Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
arkadaşlar motora egsoz takmamız durumunda hatta bunu yetkili serviste takabilir (sorun diil) garanti dışı olur mu çünkü egsoz olmadan makinenin sesinden pek verim alınmıyo tok bi ses olsa süper olcak bide hadi egsoz takmak garanti dışı ise egsozun içini boşaltsak ozamanda garanti dşımı oluyo bunları sorup öğreneniz var mı?
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
trasher' Alıntı:
arkadaşlar motora egsoz takmamız durumunda hatta bunu yetkili serviste takabilir (sorun diil) garanti dışı olur mu çünkü egsoz olmadan makinenin sesinden pek verim alınmıyo tok bi ses olsa süper olcak bide hadi egsoz takmak garanti dışı ise egsozun içini boşaltsak ozamanda garanti dşımı oluyo bunları sorup öğreneniz var mı?

egzoz ile oynama yapmak garanti dışında bırakıyor.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
trasher' Alıntı:
arkadaşlar motora egsoz takmamız durumunda hatta bunu yetkili serviste takabilir (sorun diil) garanti dışı olur mu çünkü egsoz olmadan makinenin sesinden pek verim alınmıyo tok bi ses olsa süper olcak bide hadi egsoz takmak garanti dışı ise egsozun içini boşaltsak ozamanda garanti dşımı oluyo bunları sorup öğreneniz var mı?
Ben burada servise Gold motora üç ay önce ve Pazartesi günüydü sanırım sordum aynen öyle egzozun içini boşaltırsan hatta dokunursan garanti kesinlikle gider dediler bende egzoz sesinden pek memnun değilim değilim derken aslında fena değil ama daha çok ses istiyor insan ZIPIR yoshimura ile değiştirmişti bir şeyler yaparsan haber ver clubbern egzozun içini boşalttı muhteşem bir sesi vardı...
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
komtan' Alıntı:
gamas hayırlı olsun cometin, boşa geçme konusunda gelince arkadaşlar motor ve şanzıman aynı yağı kullanıyor, yağın ilerleyen kilometrelerde kirlenmesi ile şanzımanda boşa geçme sorunu yaşanıyor olabilir, rodaja yakın zamanlarda o sıkıntım vardı, rodaj bakımından sonra düzeldi, cratonunda bahsettiği gibi debriyajı sıkınca vites boşa geçmiyorsa az gaz verip denemek sorunu çözebiliyor.

bu arada tüketimimi yüksek & düşük devir karışık kullanımda 100 km de yaklaşık 4.125 litre olarak hesapladım.

arkadaşlar burda dd amca farklı şeyler sölemiş burayı okuyup bi daha yorum yapsak belkide başka bişiler vardır bu link başka bi foruma ait ama yinede okuyalım

http://www.ikiteker.org/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=6795
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
kgs okuturken sol elle debriyajı tutup sağ elle cebin fermuarını açıp akabinde kgs kartını alıp yuvaya eğilip okutacak ardından aynı tek elle kartı cebime koyup fermuarı tek elimle kapatacak kadar akrobat ve kabiliyetli değilim ben kendi adıma konuşursam. KGS kartım sol göğüs cebimde olunca dediğim daha iyi anlaşılır, Ben motoru boşa almayı ya da stop edip iki ayağımı yere basarak kartı cebimden çıkarıp, okutup geri koymayı tercih ediyorum ki gözlemlediğim kadarıyla motorcuların hepsi aynı sistemi kullanıyor.

İstanbulun trafiği malum, ışığı olsun sıkışıklığı olsun dur kalk yapan arkadaşların sol elleri debriyaj sıkmaya kaç saat dayanıklı acaba, eminönü, maslak gibi yoğun trafikli bölgelerde bulunan arkadaşlar fikir beyan etsin bence ben kgs okutma harici trafikte durmuyorum pek :) iron butt dan sonra birde iron left hand çıkar yakında,

Bu arada seyir esnasında vitesi boşa almadan bahsetmiyorum ben, ayrıyeten belirteyim.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
komtan valla iron left hand olayında ilk üç kesinlikle İstanbuldan
çıkar, çok iyiydi :) ........... hem sanki bu öbürüne göre daha
tehlikesiz gibi, şaka bir yana ilk zamanlar akşamları çektigim bilek
ve parmak ağrısını bir ben biliyorum ama artık kalmadı.........
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
170
Arkadaslar motorumdan acayip memnunum.. iki gundurde dinlendiriyorum RedDragonu :) bu aksam motordelilerinin çayır çimen toplantısına gidicem bostancı sahile gelmeden hemen once sahil kısmında otoparkta bulusuyoruz.. gelmek isteyen arkadasları beklerim cekinmeyin lutfen... crato gelişim gelmek isterseniz gelin...
ayrıca yarın aksamda dolmabahceye gelicem sizlerle tanısmaya.. yanımda bi arkadasım daha olucak aidikurt.. oda Hyo almayı dusunuyo teker teker makinaları inceliycek artık...

bugun gun icinde istanbul motor aradı beni ve konustuk.. cenk neden oyle yazılar yazdın biz sana yardımcı olmadıkmı?? sana iyi davranmadıkmı diye..
aslına bakarsanız biraz mahcup oldum.. kem küm ettim, haklısınız ilgi alaka tamam dedim yardımcı oldunuz motorumu aldınız işlemleri gercekleştirdiniz, ama yaklaşım olarak daha iyi olmasını daha ilgi alaka beklerdim dedim.. burdan acıkca soyluyorum arkadaslar ve istanbul motor sahibi.. benim saklıycak biseyim yok, ne yaşandıysa soyluyorum.. tamammıdır??? bundan sonra insallah istanbul motorun motosiklet alıcak ciddi alıcılara ilgi alakaları daha degişik olur, daha bi baska olur ve bizlerde sırf motosiklet alımı icin degilde başka işler içinde gelelim.. bilmiyorum ne kadar umrunda olur satıcının ama biz kullanıcılar olarak beklentilerimiz boyle...
ilk motorumu ben motovizyondan almıştım. ikinci motorumuda istanbul motordan.. arada nasıl farklar oldugunu biliyorum...
sonucta istanbul motoru karalamıyorum etmiyorum.. tamam yardımcı olundu, ama insallah bundan sonra bi aksilik cıkmaz.. yatırılmamız vergi borcları diger olaylara bakılacak..

haa unutmadan motoru ilk aldıgımda fulletmiştim motorun deposunu... tam 300 km yaptıgımda gittim tekrar fullettim ve 30 milyon tam olarak 10 litre benzin aldı :) harika bi deger gercekten...
bundan sonra da bu sekilde gidicegini tahmin ediyorum...

herneyse şimdilik bu kadar... gorusmek uzere diyorum.
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Grenaja Kanji Sticker örnek çalışmaları yapmıştım,
PrOleTeR'e akabinde tüm ilgililer görsün diye bir kaç örnek yayınlayalım :)

Hangi karakterin ne anlama geldiği sol üst kısımda belirtildi, örnekler çoğaltılabilir, kanji diye aratırsanız internette 1000lerce örnek var rengi açısı boyutu beğeniye kalmış uygun malzemeden matbaalara kestirilebilir ve kolayca uygulanabilir bir çalışmadır.

16fu2.jpg

29ir3.jpg

38xc2.jpg

41pf1.jpg

59pt.jpg
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
komtan' Alıntı:
Grenaja Kanji Sticker örnek çalışmaları yapmıştım,
PrOleTeR'e akabinde tüm ilgililer görsün diye bir kaç örnek yayınlayalım :)

Hangi karakterin ne anlama geldiği sol üst kısımda belirtildi, örnekler çoğaltılabilir, kanji diye aratırsanız internette 1000lerce örnek var rengi açısı boyutu beğeniye kalmış uygun malzemeden matbaalara kestirilebilir ve kolayca uygulanabilir bir çalışmadır.

İzmirli arkadaşlar Tofaşın karşısında bu çıkartmalardan var Bornovada ben depoya sığanını bulamadım yoksa hyosung yazısını söküp yapıştıracaktım ejderha ve bu çıkartmalardan uygulanırsa çok güzel durur...

edit: alıntı kısmını düzenledim :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
41
Komtan çok teşekkür ederim bunlar üzerinde burdaki tabelacı arkadaşlarla biraz çalısalım bakalım,ayarlayıp yatırırsam resimleri yakında koyarım:)
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
thundersss' Alıntı:
Ben burada servise Gold motora üç ay önce ve Pazartesi günüydü sanırım sordum aynen öyle egzozun içini boşaltırsan hatta dokunursan garanti kesinlikle gider dediler bende egzoz sesinden pek memnun değilim değilim derken aslında fena değil ama daha çok ses istiyor insan ZIPIR yoshimura ile değiştirmişti bir şeyler yaparsan haber ver clubbern egzozun içini boşalttı muhteşem bir sesi vardı...

ya bu tip uygulama yapan arkadaşlar paylaşırsa çok sevinirim hem resimli olarak hemde özellikle egsoz olayında sesli olarak bi şekilde kaydetsinler sesleri buraya aktarsınlar hemen bi soru daha ekliyim altına ozaman

şimdi plakanın takıldıgı kuyrugu çıkartsak sinyallere ne gibi bi çare bulabiliriz yoksa buda mı garanti dışıdır
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
kırmızı motora yapılan Avustralyalı Van isimli birinin photoshop çalışmasıydı,

wqo7r5.jpg


bu da siyah 650R 'a gerçek uygulaması :)
afiyet olsun

zvugbd.jpg


bonus: (photoshop)
gt650rrrrr1to.jpg
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
trasher' Alıntı:
ya bu tip uygulama yapan arkadaşlar paylaşırsa çok sevinirim hem resimli olarak hemde özellikle egsoz olayında sesli olarak bi şekilde kaydetsinler sesleri buraya aktarsınlar hemen bi soru daha ekliyim altına ozaman

şimdi plakanın takıldıgı kuyrugu çıkartsak sinyallere ne gibi bi çare bulabiliriz yoksa buda mı garanti dışıdır

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=12670
Kuyruk konusunda linki incelersen bir fikir sahibi olursun bence çok hoş ama sinyaller yok görüldüğü üzere.
Çıkartma çok hoş olacak olacak ama kaliteli uygun bir şey bulmak lazım komtanın resimlerini koyduğu çıkartmalar çok güzel inan bende çok istiyorum aklımdan geçmişti olursa zevkle paylaşırım...
Komtan ben bu resimdeki uygulamayı yaptırabilirim oluyormuş(comet için)ama tarz meselesi işte ben naked seviyorum fiyat bekliyor ve düşünüyorum kawasaki Z series far konusunda vazgeçmek üzereyim adamlardan ses çıkmadı olmadı iki farlı bir kombinasyonda olabilir...
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
motora yapabileceğimiz çok fazla mod var gibi gözüküyo öncelikle bi tankpad bitane yapıştırma nazar boncugu arkasından kuyruk olayı ve yapıştırma sinyaller, renkli öncam uygunu yoksa boyama öncam garantiyi tehdit edecek egsoz ve neon veya beyaz ampul sanırım beyaz ampul garantiyi bozmaz. :) bunun dışında bu r lara takoz deniyo zannedersem takma şansımız varmı grenajı korumak için buda çok önemli başka bilmiyorum ne olabilir siz neler yaptınız bunları da paylaşalım esasında engüzeli buluşmaları çoğaltıp fikir alışverişinde bulunmak
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
trasher' Alıntı:
motora yapabileceğimiz çok fazla mod var gibi gözüküyo öncelikle bi tankpad bitane yapıştırma nazar boncugu arkasından kuyruk olayı ve yapıştırma sinyaller, renkli öncam uygunu yoksa boyama öncam garantiyi tehdit edecek egsoz ve neon veya beyaz ampul sanırım beyaz ampul garantiyi bozmaz. :) bunun dışında bu r lara takoz deniyo zannedersem takma şansımız varmı grenajı korumak için buda çok önemli başka bilmiyorum ne olabilir siz neler yaptınız bunları da paylaşalım esasında engüzeli buluşmaları çoğaltıp fikir alışverişinde bulunmak

ön cam boyama yahut film olabilir (film olursa rüzgar direnci de artar) ben sinyallerin tamamını oxford halojen sinyaller ile değiştirdim gayet şık duruyor. son olarak maalesef gt-r modellerinde takoz, mantar vs. takacak yer bulunmuyor.
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
441
Anladığım kadarı ile neredeyse bütün GTR ve Cometler de vites problemleri var ilk zamanlar.Kullanıldıkça bu vites problemi gidiyor diyor arkadaşlar. Bazılarının vitesleri 1 e geçmiyor , bazılarının vites göstergesi N olarak gözükse bile 1 de kalıyor.

Şİmdi benim merakım Hyosung un diğer ülkelere ihraç ettiği motorlarda da böyle sorunlar var mı.

Çünkü bu bahsettiğiniz problemler bence sürüş güvenliğini etkileyecek sorunlar ve böyle güvenliği tehlikeye atacak sorunlarda avrupa ülkelerinde üretici ve distirbütöre büyük yaptırımlar oluyor.

Avrupada sattığı motorlarda böyle problemler varsa başı çok ağrır hyosung un....:silent:
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
HAYALBUYSA' Alıntı:
Avrupada sattığı motorlarda böyle problemler varsa başı çok ağrır hyosung un....:silent:

kesinlikle başı ağrır tabi ki ama bu sorunlara ben motor hareket halindeyken hiç rastlamadım, durur vaziyette iken oluyor. zaten rodajdan sonra da geçiyor dediğim gibi.
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
HAYALBUYSA' Alıntı:
Anladığım kadarı ile neredeyse bütün GTR ve Cometler de vites problemleri var ilk zamanlar.Kullanıldıkça bu vites problemi gidiyor diyor arkadaşlar. Bazılarının vitesleri 1 e geçmiyor , bazılarının vites göstergesi N olarak gözükse bile 1 de kalıyor.

burda biraz acemiliğinde etkisi var bence, vitesi boştan 1 e alıyorsun debriyajı sıkıp pedala basıyorsun mekanik işlem tamam N ışığı sönüyor göstergede aslında debriyaj tam sıkılmadığından dişli kavramamış, ilk kilometrelerimde başıma geldi debriyaj ayarına alışmakla alakalı,

bu boşa alma vites sorununun sadece dururken olduğunu bende belirteyim, motosiklet hareket halindeyken vitesler sorunsuz tahminim motorla şanzımanın aynı yağı kullanması olabilir, motorla devir daim olan yağ sürtünmeyi geçişleri kolaylaştırıyor olabilir, motor dururken özellikle soğukken boşa almada sorun olabiliyor, bu esnada ara gaz verip vitesi takabilmede ki rahatlıkda böylece açıklanabilir belki :bounce:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
komtan' Alıntı:
burda biraz acemiliğinde etkisi var bence, vitesi boştan 1 e alıyorsun debriyajı sıkıp pedala basıyorsun mekanik işlem tamam N ışığı sönüyor göstergede aslında debriyaj tam sıkılmadığından dişli kavramamış, ilk kilometrelerimde başıma geldi debriyaj ayarına alışmakla alakalı,

bu boşa alma vites sorununun sadece dururken olduğunu bende belirteyim, motosiklet hareket halindeyken vitesler sorunsuz tahminim motorla şanzımanın aynı yağı kullanması olabilir, motorla devir daim olan yağ sürtünmeyi geçişleri kolaylaştırıyor olabilir, motor dururken özellikle soğukken boşa almada sorun olabiliyor, bu esnada ara gaz verip vitesi takabilmede ki rahatlıkda böylece açıklanabilir belki :bounce:
Tamam ben acemiyim ama ZZR 1100 sahibi 10 yıllık motorcu arkadaşım başka tecrübeli arkadaşlarımda aynı şeyi yaşadı üstelik şanzıman üzerindeki kol tam yaslanıyor onuda denedim
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
hmm bakalım korider arkadaşlara bir danışayım bu problemi, kimsede görmedim yurtdışında şimdiye kadar, sorunun kaynağı yağ seçimi olabilir sanki, herkesin yağının markasını derecesini viskozitesini toplayalım yarın :) yağ filtre kapağına yazmışlar 10w40 diye tamamda avustralya ile bizim iklim şartlarımız aynı değil sonuç olarak onlarda da aynı ibare vardır, bakalım belki böyle bir yere varırız hehe

Bu arada resimlerini yayımladığım grenajı stickerlı kırmızı ve siyah modellerin grenajına uygulanan amblem hyosung 'ın yeni logosuymuş :)

e_logo.gif
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst