Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
copperelf' Alıntı:
Arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar. Ankaradan yazıyorum sizlere. İsmim Hüseyin. Siteye nadir girenlerden olduğum ve sadece hyosunglarla ilgilendiğim için kendimi burdan tanıtmayı uygun buldum
GV 650 kullanıcıyım.
Hoşgeldiniz gerçekten çok estetik merak uyandıran bir makine tecrübelerinizi bekliyoruz kullanmayı çok isterdim ama test sürüşü yaptırmıyorlar.Sabah hayırlısıyla Revit montumuda çaldılar işin yoksa şimdi yenisini al.Toplantı çok güzel olmuş distribütörümüzü aramızda görmek gerçekten güven veriyor Komtan egzoz olayını GLOBAL ile konuştunuzmu toplantıda merak ettim...
 
Katılım
18 May 2005
Mesajlar
178
8000 km kullanıcısı olarak 8000 kmde sadece standart bakımlar dışında debriyaj telim koptu 11 euroya değiştirdim o parçayıda yarım gün bekledim ...
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
132
merhabalar 2 aylık kullanıcıyım gtr250 ın pek mesaj atmadım buraya ist motorla ilgili olan dışında...2000 km civarındayım geçen gün izmite gittim temden 170 e çıktımm ama inanılmaz rüzgar vardı devir 10500 11000 civarındaydı arkadaşım da aldı 196 km hızı gördü tek kişi. depoyu dün fulledim 100km sonra tekrar doldurucam ve sonuçları size söylerim
yanlız şu da var kırmızıya düştükten sonra 10-15 km gittim ondan sonra fulledim ve 12.8 lt aldı ve benzini görebileceğim kadar dolmuştu depo.yani eğer depo 17 lt ise 4.2 den fazla benzin kırmızı kısımda duruyor demektir bu da 12 ytllik benzin 100 kmye yakın yol demektir yani kırmızı bitene kadar 100km civarı daha yol gidebiliriz demek.ben hata yapmadıysam tabi siz ne dersiniz?
motordan çok memnunum çok iyi gidiyor. frenler çok iyi. vites halen durur haldeyken motor çalışırken boşa geçerken sorun çıkarıyor..bi de bi yerden hafif bi ses geli teker dönerken ona da bakılacak ama bunlar çok ufak maliyetsiz ve kolay halledilebilecek sorunlar olduundan kafama takmıyorum pek..yolda durdurup soran çok oldu bi kere yolumu kesip bile sordular hatta soran daha öncede sormuştu aa yine mi sen dedi :D şimdilik aklıma gelenler bunlar. buluşmalara öğrenci olduum için sınav zamanı hariç gelmek iserim. dünkü buluşmayı kaçırdım ama o ön yıkama olduuna göre ana buluşma var demekki ama ne zaman nerede??
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
EDU' Alıntı:
Arkadaşlar Gt 250 Comet Için ön Cam Nerden Bulabilirim?
Bu tip bir şey pek estetik durmuyor orijinalmi diye merak ediyorum bir dolu rüzgar yesekte ben tercih etmiyorum
195 kilometre hız?Bu kadar çıkabiliyormu max 175 duymuştum.
 
Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
43
Evet sonunda bende aldım motosikletimi. Erenköyde oturmama rağmen burada okuduklarımdan ötürü kalktım İstinye'ye İstinye motora gittim. İkinci el almayı planlıyordum. Fakat alım-satım ruhsat vs.nin eklenmesiyle fiyat epey arttı. Bende madem öyle biraz daha para ekler sıfır motor alırım diye düşündüm. Hem o benim ilk motorum olur bende onun ilk sahibi... :)
İstinye motordan Hakan Bey sağolsun çok yardımcı oldu ve ilgilendi. Bende verdim siparişi. Kırmızı Comet 250 GT. Bir hafta içerisinde teslim edeceklerini söyledi. Şimdi bu bir haftayı beklemenin verdiği sabırsızlık var içimde. Hadi çabuk geçsin zaman diye düşünüyorum sürekli.
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
441
Yazık etmeyin , cam felan takmayın şu cometlere ve tüm naked motorlara. Eğer ki rüzgar yemek istemiyorsanız almayın naked olsun bitsin.....
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
arkadaşlar siyah yeni kasa duvarkağıdı yapılabilecek kalitede comet fotoğrafı istiyorum .elinde olan varsa burda herkesle paylaşsın yada özele.bana mailden ulaşsın
[email protected]

bukadar adamız burada çekip bi foto gönderin bea :)
 
