Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
İlk aldığımda hemen hemen ulaşabileceğim her civata ve vidayı kontrol ederim bunu her motorda yaparım ...comette zinciri koruyan plastik korkuluğun civataları haricinde gevşek bir somun veya vidaya rastlamadım ..ama ayaklıktaki vidaları es geçmişim biraz önce çıktım kontrol ettim sol ayaklıktaki motora yakın olan vida nerde ise düşmek üzere imiş hepsini bi güzel sıktım ...hatta hazır tornavida elimde iken farı tutan yıldız ları ön çamurluk yıldızlarını ve arka fren hidrolik borusunu tutan telin şase bağlantısını da elden geçirdim
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
168
1) Bende de motorun bayma/6500 devirden sonra coşma gibi bişeyi yok. Hızlanması son derece "lineer".. ta ki 9000 devire kadar.

2) 5500 ile 6500 devir arası titreşim artıyor.. Sizde de oyle mi?

3) GEVŞEYEN VİDALAR: Sizde de garip vidalar gevşiyor mu?
Her marka motorlarda böyle midir bu? Bende ayakları koydugumuz çıkıntıların kauçuk kısmını orada tutan vidalar gevşedi!, biri düştü kayboldu. Diğer 3 vidayı da gevşek buldum sıktım. Tekrar gevşer mi?

Sagolun!
-turgut

1-)Bende ilk başlarda motorun yığılması bayılması gibi bir sorun yoktu fakat son bir haftadır elimi gazdan çekince motor yığılıyor.Ayrıca titireşimde arttı.Sanırım sübap ayrlarında bir şey var motor freni fazlalaştığı için böyle bir problem yapıyor olabilir,sübaplardan da ses geliyor zaten.Servise götürecem.Nedense bu problem ilk 1000km den sonra oldu.
2-)5000-6000devir arası titreşim bende de vardı,pek rahatsız edici değildi ama bu aralar motorda titireşim çok arttı yine sübap yarlarına bağlıyorum nedenini.
3-)600-700km de vidaları kontrol ettim gevşeme yoktu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1000 bakımıma 150 km kaldı
varmı istanbuldan 1000 bakımına yaklaşan veya yeni yaptıran arkadaşlar ?
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
93
Arkadaslar ankara daki servis agi ile ilgili bir bilginiz var mi? Simdiye kadar sadece istabul daki servisler onerilmis...diger illerdeki servisler hakkinda sikayetler var. yardimci olursaniz sevinirim.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
61
Şu 6500 devir meselesini denedim hani 6500 devire kadar bayılıyomuşta sonra coşuyomuş...
yok öle bişi ..en azından benim motorda öle değil ..3000 devirde ne bekliyolarki, motordan motor 3000 devirde iken 3000 devirde olması gerektiği gibi gidiyor....6500 deivde haliyle tork artıyor...hani 6500 e kadar normal veya güçsüz gelipte 6500 de turbolamıyo..bunu anlamanın en iyi yolu artan birivme ile aynı viteste gaz vermek ...güç her devirde olması gereken gibi .

Bende de yavaş yavaş gaz açtığımda, 5000-6000 devir arasında hafif bir ivmelenme oluyor 6500 ü geçince aniden fırlıyor... Sanırım her motorda olmayan bi CDI sorunu.

Sert kullandığımda bu pek hissedilmiyor.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
hyosung hakkında fikir sahibi olmak isteyen herkes burayı okudugu için, ana sayfada açmış oldugum topiği burada da yazacagım, çünkü konu aslında direkt olmasada hyosung almak isteyenleri ilgilendiriyor,
geçen gün motor taşıt vergisinin sogrulandıgı sayfaya girdim ve fark ettimki internet üzerinden ödeme yaptıgım halde iki ödemede kayıtlara geçmemiş,
bu durumda istediginiz kadar sinirlenin hiç bir şey fark etmiyor sıkıntılı bir uğraş sizi bekliyor,
aracınızın kayıtlı oldugu yerdeki vergi dairesine ödeme sonucu almanız gereken makbuzlar ile gidip bu yanlışlığı düzeltmeniz lazım, topikde bu şekilde bilgi aldım diğer arkadaşlardan
ilk kısmı kısmen kolay çünkü bankanın şubesine haber vereceksiniz onlarda size bu makbuzları temin edecekler
ama ikinci kısım benim acaip canımı sıktı çünkü birden hatırladım, ben motorumu kızıltopraktaki bir bayiden almıştım ama bayi sağolsun, bu işten ne tür bir avantajı olabilir bunu bilmiyorum ama ruhsatı SULTANBEYLİden çıkartmıştı, motoru aldıgım zaman üstünde çok durmamıştım, ne fark eder diye düşünmüştüm hem de artık iş işten geçmişti, baştan böyle bir bilgim olasydı zaten kabul etmezdim ama şimdi görüyorumki aslında çok şey fark ediyor, iki tane saçma makbuzu doğrulatmam için kalkıp sultanbeyliye gitmem lazım
siz siz olun böyle bir hata yapmayın, malum bayiden eminim onlarca motor alan kişi var aramızda ve hepsinde aynı sorun var eger kayıtlar bu şekilde yanlışsa,
benden tavsiye ruhsatı çıkartmadan önce mutlaka ve mutlaka bu ayrıntıyı öğrenin aksi taktirde lanet edeceginiz bürokratik işlemler için bir de lanet edeceginiz mesafelere gitmeniz gerekebilir, gider başka bayiden alırım ama hiç olmazsa sorun çıktıgında halledebilecegim bir mesafede olur kayıtlar
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
arkadaşlar 4000 km bakım kaç para tutuyor ve bu para neye nazaran alınıyor çünkü ben giderken kendi yağımı alıp öyle gideceğim servise onua göre orda fiyatta bi yanlışlık çıkıpta kazıklanmayalım...
 
Katılım
1 Ağu 2006
Mesajlar
37
merhaba arkadaşlar ben her hafta sonu bursaya gider gelirim bu son gezimde trafik polisi tarafından çevrildim ehliyetsiz olduğum için bana ceza makbuzu kestiler hatta motorumuda bağlıyacaklardı fakat ehliyetli bir arkadaş bulup olayı hallettik polis memuru bana evime bir kağıt geleceğini söyledi mahkemeye çıkacağımı hakimin kararına göre ceza ödeyeceğimi söyledi şimdi sizlere sormak istediğim bu mahkeme bana ne ceza verir ve ben hafta içi çalışıyorum bursaya gitmem çok zor bu mahkemenin istanbu8lda yapılmasının bir yolu varmı lütfen yardımcı olursanız çok memnun olurum
saygılar ..
 
Katılım
5 Mar 2004
Mesajlar
41
100. sayfamız hayırlı olsun arkadaşlar :rendeer:
globalmotorun sayfasında gördüğüm kadarıyla ist anadolu yakasında 3 tane yetkili servis war, benim 1000 km'ye az kaldı, acaba anadolu yakasındaki serwislerin hangisini tawsiye edersiniz??
herhangi birine gidipte pişman olan weya memnun kalan warmı??
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
istanbul motor u tavsiye eden birini henüz görmedim bizim arka sokakta melih usta var hyosung yetkili servis ama bnde hiç gitmedim oraya oyüzden bişi diemiyorum en sağlamı maslak gözüküyo oyüzden ben maslağa gidicem 4.000 bakım için c.tesi orda olucam hava kötü olmazsa yağ olarakta daha önce konuşulmuş olan shell advance VSX kullanıcam ayrıca servisteki hava filtreleri orjinalmiş korea malı ve üzerinde hyosung yazıyomuş...
 
Katılım
5 Mar 2004
Mesajlar
41
saol trasher,
bu melih ustanın yerini basitçe tarif edebilirmisin acaba?? (kadıköylüyüm kolayca anlarım)
eğer iyi bir tavsiye bulamazsam ya melih ustaya yada dediğin gibi maslaka gitcem
ayrıca serviste yağ, filtre gibi değişmesi gerekli malzemeler ztn değişiyo ama benim aradığım motorun ayarlarından iyi anlayan ve bakım tutumda biraz yol gösterebilecek birileri (kafadan atma bilgilerle değil tabi)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
istanbul motor u tavsiye eden birini henüz görmedim bizim arka sokakta melih usta var hyosung yetkili servis ama bnde hiç gitmedim oraya oyüzden bişi diemiyorum en sağlamı maslak gözüküyo oyüzden ben maslağa gidicem 4.000 bakım için c.tesi orda olucam hava kötü olmazsa yağ olarakta daha önce konuşulmuş olan shell advance VSX kullanıcam ayrıca servisteki hava filtreleri orjinalmiş korea malı ve üzerinde hyosung yazıyomuş...

anatolia motors un sokağındaki servisi mi diyosun
nbc motors un servisi galiba orda serkan usta vardı aynı yerden mi bahsediyoruz ?
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
Hızırbey Cad.1.Dereboyu Sok.No 20 Fikirtepe

Bende bu cadde üzerinde oturuyorum küme sokakta bu yer tam olarak murat sinemasına dogru inerken(somuncubaba vardır) elektrik kurumunu geçtikten hemen sonra bi fırın var onun arkasında olması gerekiyo işin garibi işten dönerken o yoldan geçiyorum bi türlü göremedim o servisi sanırım minübüs(gözcübaba-kadıköy) caddesinin arkasında kalıyo haritada öyle gösteriyo...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nbc motorsun servisini diyorsan yeri çok kolay aslında minibüs caddesindeki sahrayıcedit polis merkezinden sonra anatolia motors diye oto galeri var onun sokağına girip sonuna kadar gidiyorsun yol sonunda sağa veriyo orda tam köşedek ii apartmanın altında
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
79
gialllorosso kardeş, nbc hyosung'un yetkili servisi değil. trasher'ın bahsettiği motorcu melih'i bayağı övüyorlar. ben de oraya gideceğim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hyosung servisi ve methedilen bir ustaysa yerini tam öğrenelim

kozyatağının neresindesin sen ?
 
Katılım
13 Ağu 2005
Mesajlar
23
Arkadaşlar benim de arzum bir GV 650 sahibi olmak, hatta diğer japonlarla da karşılaştırmalar yaptıktan sonra bu kararı aldım; ancak yine de kafamı kurcalayan birkaç konu var:
1- Neden bu motorun hiç ikinci eli yok? Tutulmadığından mı, yeni olduğundan mı?
2- Yedek parça sorunu nasıl oldu bunca zamandır, düzeldi mi?
3- 2.elde görünenler ile sıfır fiyatı çok yakın, arkadaşlar mı yüksek istiyor acaba?:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o motor alabilceğin japonlarla aynı klasmanda ve kalitede bence maddi durumun elveriyorsa al bir gv650 asfalt önünde diz çöksün :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst