Herkese selam,
2 gun arayla moturu 2 kez sag yana yatırdık. allahtan bişey olmadı ilkinde.
ama ikincisinde motoru arkadasıma vermiştim inerken agır geldi ve saga yatmaya basladı ben kostuysam da yetişemedim ve sag yana yatırdı.
Hemen kaldırdık boyada bişey yok sevindim tekrar dan ama ne yazıkki on fren elimde kaldı sanayide oldugumuzdan gidip hemen on fren sorduk suzukinin kol ile hemen hemen aynı ama 125 ytl

neyse size esas anlatmak istediğim ilk ve 2 yatırdığımda basıma gelen sorum motoru calıştıramıyorsunuz benzin bujiye akıyor ve motor calışmıyor boguluyor ilk oldugunda fenerbahcede idik ve tecrubeli abiler biraz bekle sonra bakarız dediler ve calıştırdılar 10-12 devirde motoru calıştırıp baya gaz verdiler

ve motor calışır hale geldi ve bi muddet gazlamak zorunda kaldık cunku gaz kesip durur gibi oluyordu bende bunu aklıma yazdığımda 2 kez yana yattıgında aynısını yaptım fakat baya zor
oluyor 10-12 devirlerde bas gaza siyah duman attı biraz rolantiyi yukseltim gaza asıla asıla biraz turladım olur da sizin de basınıza gelirse buji ıslandıgı için motor boguluyor gaz kesiyor calıştırınca yuksek devirle boş ta calıştırıp bi muddet gazı gesmeyin daha sonra rolantide kalsın

))
bu arada ben 5000 km oldum karsıda oturuyorum genelde fenerbahcede gene 250r cı arkadasım neco ile takılıyoruz ve ara ara kalkış yapıyoruz dun akşam bi honda civic ile kalktık biraz modifiyeli gibiydi geride kaldı 2 viteste 100 goruyorum ama m3 vs gibi arabalar kalkışta bizi harcar bi arkadas sormuştu kalkış nasıl diye ona yazıyorum.. genelde arabalardan hızlı ama m3 m5 gibi arabalar la kalkarsan plakalarını okursun

))