Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
185km yaptıktan sonra benzinciye gittim 8.3 litre benzin aldı motor
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
5
Kim demis 650R enduro gibi gitmez diye...

Herkese selam;
hafta sonu antalya yolculugu yaptim..
Gidis rotasi
Polatli, yunak, aksehir, isparta egirdir, antalya guzergahini izledik..

Gelis rotasi

Manavgat, Yenisarbademli, Golyaka Koyu, Sarkikaraagac, Aksehir, Yunak, Polatli, Ankara guzergahini izledik..

Sarkikaraagac ve Cankurtaran arasinda yol yapim calismasi oldugundan yolu kapatmislar. orada ki insaat sefi arkada dag yolu oldugunu ve oradan gidebilecegimizi soyledi. Yol toplam 66 km idi. ancak patika olarak baslayan yol bir sure sonra kayboldu. kayalar, dereler, camurlar arasindan 2 motor 66 km yolu sag salim gectik. ( 650 r yari beline kadar gelen sudan gecebiliyor :p )
ilginc olan motorlardan birisi BMW 1200 gs digeride benim 650r olmasiydi. bir kac kere yuksek kayalardan atlarken altini vurdum ancak hic beklemedigim bir performans ile banamisin demeden butun yolu sorunsuz gecmeyi basardi.

gercek ten bir kere daha iyi bir motor aldigimi anladim..


Yolculuk ve yol ile ilgili bir cok resim var. onlardan yanimda olan bir tanesini ilistiriyorum..

dag.jpg


gorunen sazliklarin arasindan dereye indik...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
baya bir titretmiştir ama
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
5
baya bir titretmiştir ama


titretmedi ama oturus pozisyonundan dolayi ayakta surulemediginden feci yordu..
hala kollarim ve avuc iclerim agriyor...

bu arada diger resimleri bilgisayara aktarinca motorun boyle bir yolculuk sonrasi son halinin resimlerini yollayacagim..

yikamaya goturmeye korkuyorum adamlar dovecek beni diye :)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
aykii
kullandığın motora göre sıradışı yollardan gitmişin daha fazla resim varsa elinde paylaşırsan memnun oluruz
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
28
arkadaslar hepinize selam...
gt250 siyah comet imi nbc motor dan aldim getirdim eve kapali garaj da duruyor, neden? cunku ehliyete daha 2 ay var :) ama ilk motorum oldugu icin de biran once kullanma hevesindeyim ya neyse

size sorum;
servis zamanlari ve ilk servisten itibaren yapilmasi gereken kontroller...bilgilendirirseniz mutlu olurum

hepinize saygilar...
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
selam abiler kardeşler..herkese saygılar..ben hyosung şu henüz satışa sunulmayan scooterlarına bayıldım..onlarla ilgili daha fazla bilgi veya resim varmı bildiğiniz??teşekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar hepinize selam...
gt250 siyah comet imi nbc motor dan aldim getirdim eve kapali garaj da duruyor, neden? cunku ehliyete daha 2 ay var :) ama ilk motorum oldugu icin de biran once kullanma hevesindeyim ya neyse

size sorum;
servis zamanlari ve ilk servisten itibaren yapilmasi gereken kontroller...bilgilendirirseniz mutlu olurum

hepinize saygilar...


motorun hayırlı olsun bende 15gün önce sarı cometi aldım nbc motorsdan hatta ben teslim alırken seninki gelmişti

1000km de ilk servisi
rodaj ilk 1000km 7bin devir.
daha önce hiç motor kullanmadıysan bilen birisinden yardım istemeni öneririm mutlaka.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
ailgazdag

hayırlı olsun arkadaşım ..aşağıdaki linkte 1000 bakımı hakkında kapsamlı bilgi var hatta ödemen gereken rakama kadar yazdım ..bu arada araştırmalarımız magnatek in motor için uygun yağ olmadığı konusunda ve yarı sentetik castrol motosiklet yağı kullanmanın en iyi sonucu vereceği konusunda hemfikir olduk

http://www.motosiklet.net/forum/showpost.php?p=402506&postcount=1505
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
19
arkadaşlar comet ve 250r modeli sahibinden.com da peşin alımlarda 1000 ytl indirim veya 12 ay peşin fiyatına taksit varmış doğru mu öyle ise süpperr :)
6.900 olan cometi 5.900 alabiliyoruz :)

bu arada önümüz kış şubat ayı gibi cometlerde bir indirim olur mu şöyle 500-1000 ytl arası
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
peşin alım indirimi sadece gt/gtr 650 lerde var 250 likler için bu geçerli değil arkadaşlar
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
:) arkadas terlikli terlikli ne kadar güzel ön teker yapmış! parmak arası olursa daha mı iyi olurdu!
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
5
650r'i enduro sanmanin sonu...

siyah alev desenleri yaptim nasil olmus?

desen.jpg


Siz sakin zincirinizi bu hale getirmeyin...

zincir.jpg


Eskiden buralar sariydi :)

radyo.jpg


Cok basarili bir desen olmadi sanirim ha?

desen2.jpg



Ya arkadaslar bu motor nasil temizlenir? :silent: :silent:
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
arkadsım aynı durum eskı motorumlsa bana da denk gelmıstı..ziftlerı boyaya zarar wermeden en iyi gaz cıkartır..2 litre gaz al sünger al her yerı gazla yıka bak nasıl cıkyo..aynı zamnda gaz boyyayıda besler..parlaklık verırı..ama boyasız plastık aksamlara cama sakın gaz sürme...beyazlatabilir..yani plastık aksama sürme..yan grenajlara falan gönul rahatlıgla sür..ben zaten motorumu parlasın die hep gaz tarafından nemlendirilmıs bezlerle silierım..şimdieeden kolay gelsın..unutmadan ilkten gazı sür bi 5 dk bekle arkasından tekrardan gazlı süngerle sil
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
ayki

git 3-4 litre gazyağı al...bide boya malzemeleri satan bi yerden fırça al ön teker ve elinin ulaşamayacağı yerleri bu fırça yardımı ile gazyağı ile iyice temizle ...grenajın üstüne gönül rahatlığı ile gazyağı sürebilirsin hiç bir şekilde zararı olmaz merak etme (plastik kısımlar dahil) daha 1 hafta önce ben tüm motoru gazyağı ile yıkadım ....boyayı besler yumuşatır özellikle soğuk havalarda boyanın ömrünü uzatır...-

özellikle yağ radyötörünü bence sök öle temizle çok önemli..
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
arkadaslar bi arkadasımın cok güzel bi wallpaper yapmıştı gt250 r den,ben onu sildim şimdi bulamıyom.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst