Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
bnce sayılır jonny nie sayılmasın aynısı bndede var ama gaz ver ileri geri yap insan zaten ortalama 30-40 saniye olan ışıkların yarısını boşa atmak için geçiriyo bu kesinlikle bu motorların kronik sorunu inşallah 4.000 e gidince halledicez baka yolu yok
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
104
vayy demek bu sorun hyo da da var:silent: .bizim eski motorda da (keeway sl150) vardı böle bi sorun.gazı birden verince stop ediyodu ve beni çok korkutuyodu açıkçası..sl150'yi satıp bunu almakla görüntü ve serilik haricinde fazla bişey değişmemiş oldu yani.şuana kadar bizimkinde böle bişey olmadı sanırım ama inş.hyo da da böle bi sorunla karşılaşmayız:pale:
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
vayy demek bu sorun hyo da da var:silent: .bizim eski motorda da (keeway sl150) vardı böle bi sorun.gazı birden verince stop ediyodu ve beni çok korkutuyodu açıkçası..sl150'yi satıp bunu almakla görüntü ve serilik haricinde fazla bişey değişmemiş oldu yani.şuana kadar bizimkinde böle bişey olmadı sanırım ama inş.hyo da da böle bi sorunla karşılaşmayız:pale:

yanlış anlaşılmasın ben vites sorunundan bahsettim senin dediğin gibi sorun yaşıyan joony rook vardı bir tek oda bu sorunu zaten serviste halletti... bende sanki elini gazdan çekince yığılıyomuş gibi geliyo dedim ama ondan da emin değilim ertuğrulun makinede bu olay oluyomuş yığılma olayı önceki sayfada var.. kronik tek sorun vites problemi boşa alamama problemi okadar...
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
13
servis;
1000km de yag filtresini degistirmemislerdi. 2000km de cebimden odeyip baska serviste degistirdim.
zincir gerginligi, bazi vidalarin sikilmasi, rolanti ayari vb bircok seyin atlandigini da 4000km bakiminda farkettim. bu arada eksozdan ve zincir siperliginden birer vidayi kaybetmistim bile.
tanismak icin gittigim bir diger servistede bana magnetek motor yagi onerilmisti ki bunun zararini bbrr yazmisti.
japonlarin bir ustunlugu varsa o da islerini olmasi gerektigi gibi yapmalari ve hatta mukemmeliyetci olmalari.
kronik sorun?
bosa gecme 4000km den sonra tamamiyle duzeldi.
6500 devirden den sonra gercekten atiklesiyor. fakat bunun sorun olabilecegini hic dusunmedim.
fakat bana bir sorun varmis gibi gorunmuyor.
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
168
Bende vitesi boşa almayla ilgili baştan beri herhangi bir problem yok.Boşa geçmediği zaman motoru biraz kımıldatmak yeterli oluyor ki bu zaten zincir boşluğunu almak için her motorda yapılması gereken bir şey.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
64
Bugün kızım ben boşta bulunduğum sırada haber vermeden arkaya oturmaya kalktı.Motosikleti olduğu yerde yan yatırdık.Şimdi çalışmıyor.Elektrik hiç bir yere gitmiyor.Kablolara,bujiye,aküye baktım bir sorun gözükmüyor.Vurduğumda motosiklet ve tesisat normal çalışıyor.Sabah servise götüreceğim.Kontrol etmem gereken başka bir yer varmı?
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
Bugün kızım ben boşta bulunduğum sırada haber vermeden arkaya oturmaya kalktı.Motosikleti olduğu yerde yan yatırdık.Şimdi çalışmıyor.Elektrik hiç bir yere gitmiyor.Kablolara,bujiye,aküye baktım bir sorun gözükmüyor.Vurduğumda motosiklet ve tesisat normal çalışıyor.Sabah servise götüreceğim.Kontrol etmem gereken başka bir yer varmı?

Biraz uzak bir ihtimal belki ama düşünce dönüş sinyali kırılmış ve ampulu kısa devre yapıp sigortasını (tek bir sigortası var) yakmış olabilir mi? -t
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
alıntı yapmışsın ama ben vites sorunundan bahsettim senin dediğin gibi sorun yaşıyan joony rook var bir tek... bende sanki elini gazdan çekince yığılıyomuş gibi geliyo dedim ama ondan da emin değilim ertuğrulun makinede bu olay oluyomuş yığılma olayı önceki sayfada var.. kronik tek sorun vites problemi boşa alamama problemi okadar...

trasher, bu sorunu hallettirdim ben, şu an böyle bir sorun yaşamıyorum, makina canavar gibi, yanlış anlaşılma olmasın, ama şöyle bir ipucu vereyim motor aniden 5.viteste stop etmeden önce aynı senin yazdıgın gibi elimi gazdan çekince yığılıyormuş gibi oluyordu sonra bir gün yolda giderken tamamen stop etmeye başladı, bir iki derken ben de götürüp serviste yaptırdım
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
sevgili serem öneririz de sen daha önce motor kullandın mı bir motordan beklentin ne hangimiz bilebiliriz ki bunu sen önce bi açıklık getir belkide önermeyiz :)
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
4
tavsiye

hyosung gt 250'yi beğeniyorum.125'lik kymco var,ama hyosung almak istiyorum ne dersin tavsiye edermisin.Kullanımı nasıldır,yakıtı vs.nasıldır,bilgi verirsen sevinirim.teşekkürler.
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
benim ilk race motorum daha önce keeway e binmiştim .. benim için alışmak oldukça kolay oldu . benim zevkime göre gt 250 r göze daha hoş geliyor.

onun dışında benzin 45 liraya 350 km civarı diyebilirim kullanıma göre değiştiğini daha önceki sayfalardan takip edeeebilirsin.

sorun pek yok gibi. arada her taşıtta olabilicek arızalar çıkıyor ama bu kadar kullanan kişi arasında 1-2 kişinin büyük bi sorunu çıktı diğerlerine nazar değmesin :)

önceki sayfalara bir göz atmanda yarar varrr. istanbulda oturuyorsan servis sorun değil iyi ve düzgün bakım yapılıyor diğer şehirlerde sanırım biraz sorunlu

benden bu kadar :)
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
benim ilk race motorum daha önce keeway e binmiştim .. benim için alışmak oldukça kolay oldu . benim zevkime göre gt 250 r göze daha hoş geliyor.

onun dışında benzin 45 liraya 350 km civarı diyebilirim kullanıma göre değiştiğini daha önceki sayfalardan takip edeeebilirsin.

sorun pek yok gibi. arada her taşıtta olabilicek arızalar çıkıyor ama bu kadar kullanan kişi arasında 1-2 kişinin büyük bi sorunu çıktı diğerlerine nazar değmesin :)

önceki sayfalara bir göz atmanda yarar varrr. istanbulda oturuyorsan servis sorun değil iyi ve düzgün bakım yapılıyor diğer şehirlerde sanırım biraz sorunlu

benden bu kadar :)

aynı kaderi paylasıyoruz bende sl 150 den gectım gt 250 r a...motora bindigimi şimdi anladım
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Şu 6500 devir meselesini denedim hani 6500 devire kadar bayılıyomuşta sonra coşuyomuş...
yok öle bişi ..en azından benim motorda öle değil ..3000 devirde ne bekliyolarki, motordan motor 3000 devirde iken 3000 devirde olması gerektiği gibi gidiyor....6500 deivde haliyle tork artıyor...hani 6500 e kadar normal veya güçsüz gelipte 6500 de turbolamıyo..bunu anlamanın en iyi yolu artan birivme ile aynı viteste gaz vermek ...güç her devirde olması gereken gibi .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hyosung gt 250'yi beğeniyorum.125'lik kymco var,ama hyosung almak istiyorum ne dersin tavsiye edermisin.Kullanımı nasıldır,yakıtı vs.nasıldır,bilgi verirsen sevinirim.teşekkürler.

gt250yi tavsiye ederim 700kmyi geçtim şahsen bir sorunla karşılaşmadım
bende sürücü kursunda kymco kullanmıştım ondan sonra hyo ya geçtim fakat 2 ay scooterla gezdim trafikte

önce motora otur bak bakalım hoşuna giderse kaçırma
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
1) Bende de motorun bayma/6500 devirden sonra coşma gibi bişeyi yok. Hızlanması son derece "lineer".. ta ki 9000 devire kadar.

2) 5500 ile 6500 devir arası titreşim artıyor.. Sizde de oyle mi?

3) GEVŞEYEN VİDALAR: Sizde de garip vidalar gevşiyor mu?
Her marka motorlarda böyle midir bu? Bende ayakları koydugumuz çıkıntıların kauçuk kısmını orada tutan vidalar gevşedi!, biri düştü kayboldu. Diğer 3 vidayı da gevşek buldum sıktım. Tekrar gevşer mi?

Sagolun!
-turgut
 
Katılım
6 Ara 2005
Mesajlar
29
Herkese selam,

2 gun arayla moturu 2 kez sag yana yatırdık. allahtan bişey olmadı ilkinde.

ama ikincisinde motoru arkadasıma vermiştim inerken agır geldi ve saga yatmaya basladı ben kostuysam da yetişemedim ve sag yana yatırdı.
Hemen kaldırdık boyada bişey yok sevindim tekrar dan ama ne yazıkki on fren elimde kaldı sanayide oldugumuzdan gidip hemen on fren sorduk suzukinin kol ile hemen hemen aynı ama 125 ytl :( neyse size esas anlatmak istediğim ilk ve 2 yatırdığımda basıma gelen sorum motoru calıştıramıyorsunuz benzin bujiye akıyor ve motor calışmıyor boguluyor ilk oldugunda fenerbahcede idik ve tecrubeli abiler biraz bekle sonra bakarız dediler ve calıştırdılar 10-12 devirde motoru calıştırıp baya gaz verdiler :) ve motor calışır hale geldi ve bi muddet gazlamak zorunda kaldık cunku gaz kesip durur gibi oluyordu bende bunu aklıma yazdığımda 2 kez yana yattıgında aynısını yaptım fakat baya zor
oluyor 10-12 devirlerde bas gaza siyah duman attı biraz rolantiyi yukseltim gaza asıla asıla biraz turladım olur da sizin de basınıza gelirse buji ıslandıgı için motor boguluyor gaz kesiyor calıştırınca yuksek devirle boş ta calıştırıp bi muddet gazı gesmeyin daha sonra rolantide kalsın :)))

bu arada ben 5000 km oldum karsıda oturuyorum genelde fenerbahcede gene 250r cı arkadasım neco ile takılıyoruz ve ara ara kalkış yapıyoruz dun akşam bi honda civic ile kalktık biraz modifiyeli gibiydi geride kaldı 2 viteste 100 goruyorum ama m3 vs gibi arabalar kalkışta bizi harcar bi arkadas sormuştu kalkış nasıl diye ona yazıyorum.. genelde arabalardan hızlı ama m3 m5 gibi arabalar la kalkarsan plakalarını okursun :)))
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
25
Bendede çekiş hep aynı şerkilde stabil olarak gidiyor 6000den önce bayma yada sonrasında ekstra bi coşma yok. Motor 250cc için zaten coşkun bi makina.
T:Kalfaoğlu
Bende hiç vida gevşemesi yok şimdi özellikle tekrar kontrol ettim.7000-8000gibi 250cc için normal bi titreme başlıyor,extra bi durum yok.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
1)

3) GEVŞEYEN VİDALAR: Sizde de garip vidalar gevşiyor mu?
Her marka motorlarda böyle midir bu? Bende ayakları koydugumuz çıkıntıların kauçuk kısmını orada tutan vidalar gevşedi!, biri düştü kayboldu. Diğer 3 vidayı da gevşek buldum sıktım. Tekrar gevşer mi?

Sagolun!
-turgut

aynı vida ilk aldıgımda bende de gevşemişti, sanıyorum fabrika çıkışında çok iyi sıkmamışlar, bir kere iyice sıktıktan sonra bir problem kalmadı, onun dışında gevşeyen bir yere rastlamadım, zaten öyle inceden inceden de kontrol etmedim şimdiye kadar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst