kişi olabiliriz:cat:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Peki arkadaşlar bana bir öneriniz var mı?
(Şuradan alabilirsin, servis şurada iyi, sıfırı için şu dönemde şu kadar ödemek mantıklı... gibi)

Bana yardımcı olursanız o zaman bu motoru tutup bırakmayan üç kişi olabiliriz:cat:

Burçuk, ben bu konuda sana bir öneri getiremem. Şu an hangi bayi ne durumda bilmiyorum. Ancak bildiğim bir şey var ki, o da Globalin bu ürüne yapması gereken zammı, uzun süredir yapmadığı....
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hyosung' un 2007 modelleri hakkında bilgi varmı , çıktı mı? çıkacak mı? çıkarsa Türkiye 'ye gelecek mi? Gelirse kaç lira oalcak ? :cherry:
 
Katılım
13 Ağu 2005
Mesajlar
23
Hyosung'u değil ama, Suzuki'de geçtiğimiz aya kadar 15000'YTL'ye satılan ama liste fiyatı 17250YTL olan VZ800'ün 2007 fiyatının 21000 YTL civarında olacağını biliyorum.
Hyosung da benzer bir tarifeyle karşımıza çıkarsa işimiz iş...::stretche

Ledo,

Bu arada yardımına teşekkürler.::sas::
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
13
arkadaşlar 07.10.2006 tarihinde motorumu 1000 km bakımı için motoru aldığım yer olan istinye motora götürdüm,80 ytl hesap çıkardılar 40 ytl yağ 40 ytl filtre dediler,üstüne basa basa sordum,filtre 40 ytl mi diye malesef göz göre göre geçirdiler,bende çok fazla üzerinde durmadım ama bilinmesi gereken şey,fiyatlar tuttur tutturabildiğine.bence globalin parça fiyatlarına bir açıklık getirmesi gerek,çünkü her yerde okuyorum fiyatlar çok tutarsız
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@driver13

servis fiyatları konusundaki tutarsızlığı dün bende yazdım fakat belirli bir rakam yok globalmotoru da aradım onlarda o fiyatlara müdahele edemediklerini söylediler
yani durum senin anlıyacağın tuttuğuna giydiriyolar bende 70 civarı vericem galiba itiraz etcem bakalım nereya kadar.
 
Katılım
15 Tem 2006
Mesajlar
37
dün motorcu bi arkadaşım benim 150 lik arka lastiğin jantla birlikte 170 likle değişebileceğini söyledi.sizce cidden değişirmi, değişse problem yaratırmı?
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
gt 250 yağ filtresi 8€ = 14.87 ytl
İyi yağ fiyatı litresi 15ytl -25 ytl arası motora 1,5 lt koyulduğuna göre fiyatı hesaplayın ...1000 bakımı ücretsiz ... (filtre değişimi ile)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
1000 bakımına ben 30 ytl gibi birşey vermiştim arkadaşlar, driver13 nasıl 80 ytl alırlar, cidden inanamıyorum bunlara ben, filitre diye resmen işcilik parası almışlar...
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
44
Merhaba arkadaşlar,
GV250 Motorumu sattığım için özel yaptırdığım krom eksozlar boşa çıktı. Eğer açık eksoz yaptırmayı düşünen varsa makul bir bedel karşılığı eksozlarımı verebilirim. 2 tanesini 400 ytl ye yaptırmıştım. sadece 1 ay kullanabildim. Ses istiyorsanız daha iyisi olamaz. Forum kullanıcılarına yarı parasına vermeyi düşünüyorum. İlgilenen varsa özelden mesaj atabilirler.
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
@teaser
dostum sen kornayı degıstır dın mı??

richy alalım sana abi makıneyi???ikimizde simsiyah gezeriz
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
arkadaşlar 1000 km bakımını istinye motorda yaptırdım 30 YTL yağ ücreti almışlardı. Ayrıca 1000km bakımında filtre ellerinde olmadığı için değiştirilmemişti. bide şunu belirtmek istiyorum gidonda eksik vida çıktı altta görünmeyen bi yerde ordan alan herkeste eksik sanırım çünkü contidede yoktu aynı vidalar dikkat edin bu vidaları en yakın serviste taktırın...

bugün 4000km bakım için herkesin tavsiye ettiği maslak oto sanayi içindeki yücel moto ya gittim ama ordada hayal kırıklığına uğradım sayılır 4000km bakım için bnden 70 YTL aldılar 30 YTL yağ (ki ensağlamı 15 YTL) filtre 15 YTL 30 YTL işçilik hava filtresini temizleyin dememe rağmen temizlemediler bikaç vida sıktılar ayrıca arka balatalar bitmiş onun için 40 YTL+işçilik istediler bnde vazgeçtim. sol sinyal değişti 38YTL tuttu.

Bundan sonra ben bu servis olayını sağlam bi arkadaşıma yaptırmaya başlıcam. Servisler çok tuzlu bu fiyatlar çerçevesinde servise gitmek çok gereksiz olucağı kanaatindeyim..

Servisten çıkışta Alper le tanıştık ondada siyah GT250R var egzos içini boşalttırmış ve ses gayet tok çıkıyodu (tabii 600 lük sesi beklemeden dinlenince) bnde bu yola gitmeyi planlıyorum hepimize ii sürüşler...
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
13
walla bilmiyorum ki... ben ööle yadım fiyatını ama piyasasına göre bakarız duruma.. yaparız bir ayarlama gerekirsen... Dostum nasıl bir ayarlama yapabileceksin merak ettim
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
trasher

Bu eksik vidalar tam olarak nerde eğer resimleyip bizlerle paylaşırsan ciddi sıkıntı yaşama ihtimali olan arkadaşlarımızda yararlanacaktır..

birde eğer servisi yetkili servisdlerde yaptırmazsan 2 yıl veya 30000 km olan garanti şartlarını yerine getirmediğin için motorun garanti kapsamı dışı kalacaktır..bunuda göz önüne al
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst