- Katılım
- 16 Eyl 2006
- Mesajlar
- 517
istanbul motor u tavsiye eden birini henüz görmedim bizim arka sokakta melih usta var hyosung yetkili servis ama bnde hiç gitmedim oraya oyüzden bişi diemiyorum en sağlamı maslak gözüküyo oyüzden ben maslağa gidicem 4.000 bakım için c.tesi orda olucam hava kötü olmazsa yağ olarakta daha önce konuşulmuş olan shell advance VSX kullanıcam ayrıca servisteki hava filtreleri orjinalmiş korea malı ve üzerinde hyosung yazıyomuş...
İStanbul motorun sahipleri biraz paraya duskun kisiler bu nedenle iyi iliskiler kurulmuyor yoksa hizmeti gayet guzel(babamın eski motorundan biliyorum)
Bu arada bnde haziranda ehliyetimle beraber hyosung gt250r almayı planlıyorum ilk vitesli motorum olacak onerir misiniz ? + ları - leri nelerdir? elimden geldiince okudun bu topic te yazanları ama malum 100 sayfa