Katılım
21 Ocak 2005
Mesajlar
41
ballantyne hayırlı olsun.
Hakan beyi biraz zorla erken aramıza katıl:)
Bugün bir gt 250r sorduk liste fiyatlarından taviz vermiyorlar.
Alacak arkadaşlar dikkat...elinizi çabuk tutun...
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
Ballantyne' Alıntı:
valla içim içime sığmıyor... bu gece rüyamda motora binerim ben muhtemelen...
en kısa zamanda beraber bi aktivite yapalım... :D

sağol msj aldım..hayırlısıyla alırısın umarım.hatta almaya beraber bile gidebiliriz belki sen bana olmazsa msj at.

ha bide eğer rüyalarına girerse buraya yaz girmezse şuraya yaz:wiinkk::mrgreen:

praetorian' Alıntı:
beyler bayanlar topıcın ılk sayfasını gordum gercektende cok bılgılendırıcı ve faydalı bı baslangıc olmus(gezınırken solemek ıstedım)topıcı okumadım(okuldan yenı geldım walla)ama emınım cok keyıflı bı topıctır herkese sevgıler ballantyne anladıgım kadarıyla yenı motor almıssın hayırlı olsun..

topimiz çok keyiflidir hemde çok faydalıdır..burada aşırı geyik bulamazsın,bilgiye doyarsın..
arkadaşlar yardımcıdır herzamn yardım etmeye açık insanlar vardır. hatta görüşebilir tanışabilir ve dost olabilirsin. sana bu yeni dünyaya hoşgeldin diyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
evet bugün ilk sınavımı verdim ve sanırım başarıyla geçtim arkadaşlar motoru arkadaşım istinyeden getirdiğinden beri k.m. paşa arkadaşta kalıyodum akşam iş çıkışı ufak alıştırma turları atıyordum fakat bu akşam yağmurun durmasıyla bir gaz yola çıktım arkamdan da arkadaş arabayla geliyodu birileri sıkıştırmasın die paşa dan göztepe ye kadar gayet keyifli bi sürüş yaptım hiç zorlanmadım max yaptıgım hız 80 oldu :) yanlız vites değiştirirken bi kere basmayla(aceminin basmasıyla) mesela 2 den 4 e atabilirmi sanki hep 4 vites geldim beşi hiç göremedim gibi geldi bana

bu arada egsoz olayı noldu merak ediyorum...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Arkadaşlar GT serisi için kuyruk modifikasyonu düşünen arkadaşlara alternatif bir plaka kiti sinyaller aktif halde Türkiyede bu düşük maliyetle rahatlıkla uygulanabilir sadece düzgün kıvrılmış paslanmaz saca bakar önemli bir ayrıntı bizim plakaların zemini daha geniş malzemede esnek nasıl olur bilemiyorum reflektörün olmayışı bir dezavantaj ben eğer uygun röle bulunabilirse dörtlü sinyal uygulaması yapılabilir diyorum sizi bilmiyorum ama ben bazen çok ihtiyaç duyuyorum...
http://www.epfguzzi.com/hyosung/accessories/accessory1.html
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
evet arkadaşlar bugün biraz daha gezinerek iyice motora alıştım sadece yorgunluk hissi var biraz oda zaten daha vicut alışmadıgı ve normaldede rahatsız oldugundan bu arada kalamışta kırmızı comet gördüm baktım ama müsait değildir die durmadım :) yoksa tanışcaktım nyse

şimdi otoparka az yer kaplıcak çok çok ucuza kafes yaptırmayı düşnüyorum kullanışlı bişi olcak yaptırdıgım zaman hemen fotosunu ve maliyetini koyucam ama şimdiden söliim maliyet 200 ü aşmıcak sanırım böylelikle kapalı garajım olmuş olcak yoksa otopark la uğraşılmaz...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
33
merhaba ceko
cevrim içi görünüyorsun
bende birkaç gün içinde gtr düşünüyorum.
nereden alacağım konusunda bana fikir verebilir misin
istinyede ki bayi yarın açıkmıdır acaba
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
170
bugun fenerbahce ve bagdatı karıs karıs dolastım baya.. trasher sen gormussundur beni fenerbahcede.. bende sarı bi race 250 gordum otururken oda muhtemel sendin...
aksam uzeri fenerbahceden kalkarken yanıma siyah comet geldi.. kardeşim geldi dedim hiç tanımadıgım arkadasa.. sanki dosmusuz gibi tanıstık ettik.. guzel oldu :)
benim mekan fenerbahcedekicafeler ve bagdattaki gloriadır.. kırmızı ejderimi goren koysun yanıma ben gorurum zaten onu el ederim otururuz muhabbet ederiz...

conti arkadasım bu haftalarda alıcaksan al motoru yoksa zam gelicek.. nerden alırsan al bayi onemli degil yeterki al :)

keyifli surusler herkese dostlar... gorusmek uzere.. pazar gunude fenerdeyim :p
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
conti istinyedeki bayi bana yakın..buradaki arkadaşlara yerini gstermek için teklif etmiştim,senin içinde geçerli istersen beraber gidebiliriz.özelden bana ulaşman yeter..oraya gittiğinde hakan bey var.bensiz gidersen onu bul..yardımcı olacaktır.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
33
muritu merhaba
vakit kaybetmeden istinyede hakan beyle görşüp bu işi bitirmek isitiyorum.
umarın trasher le aynı şartlarda motorumu alabilirim.
bu konuda ban yardımcı olabileceğini söylediğin için teşekkür ederim.
istinye motorun tam adresini biliyormusun.

Bu arada trasher bende kocamustafapaşadayım. musait olduğunda görüşebilirsek süper olur.
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
conti' Alıntı:
muritu merhaba
vakit kaybetmeden istinyede hakan beyle görşüp bu işi bitirmek isitiyorum.
umarın trasher le aynı şartlarda motorumu alabilirim.
bu konuda ban yardımcı olabileceğini söylediğin için teşekkür ederim.
istinye motorun tam adresini biliyormusun.

Bu arada trasher bende kocamustafapaşadayım. musait olduğunda görüşebilirsek süper olur.

tam adresini biliyorum uygun bizanda gidebiliriz.msn i eklediğiniçin zaten ordan bakarsın.. benim cep:05335571592yardımcı olmaya çalışıcam.
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
bugun fenerbahce ve bagdatı karıs karıs dolastım baya.. trasher sen gormussundur beni fenerbahcede.. bende sarı bi race 250 gordum otururken oda muhtemel sendin...
aksam uzeri fenerbahceden kalkarken yanıma siyah comet geldi.. kardeşim geldi dedim hiç tanımadıgım arkadasa.. sanki dosmusuz gibi tanıstık ettik.. guzel oldu
benim mekan fenerbahcedekicafeler ve bagdattaki gloriadır.. kırmızı ejderimi goren koysun yanıma ben gorurum zaten onu el ederim otururuz muhabbet ederiz...

conti arkadasım bu haftalarda alıcaksan al motoru yoksa zam gelicek.. nerden alırsan al bayi onemli degil yeterki al

keyifli surusler herkese dostlar... gorusmek uzere.. pazar gunude fenerdeyim

kardeş o sarı gtr bendim bi tur atıyım dedim bi dahaki sefere ya beni durdur yada ben görünce durucam :)
muritu merhaba
vakit kaybetmeden istinyede hakan beyle görşüp bu işi bitirmek isitiyorum.
umarın trasher le aynı şartlarda motorumu alabilirim.
bu konuda ban yardımcı olabileceğini söylediğin için teşekkür ederim.
istinye motorun tam adresini biliyormusun.

Bu arada trasher bende kocamustafapaşadayım. musait olduğunda görüşebilirsek süper olur.

kesinlikle aynı şartlarda motorunu alırsın merak etme (hediyeleriyle beraber hemde) ayrıca pazar günleri açık oluyo telefon edip bilgi alabilirsiniz ben paşada oturmuyorum ama arkadaşımın orda dükkanı var sürekli oraya uğrarım görüşürüz...
 
Katılım
21 Ocak 2005
Mesajlar
41
conti
kocamustafapaşada olduğunu yazıyorsun.
yusufpaşada aksaraydan haseki hastahanesine dönen köşede bayi var.
orada emre arkadaşla görüşürsen gerekli ilgiyi gösterir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst