Arkadaşlar hepinize günaydın,
İki gündür net e giremedim, özlemişim hyosung ailesini valla...........
pazar günü caddede turladım, fenerbahçeye falan da girdim ama
hiç kimse ile karşılaşmadım, şans işte..........ceko yazmış oralardayım
diye
dönüşte ilginç bir olay yaşadım,
üsküdar sahilde haremden üsküdara dogru yolun sağından ağır ağır
gidiyorum, maksat manzaraya bakmak, bu sırada iki tane motorlu
yunus yanıma geldi, ben hiç istifimi bozmuyorum, ağır ağır gidiyoruz
güleç bir yüzle,
-acemisin galiba
-yooooo....çok değil
-senin şimdi ehliyetinde yoktur, hemen ehliyet al
-aslında var ehliyetim, ilk onu aldım
bir anda gazladılar ve gittiler, ben de peşlerine takıldım, dört tekerler
yunusları gördügü anda mum gibi oluyorlar, bu sayede bunu da öğrenmiş
oldum
aslında tavırları bayağı hoşuma gitti, korumacı bir hava ile yaklaşmaları
yani, ne diyim helal olsun bazı polislere.......