hyosung hakkında fikir sahibi olmak isteyen herkes burayı okudugu için, ana sayfada açmış oldugum topiği burada da yazacagım, çünkü konu aslında direkt olmasada hyosung almak isteyenleri ilgilendiriyor,
geçen gün motor taşıt vergisinin sogrulandıgı sayfaya girdim ve fark ettimki internet üzerinden ödeme yaptıgım halde iki ödemede kayıtlara geçmemiş,
bu durumda istediginiz kadar sinirlenin hiç bir şey fark etmiyor sıkıntılı bir uğraş sizi bekliyor,
aracınızın kayıtlı oldugu yerdeki vergi dairesine ödeme sonucu almanız gereken makbuzlar ile gidip bu yanlışlığı düzeltmeniz lazım, topikde bu şekilde bilgi aldım diğer arkadaşlardan
ilk kısmı kısmen kolay çünkü bankanın şubesine haber vereceksiniz onlarda size bu makbuzları temin edecekler
ama ikinci kısım benim acaip canımı sıktı çünkü birden hatırladım, ben motorumu kızıltopraktaki bir bayiden almıştım ama bayi sağolsun, bu işten ne tür bir avantajı olabilir bunu bilmiyorum ama ruhsatı SULTANBEYLİden çıkartmıştı, motoru aldıgım zaman üstünde çok durmamıştım, ne fark eder diye düşünmüştüm hem de artık iş işten geçmişti, baştan böyle bir bilgim olasydı zaten kabul etmezdim ama şimdi görüyorumki aslında çok şey fark ediyor, iki tane saçma makbuzu doğrulatmam için kalkıp sultanbeyliye gitmem lazım
siz siz olun böyle bir hata yapmayın, malum bayiden eminim onlarca motor alan kişi var aramızda ve hepsinde aynı sorun var eger kayıtlar bu şekilde yanlışsa,
benden tavsiye ruhsatı çıkartmadan önce mutlaka ve mutlaka bu ayrıntıyı öğrenin aksi taktirde lanet edeceginiz bürokratik işlemler için bir de lanet edeceginiz mesafelere gitmeniz gerekebilir, gider başka bayiden alırım ama hiç olmazsa sorun çıktıgında halledebilecegim bir mesafede olur kayıtlar