Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Tem 2003
Mesajlar
120
Ben sorgullattiriyorum "Girilen bilgilere sahip bir araç bulunamadı." boyle diyo. Simdi borcumu yok demek bu yoksa basin derttemi demek ? :)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
heLL' Alıntı:
Ben sorgullattiriyorum "Girilen bilgilere sahip bir araç bulunamadı." boyle diyo. Simdi borcumu yok demek bu yoksa basin derttemi demek ? :)
Plakayı bitişik ve büyük harflerle yaz vergi kimlik numaranı kontrol et tescil tarihinide doğru yaz ben plakayı ayrı yazdığımda aynı hatayı verdi sonradan doğru yazınca bilgilerime ulaştım
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
bak bunu bnde hiç sormadım istinye motor a öğleden sonra plaka'nın ne olarak çıktığını öğrencem ozaman sorarım bugün teslim almaya gidiecez bi arkadaşımla acayip heycanlıyım hayırlısıya alıyımde rahatlıcam inşallah...
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
trasher' Alıntı:
bak bunu bnde hiç sormadım istinye motor a öğleden sonra plaka'nın ne olarak çıktığını öğrencem ozaman sorarım bugün teslim almaya gidiecez bi arkadaşımla acayip heycanlıyım hayırlısıya alıyımde rahatlıcam inşallah...

istinye motorda bildiğim kadarıyla anahtar teslim fiyat 8.280 lira, 30 ytl fark MTV içindir muhtemelen. ama sormakta fayda var

bu arada ismini buluşma listesine yazıyorum, motorsuz da olsan gel. akşam dönüşte biz bırakırız seni :wiinkk:
 
Katılım
24 Tem 2003
Mesajlar
120
Var bu iste bi terslik, butun bilgiler dogru ama hala ayni seyi soyluyo...
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
heLL' Alıntı:
Var bu iste bi terslik, butun bilgiler dogru ama hala ayni seyi soyluyo...

motorunu yeni almış olmandan kaynaklanıyordur, mayıs ayı içerisinde aldığın için bildiğim kadarıyla temmuzda ödeme yapacaksın. bir de bankaların internet şubelerinden sorgulamayı dene. komtan borcunu öyle görebildi.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
heLL' Alıntı:
Var bu iste bi terslik, butun bilgiler dogru ama hala ayni seyi soyluyo...

Rastgele örnektir...
Plaka No 35RKJ245
Vergi No 7652541256
Tescil Tarihi 30/NİSAN/2006
Aynen bu şekilde girmelisin ruhsat elinde tescil ettilmemişte olamaz tekrar deneyip bir telefon aç istersen
 
Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
43
trasher' Alıntı:
arkadaşlar sadece yerini gösterebildim resim üzerinde ama bi şekilde caddede iseniz görme şansınız olur çünkü eleman makineyi siyah mat haline getirmiş

söylediğin motor sahibinden.com adresinde satılık. açıkçası ben pek beğenmedim motor korumasını. ama mat siyah güzel olmuş...
buyrun buda linki...

http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=2602015

bu arada abicim bu istanbul motora açalım bi dava... kendilerine gelsinler... ne bu ya... resmen ayaküstü adam ...kiyolar...
 
Katılım
15 Tem 2005
Mesajlar
157
heLL' Alıntı:
Var bu iste bi terslik, butun bilgiler dogru ama hala ayni seyi soyluyo...

bende de bulunamadı diyor. Plaka 2 gün önce çıktığı için olabilir.

Istanbul motor`dan bende dertliyim. Ayhan beyin ses tonu, ilgisi alakası, genelde telefonlara bakan bayanın şak diye telefonu yüzüme kapaması... ödeme ile ilgili bir şey kalmışmıydı diye 2-3 kere sormaları, kontrol etmeleri... ne zaman gitsem bekletmeleri... orada beklediğim halde telefonda ben uyarana kadar bir arkadaşıyla geyik yapmaları... :pr:

globalmotor`a durum hakkında bir e-posta mı göndersek topluca. Altına da imzalarımızı atsak. Ne dersiniz?
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
aiqa' Alıntı:
bende de bulunamadı diyor. Plaka 2 gün önce çıktığı için olabilir.

Istanbul motor`dan bende dertliyim. Ayhan beyin ses tonu, ilgisi alakası, genelde telefonlara bakan bayanın şak diye telefonu yüzüme kapaması... ödeme ile ilgili bir şey kalmışmıydı diye 2-3 kere sormaları, kontrol etmeleri... ne zaman gitsem bekletmeleri... orada beklediğim halde telefonda ben uyarana kadar bir arkadaşıyla geyik yapmaları... :pr:

globalmotor`a durum hakkında bir e-posta mı göndersek topluca. Altına da imzalarımızı atsak. Ne dersiniz?

acaba önce şikayet var.com a mı yazsak ordanda takip ediliyor diye biliyorum... bu arada plakam hala çıkmamış bekliyorum çıkmazsada bugün bi şekilde teslim almak zorundayım herşeyi ayarladım inşallah hazır olmuş olur 1-2 saate kadar :silent:
 
Katılım
15 Tem 2005
Mesajlar
157
trasher' Alıntı:
acaba önce şikayet var.com a mı yazsak ordanda takip ediliyor diye biliyorum... bu arada plakam hala çıkmamış bekliyorum çıkmazsada bugün bi şekilde teslim almak zorundayım herşeyi ayarladım inşallah hazır olmuş olur 1-2 saate kadar :silent:

plakayı saat 19:00 dan önce veremiyorlarmış. Adamları o saattemi geliyormuş neymiş. Arayıp sor gitmeden kesinlikle...
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
evet arkadaşlar dün bi aksilik yüzünden plakamı alamadım ama motorumu teslim aldım işte size teslim alırken bikaç foto

istinye motor

10005977ag.jpg


İSTASYONA GİDECEK KADAR BENZİN KONULUYOR VE TESLİMAT BAŞLIYO

10005999cj.jpg


KONTROLLER BAŞLIYO "0" KM KONTROLU

10006000fs.jpg


TEMİZLENİYOR

10006018nz.jpg


ARKADAŞIM BURAK MOTORUN SAĞINA SOLUNA BAKIYOR ONUNDA GS 500Ü VAR

10006020ls.jpg


SOLDA HAKAN BEY MOTORU TESLİM EDERKEN ORTADA BEN(GÖKHAN)

10006047vp.jpg


K.M.PAŞA MERKEZ ARKADAŞIN DÜKKANDAYIZ BEN ARABA İLE GELDİM ARKADAŞIM BENİM MOTURU KULLANDI VE SONRA ALIŞTIRMALARR VS. VS.

10006067mz.jpg


TOPLAM KM 33 OLMUŞ BİLE :)

10006077zk.jpg


VE MOTOR DÜKKANDA DEKOR OLARAK KULLANILIYO

10006085yk.jpg


hepsi bu kadar yanlız ilk izlenimler kollarım ağrıyo sırtım ağrıyo ayaklarım ağrıyo :) birde didon hafif sağa çekiyomuş düzelttircez gidince artık onun dışında motor manyak millet acayip bakıyo renginden sanırım..

Alıştırmaları yaparken bi çoçuk geldi yanımıza ilk sorusu abi kaç basıyo bu oldu bende 300 dedim:mrgreen: motor çalışır halde 1 deyken boşa alamıyom çok zor alıyom bi yerde okumuştum racing giderken boşa atılmaz die bilgili arkadaşlar bilgilendirsin lütfen perşembe günü gelmeye çalışıcam ama söz veremiyorum...
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
Hyosung'a gelecek zam ile ilgili olarak Global Motor'dan alınan bilgiye göre yaklaşık 15 gün sonra %10 civarında bir fiyat artışı söz konusuymuş. Zam yapıldığı gün bu başlıktan deklare etmemizi de istediler.
Bu başlıktan zam haberi deklare edilmeden bayilerin liste fiyatı üstündeki fiyat taleplerine aldırış etmemenizi ve eğer mümkünse -ki mümkündür tabi- bir başka bayiye yönelmenizi özellikle rica ettiler.

Almak isteyen arkadaşlar ellerini çabuk tutsa iyi olur sanırım...

Ayrıca 08.06.06 - Perşembe günü yapacağımız toplantı ile ilgili olarak bir son dakika haberi :) var, güzel bir sürpriz olacak. Özellikle yeni kullanıcıların ve meraklıların bu fırsatı kaçırmaması gerektiğine inanıyorum.


editledim sadece, garip şeyler olmuyor sitede merak etmeyin :p
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
yaw bak meraklandırdın şimdi ne süprisi olcak crato bu vites olayı nasıl sende motoru çalıştırıyorum bire atıyorum sonra boşa almıyo sabit haldeyken ileri geri yapınca alıyo bazen anlamadım bide bi forumda yazıyodu racing motor neden boşa alınmaz die nedir bilgilendirirsen sevinieim yanlış bişi yapmıyım...
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
trasher' Alıntı:
yaw bak meraklandırdın şimdi ne süprisi olcak crato
güzel bir sürpriz olacak, merak etmeyin. ama gelin yani boşa çıkarmayın.

trasher' Alıntı:
yaw bak meraklandırdın şimdi ne süprisi olcak crato bu vites olayı nasıl sende motoru çalıştırıyorum bire atıyorum sonra boşa almıyo sabit haldeyken ileri geri yapınca alıyo bazen anlamadım bide bi forumda yazıyodu racing motor neden boşa alınmaz die nedir bilgilendirirsen sevinieim yanlış bişi yapmıyım...

rodajda hemen herkes aynı durumla karşılaştı, meraklanmanı gerektirecek bir durum değil. km yaptıkça düzeliyor ve rodajdan sonra kalmıyor. şu sıralar zorlandığın zaman önce biraz ara gaz ver ve vitesi boşa çek. :cat:
 
Katılım
15 Tem 2005
Mesajlar
157
trasher' Alıntı:
motoru çalıştırıyorum bire atıyorum sonra boşa almıyo sabit haldeyken ileri geri yapınca alıyo bazen anlamadım.

Boşa almak için pegmidir pedal mıdır nedir işte onu yarım itmek gerekiyor gibi geldi bana. Ama bunu da ayarlamak zor çünkü belli bir güçte ittirince hareket etmiyor, daha da güçlü itince bu sefer tak bir sonraki vitese geçiyor. Zamanla düzeliyor diyor diğer arkadaşlar. Bakalım göreceğiz..

trasher' Alıntı:
hepsi bu kadar yanlız ilk izlenimler kollarım ağrıyo sırtım ağrıyo ayaklarım ağrıyo :) birde didon hafif sağa çekiyomuş düzelttircez gidince artık onun dışında motor manyak millet acayip bakıyo renginden sanırım..

Evet sarı renk de çok yakışıyor bu motora. :cat: Gülee güleee kullanırsın umarım :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ocak 2005
Mesajlar
41
Arkadaşlar bilgi paylaşımlarınızı satır satır inceleyerek GT 250 aldım.Yarından sonra bende aranızdayım.:)
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
gamas hayırlı olsun cometin, boşa geçme konusunda gelince arkadaşlar motor ve şanzıman aynı yağı kullanıyor, yağın ilerleyen kilometrelerde kirlenmesi ile şanzımanda boşa geçme sorunu yaşanıyor olabilir, rodaja yakın zamanlarda o sıkıntım vardı, rodaj bakımından sonra düzeldi, cratonunda bahsettiği gibi debriyajı sıkınca vites boşa geçmiyorsa az gaz verip denemek sorunu çözebiliyor.

bu arada tüketimimi yüksek & düşük devir karışık kullanımda 100 km de yaklaşık 4.125 litre olarak hesapladım.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
gamas' Alıntı:
Arkadaşlar bilgi paylaşımlarınızı satır satır inceleyerek GT 250 aldım.Yarından sonra bende aranızdayım.:)
Arkadaşım hayırlı olsun aramıza hoşgeldin İstanbul git gide büyüyorsunuz kıskanıyorum artık...
Ben tüketimimi aynı şekilde hesapladım şehir içi sıkışık trafikte dur kalk ve hafif devirli kullanımda 5 lt.Karma kullanımda şehir içi şehir dışı 4 km?Sırf bunu hesaplamak için şehir içinde durduğum kırmızı ışık sayısını hatırlamak bile istemiyorum.
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
gamas hoşgeldin;
Aramıza yeni katılan her arkadaşa hoşgeldin derken,giderek büyüyen bir aile olduğumuzu görüp keyifleniyorum.
Yarınki buluşmaya gelemesem de gönlüm sizlerle!
Bu arada Ankara'da Pro06 ve benden başka yok mu Hyosung kullanan?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst