Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
istanbul motor u tavsiye eden birini henüz görmedim bizim arka sokakta melih usta var hyosung yetkili servis ama bnde hiç gitmedim oraya oyüzden bişi diemiyorum en sağlamı maslak gözüküyo oyüzden ben maslağa gidicem 4.000 bakım için c.tesi orda olucam hava kötü olmazsa yağ olarakta daha önce konuşulmuş olan shell advance VSX kullanıcam ayrıca servisteki hava filtreleri orjinalmiş korea malı ve üzerinde hyosung yazıyomuş...

İStanbul motorun sahipleri biraz paraya duskun kisiler bu nedenle iyi iliskiler kurulmuyor yoksa hizmeti gayet guzel(babamın eski motorundan biliyorum)
Bu arada bnde haziranda ehliyetimle beraber hyosung gt250r almayı planlıyorum ilk vitesli motorum olacak onerir misiniz ? + ları - leri nelerdir? elimden geldiince okudun bu topic te yazanları ama malum 100 sayfa :D
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
TEASER
Mal senin istediğin fiyata satarsın ...ama bana sorarsan alım satımı ile nerde ise sıfırı ile aynı fiyata gelecek ..hele hele sezonun kapandığı şu günlerde bence fiyatı tekrar düşün ..
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
56
TEASER
Mal senin istediğin fiyata satarsın ...ama bana sorarsan alım satımı ile nerde ise sıfırı ile aynı fiyata gelecek ..hele hele sezonun kapandığı şu günlerde bence fiyatı tekrar düşün ..
doğru söylemektesin... 7500 e düşürdüm zaten dostum...
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
bayiler genellikle son fiyat herşey dahil 8250 YTL ye veriyor ben ve benim gibi biçok arkadaşımız bu fiyattan aldı motoru bnde o fiyatlara vermeyi çok isterim ama maalesef çok çok zor hatta imkansız benim şahsi kanaatim kendi motorum için konuşıyım kazası yok (bi kere yan yattık sadece ufak çizik ve sinyalim gitti) en maximum 7.000 YTL ye giderki onuda kışın satmak imkansız yaz için konuşuyorum. yinede kolay gelsin iyi satışlar...
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
28
oncelikle herkese merhaba...
arkadaslar yaklasik 1 ay kadar once gt250 aldim ve makineden de gayet memnunum
ne zamandir yazmak istiyordum ancak ben motoru aldiktan yaklasik 10 gun sonra cok sevdigim bir dostumu kaybettim motor kazasinda...her nekadar olay beni cok uzduyse de onunla birlikte gidip motoru secmistik ve o benim bu ise devam etmemi isterdi eminim...
oncelikle herkese kazasiz surusler diliyorum
bikac sey soracaktim soracaktim...

bugun motorla kopruden gecerken arabamin ogs sini kullanmak istedim fakat gecis izni vermedi ve ben kacak gecmis oldum cihaz acik secik gorulebilecek bi yerdeydi
diger sorum da sag elcikteki yag kutusunun icinde herhangi bir sivi gozukmuyo ama minimum sinir gostergesi belirtilmis bu normalmi

simdiden tesekkurler herkese...
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
56
bayiler genellikle son fiyat herşey dahil 8250 YTL ye veriyor ben ve benim gibi biçok arkadaşımız bu fiyattan aldı motoru bnde o fiyatlara vermeyi çok isterim ama maalesef çok çok zor hatta imkansız benim şahsi kanaatim kendi motorum için konuşıyım kazası yok (bi kere yan yattık sadece ufak çizik ve sinyalim gitti) en maximum 7.000 YTL ye giderki onuda kışın satmak imkansız yaz için konuşuyorum. yinede kolay gelsin iyi satışlar...
hayırlısı, tşk ederim temennin için dostum. olmadı bizde 7000'e düşeriz... baktık kış satamıyoruz.. saklarız yaza satarız.. baktın belkide bineriz... :)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
TEASER
sakın yanlış anlama ..bizimki sadece sen arkadaşımızsın diye tavsiye niteliğinde 7000 mantıklı bir rakam bu motor için ...işallah satılır..
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
56
TEASER
sakın yanlış anlama ..bizimki sadece sen arkadaşımızsın diye tavsiye niteliğinde 7000 mantıklı bir rakam bu motor için ...işallah satılır..
yok yaw rica ederim ne demek yanlış anlamak... elbetteki burda birbirimizin kötülüğünü isteyecek değiliz ya... :) ok dediğinizi yapalım o zaman varsa 7000 e alacak olan gidelim yarın notere satışını yapalım hemen.... :) arkadaşlar tüccar zihniyeti ile düşünmek lazım... 7500 diyip 5 ay satamayacağıma 7000 diyip 1 ayda satarım daha iyi... :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
oncelikle herkese merhaba...

bikac sey soracaktim soracaktim...

bugun motorla kopruden gecerken arabamin ogs sini kullanmak istedim fakat gecis izni vermedi ve ben kacak gecmis oldum cihaz acik secik gorulebilecek bi yerdeydi
diger sorum da sag elcikteki yag kutusunun icinde herhangi bir sivi gozukmuyo ama minimum sinir gostergesi belirtilmis bu normalmi

simdiden tesekkurler herkese...

aramıza hoş geldin, aynı durumu ben de daha önce yaşadım, ilk geçişimde okumuştu ama ikinci geçişte okumadı ve ceza yedim, sonrada bir daha denemedim, şu an için yapacagın fazla bir şey yok, aracına bağlı ogs ile farklı bir plakayla yakalandıgın için kesin olarak ceza yedin, cezayı boğaz köprüsündeki binada ödeyebilrsin,
hiç uğraşmak istemiyorsan bir tane KGS al, ben öyle yaptım gayet sorunsuz geçiyorum köprüden
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
160
doğru söylemektesin... 7500 e düşürdüm zaten dostum...

O rakam da çok dostu. Hele de şu zamanda satman mümkün değil. Seneye gene binersin sen bu motora 7000-7500 dersen eğer.

Aquila 650 yurtdışında çok tutuluıyor olabilir, ama burada neden tutmadı???

1-Çünkü konsepti çok farklı. Classic bir cruser değil.
2-Bizler takıntılıyız çünkü takım tutar gibi marka tutarız. Japon değil.
3-Er yada geç tutacak
Yeni intruder 800 de Shadow 750 de hemen hemen Gv 650 görünümüne dönüyor. YAni onlarda Classic cruser görüntüsünden uzaklaşıyor.
Yeni trend bu olacak....
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1000 bakımını kaç liraya yaptırdınız ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
editkere edit
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst